Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.05.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, IT Software, Crewing / Casino / Entertainment, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: operations content specialist

01.03.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: support services account specialist

01.08.2014 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: manager de comunitate - part time

Responsabilitati:

Manager al forumului, responsabil cu actualizările şi mentenanţa site-ului, organizator de promoţii locale, serviciu clienţi, social media marketing, verificarea permanentă a pieţei pokerului online şi a legislaţiei în vigoare.

01.10.2012 - 01.07.2014

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: reprezentant serviciu clienţii & manager forum

Responsabilitati:

După efectuarea unui training în Gibraltar la sediul firmei, am început să lucrez pentru aceeaşi firmă ca reprezentant al serviciului de relaţii cu clienţii, ocupându-mă în continuare şi de traduceri. În acest timp am răspuns zilnic emailurilor clienţilor, menţinând întotdeauna un timp mic de răspuns. Niciodată nu am obţinut un scor mai mic de 95% la verificările QA lunare, media fiind 97-98%.

Pe lângă asta, am fost şi managerul forumului site-ului, ocupându-mă în permanenţă de o echipă de 5-6 moderatori voluntari de forum. Principalele responsabilităţi au fost menţinerea unei atmosfere prietenoase pe forum, răspunderea în timp util la întrebările clienţilor, verificarea calităţii răspunsurilor moderatorilor şi trimiterea unor rapoarte lunare de feedback acestora, dar şi raportarea mai departe a performanţei forumului şi echipei de moderatori.

01.05.2012 - 01.10.2012

Departament: traduceri

Titlu Job: traducător freelance

Responsabilitati:

Fiind un job freelance, responsabilitățile mele erau pur şi simplu să traduc taskurile cerute (în general ştiri din industria pokerului online) într-un anumit deadline. Bineînţeles, pe lângă respectarea deadline-urilor, era imperativă şi asigurarea calităţii materialelor traduse.

01.07.2008 - 31.10.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: consilier primar

Responsabilitati:

Activitati de informare a publicului, informare asupra programelor de finantare, suport la intocmirea unor documentatii pentru proiecte de finantare, obtinerea de avize pentru astfel de proiecte. Administrare retea calculatoare, actualizarea paginii de internet , verificarea postei electronice, devirusare calculatoare, instalare software si hardware.

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea 1 Decembrie 1918 din Alba Iulia.
2003 - 2007 Liceu: Filologie la Liceul Sportiv Alba Iulia din Alba Iulia.

Premii

Calificari
Jan 2015: Operator introducere, validare şi prelucrare date

Traininguri
Oct 2012 - Nov 2013: Customer Service
Training de două săptămâni în Gibraltar, la sediul firmei (PokerStrategy.com), în urma căruia am învăţat atât modul de a comunica eficient şi într-o manieră prietenoasă cu clienţii, dar şi partea tehnică şi modul de lucru în interfaţa BackOffice a website-ului.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20