Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.11.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.10.2007

obiectiv

 

Excelente competente de comunicare si de solutionare a conflictelor, dobandite prin experienta proprie, in cadrul postului de conislier clienti serviciul de Reclamatii Webhelp Romania Abilitati de Leadership dobandite in cadrul companiei DUNAPREF ™ si Abilitati de Team Leader dobandite in cadrul companiei HEWLETT PACKARD ENTERPRISE Romania Stapanire de sine si calm in momente limita Luarea deciziilor importante in conditii de stres Multitasking

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Paza si protectie / Militar, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: operational sales and service representative – franceza si engleza

Responsabilitati:

• Suport pentru dealeri si dentisti atat administrativ cat si operational
• Procesarea comenzilor in SAP ( facturi, confirmare comenzi, scrisori de credit, oferte si promotii personalizate)
• Documentare si inregistrate comenzi si dealeri in SIEBEL
• Respectarea si atingerea obiectivelor stabilite de Organizatie
• Colaborare cu echipa de credit in ceea ce priveste facturarea, debitarea si creditarea clientilor
• Colaborare cu echipa logistica cu privire la detaliile despre livrare, transport, documentatie specifice fiecarei tari unde se realizeaza exportul si comunicarea cu depozitul
• Colaborarea cu dealerii pentru statusul comenzilor, ofertelor, modificari de facturi sau date limita de plata
• Calcularea garantiei, pro-rata produselor
• Comunicari de pret, discount sau indici de performanta a dealerilor
• Implementarea promotiilor
• Intelegerea si respectarea cerintelor legale pentru fiecare partener depinzand de legislatia locala a fiecarei tari partenere
• Conferinte cu dealerii

01.03.2018 - 28.02.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: internal services sales representative - franceza (echipa sa3i)

Responsabilitati:

• Cotatii de preturi pentru devize in urma lucrarilor efectuate la locatia clientilor
• Previziuni cotatii pentru lucrari ce urmeaza a fi efectuate
• Mentinerea unei bune relatii de business cu clientii companiei
• Follow-up pentru devizele in curs/oportunitatile de castig
• Modificarea devizelor in functie de necesarul de materiale sau traseul efectuat de tehnician
• Cotatii personalizare, adaptate contractului si nevoilor partenerilor de business
• Colaborarea cu echipele tehnice si inginerii pentru obtinerea unei oferte adaptate nevoilor clientilor finali
• Prezentarea solutiei optime pentru buna functionare a echipamentelor
• Promovarea contractelor de Mentenanta
• Prioritizarea cazurilor in functie de urgente
• Mentinerea bazei de date a parcului de aparate utilizate de clienti, a ofertelor, dar si a clientilor existenti, cat si nou inregistrati
• Mentinerea unei comunicari permanente cu departamentele « Inregistrare Comenzi » si « Planificare interventii »
• Oferirea suportului Post-vanzare
• Permanenta comunicare pro-activa cu managerul pentru a semnala diferitele oportunitati de business

01.05.2017 - 31.03.2018

Departament: it hardware

Titlu Job: team leader pentru echipa tehnica desemnata tarilor din europa de vest, cis si rusia - franceza si engleza

Responsabilitati:

• Conferinte via Business Skype cu reprezentantii locali ai partenerilor pentru prezentarea diferitelor informatii referitoare la dosarele/cererile partenerilor
• Organizare Mailboxuri si impartirea cazurilor pentru colegi
• Participare si implicare active la eliminarea backlogului
• Asigurarea unei constante in informarea partenerilor cu privire la cererile acestora
• Indeplinirea constanta a rolului de Channel Administrator
• Organizare si participare activa in cadrul sedintelor cu colegii pentru a solutiona diferite probleme atat de ordin intern cat si pentru diferitele situatii expuse de partenerii de business
• Prioritizarea cererilor in functie de urgenta si respectarea termenelor limita
• Oferiea suportului catre colegi cand intampina dificultati in rezolvarea cazurilor
• Unic suport pentru cel mai important partener de business al companiei

01.10.2015 - 31.05.2017

Departament: it hardware

Titlu Job: channel administrator - franceza si engleza

Responsabilitati:

• Urmarire comenzi pentru piese din punct de vedere al termenului de livrare
• Deblocare comenzi
• Escalare comenzi pentru eliberare din statut „hold”, „embargo check”, „custom check”, „trade hold”
• Plasare comenzi manuale pentru partenerii care nu pot plasa comenzi din cauza unor erori de sistem
• Escalare statut piese pentru sistemul de livrare rapida
• Verificare comenzi si eliberare din statut „blocat” pentru partenerii cu contract expres
• Mentinerea bunei relatii cu partenerii si echipele adiacente
• Training pentru colegii nou veniti si pentru parteneri
• Participarea activa la meeting-uri si call-uri saptamanale si lunare cu echipele din Vestul Europei in vederea imbunatatirii si corectarii procesului
• Eliberarea de credite si debite pentru facturi in diferite situatii de business
• Escalare cazuri catre echipele dedicate in vederea actualizarii garantiei pentru piesele cumparate de parteneri
• Training pentru colegii din Bulgaria in vederea insusirii procedurilor
• Escalarea si urmarirea dosarelor pentru partenerii ce asteapta detaliile livrarii comenzilor
• Suport via chat oferit partenerilor

