Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.11.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dorinta de a face parte dintr-o companie nationala sau internationala, in care sa contribui cu experienta profesionala la cresterea eficientei si rapiditatea atingerii obiectivelor companiei cat si pentru dezvoltarea carierei mele, intr-una de succes

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: online sales suport representative

Responsabilitati:

- Gestionarea solicitarilor venite de la clienti prin email sau venite din alte departamente, cu privire la produsele si serviciile magazinului online cat si a comenzilor online.

- Asigurarea suportului pentru echipa magazinului online, chat online, sau alte departamente, prin rezolvarea rapida si orientata spre client, a situatiilor pre si post vanzare.

- Punte de legatura intre toate departamentele implicate in procesul de vanzare online: Marketing, Supply Chain, curieri, identificand rupturile de proces si imbunatatind constant prin feedback si solutii, experienta clientului in cadrul magazinului online.

- Verificarea si validarea comenzilor online achitate cu cardul sau prin ordin de plata, folosind aplicatia dedicata sau comunicand cu departamentul financiar.

- Operarea in sistem a comenzilor, anulate, returnate sau refuzate de catre clienti, efectuand modificarile necesare in profilurile clientilor, realocand toate beneficiile pierdute in urma comenzilor plasate.

- Transmiterea cererilor de returnare sold catre departamentul financiar pentru comenzile returnate si urmarirea returnarii banilor in contul clientilor.

- Operarea modificarilor asupra statusurilor comenzilor in urma primirii borderoului de la curier, cu privire la comenzile returnate, refuzate, livrate.

- Escaladarea si urmarirea rezolvarii problemelor care afecteaza magazinul online, implicand in remedierea lor, departamentele CRM, Supply Chain, Marketing.

01.08.2017 - 30.11.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service chat consultant

Responsabilitati:

- Ofera asistenta clientilor via chat raspunzand la toate intrebarile referitoare la produsele si serviciile companiei si vine în întâmpinarea acestora cu solutii personalizate, respectand procedurile de lucru in vigoare;

- Ofera asistenta clientilor pe procesul de vanzare online; identifica oportunitea unei vanzari online si o capitalizeaza

- Identifica / escaladeaza / urmareste / rezolva cerintele clientilor, în baza aplicatiilor specifice (CRM, aplicatie, Knowledge Base, etc.) si a canalelor de comunicare disponibile (email, apel, aplicatii specifice de tip ticketing, etc.);

- Efectueaza modificari în profilul CRM al clientilor.

- Promoveaza produsele si serviciile companiei, astfel încât sa aduca un plus valoare imaginii în piata telecom;

- Se asigura ca este la curent cu cele mai noi informatii legate de produse, servicii si proceduri aplícate;

- Contribuie la dezvoltarea cunostintelor digitale ale clientului cu scopul final de a avea cat mai multi clienti autonomi in mediul digital;

- Promoveaza utilizarea canalelor digitale de self service si creeaza sau asista utilizatorul in crearea unui cont digital de self servicem conform procedurii de lucru in vigoare;

- Informeaza clientul cu privire la informatiile si schimbarile pe care le poate face atât din sectiunea contul meu,selfcare cât si din magazinul online;

- În cazul unei situatii de criza, asigura suport superiorului direct în vederea implementarii procedurii de criza;

- Urmareste si escaladeaza problemele aparute catre departamentele abilitate, pentru remediere.

- Ofera suport consultantilor New Entry din Chat

01.12.2015 - 31.08.2017

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: customer service email consultant

Responsabilitati:

- Rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor Orange Romania, primite prin intermediul platformei e-contact/ email, prin raspuns scris pe email si/sau apel, intr-un mod optim in ceea ce priveste timpul de rezolvare, acuratetea informatiei transmise si gradul de satisfactie al clientilor

- Efectuarea de modificari pe contul clientilor prin intermediul aplicatiilor CRM

- Oferirea de suport colegilor din celelalte departamente ce relationeaza direct cu clientul Orange - Serviciul Clienti, magazinele Orange, pentru serviciul de cont online, cat si legate de platile online.

- Suport in actualizarea informatiilor referitoare la procedurile, procesele, ofertele, alarmele, incidentele in bazele de date aferente si pagina web, ca urmare a informatiilor primite din partea clientilor cu care interactionez direct sau din partea celorlalte departamente din Customer Service.

- Rezolvarea tuturor problemelor aparute si sesizate de clientii Orange, prin orice mijloace disponibile, astfel incat sa nu fie necesara escaladarea situatiei catre alte departamente, decat in cazurile in care problemele aparute depasesc aria de competenta.

01.06.2015 - 31.12.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant serviciul clienti orange tv

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor de la clientii Orange care beneficiaza de serviciul de televiziune.

- Asigurarea suportului tehnic pentru clientii interni si externi in vederea utilizarii serviciilor de televiziune

- Oferirea de informatii comerciale corecte si complete clientilor,referitoare la produsele si serviciile companiei.

- Promovarea imaginii companiei prin atitudine,cunostiinte si orientare catre clienti.

- Procesarea modificarilor in profilul clientilor,in conformitate cu procedurile si instructiunile de lucru.

- Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor prin mijloace specifice.

- Verificarea acuratetii inregistrarilor efectuate

01.06.2012 - 31.12.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

- Promovarea produselor, serviciilor asigurate de catre companie.

- Identificarea nevoilor existente, prezentarea si vanzarea serviciilor si produselor
companiei portofoliului existent de clienti.

- Asigurarea contactului permanent cu clientul, a livrarii serviciilor a produselor
contractate in conditiile agreate, a facturarii si incasarii

- Vanzarea directa si administrarea locatiilor Key account (CORA