01.04.2014 - 31.10.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: consilier clienti - limba franceza

Responsabilitati:

• Solutionarea reclamatiilor clientilor
• Mentinerea relatiei cu clientii

01.08.2012 - 31.05.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent manager - franceza si engleza

Responsabilitati:

• Monitorizarea rapoartele de productie din fabrici
• Transmiterea ofertelor calculate catre client
• Verificarea ofertelor primite de la departamentul tehnic pentru a fi conforme cu cererea clientului
• Aranjarea si verificarea datelor din punct de vedere al corectitudinii informatiilor(pret-produs; date de contact ale companiei; datele si titulatura clientului)
• Monitorizarea cererilir de oferta primite din partea clientilor in vederea realizarii ofertei la timp de catre departamentul tehnic pentru transmiterea ofertei in timp real;
•Transmitera cererilor de pret catre personalul abilitat care se ocupa cu calcularea ofertelor;
• Monitorizarea licitatiilor din domeniul constructiilor
• Mentinerea relatiei cordiale cu clientii
• Monitorizarea din punct de vedere juridic (stare de insolventa) a companiilor partenere
• Reactualizarea datelor de contact ale clientilor
• Mentinerea bazei de date a clientilor
• Monitorizarea accesului persoanelor in fabrici
• Monitorizarea Avizelor de Expeditie
• Verificarea și compararea avizelor de expeditie cu bonurile de cantar pentru a fi conforme
• Monitorizarea conformitatii claselor de beton livrat catre client
• Intocmirea si transmiterea tabelului de feedback pentru ofertele trimise clientilor in saptamana anterioara, catre superiorul ierarhic abilitat cu vanzarile
• Monitorizarea site-urile ce au ca domeniu de actvitate constructiile industriale cum ar fi: Agenda constructiilor si Bursa constructiilor
• Organizarea intalnirilor intre clienti si reprezentantii companiei
• Intocmirea contractelor de munca si eliberez adeverinte de vechime (grad de munca)
• Participare la recrutari, impreuna cu seful departamentului de Resurse umne

01.04.2012 - 31.08.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: reprezentant relatii clienti - limba franceza

Responsabilitati:

• Mentinerea bunei colaborarari cu clientii in limba franceza
• Contactarea telefonica a clientilor noi in vederea obtinerii contractelor
• Primirea cererilor de oferta si trimiterea catre client devizul calculat
• Pregatirea facturilor pentru clienti
• Urmarirea extraselor de cont
• Introducerea contractelor in lucru
• Repartizezarea banilor incasati pentru contracte
• Urmarirea etapelor productiei si tinerea la curent a clientului in ceea ce priveste evolutia comenzilor
• Mentinerea relatiei cu departamentul de logistica in vederea organizarii transportului
• Informarea clientului despre conditiile de transport si data exacta cand ajunge comanda in Franta
• Organizarea intalnirilor pentru clientii care doreau sa viziteze fabrica
• Pregatirea notei de prezentare a societatii cu produsele comercializate , in principal produsele solicitate initial de client, pachetul de mostre

01.02.2012 - 30.04.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consilier clienti - limba franceza

Responsabilitati:

• Identificarea problemelor de ordin tehnic si escalarea acestora catre departamentele abilitate
• Identificare erori de facturare si corectarea acestora
• Identificare erori de sistem si deblocare retea
• Mentinerea unei relatii cordiale cu clientii

01.11.2011 - 29.02.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: 2012 operator introducere date si suport clienti in limba franceza (voce) competence call center (parteneriat pentru compania sunrise elvetia)

Responsabilitati:

• Oferirea suportului tehnic pentru clientii operatorlui de telefonie mobila
• Oferirea de informatii si detalii despre facturare
• Expicarea modalitatii de facturare si a tarifelor practicate de operator
• Propunerea de noi oferte mai avantajoase si personalizate pentru a veni in sprijinul clientilor operatorului
• Propunere oferte telefoane adaptate nevoilor clientilor

studii

 

Facultati:

2012 - prezent Masterat: Cursuri de Masterat in cadrul Universitatii din Bucuresti, Specializarea „Traduceri si Terminologii Specializate” – Franceza – Italiana (nefinalizat) la Universitatea din Bucuresti din Bucharest. fara diploma
2006 - 2010 Facultate: Limbi si literaturi straine - traduceri la Uncversitatea din Bucuresti, Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, Araba-Franceza din Bucharest.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Stiinte Socio-Umane la Liceul Teoretic din Giurgiu.

Premii

Certificari
Jan 2014: Competente Informatice
O buna cunoastere a instrumentelor Microsoft Office™ si Microsoft Windows™
 Outlook
 G-mail
 Navigare eficienta Internet
 SAP
 CMT
 CHAT

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close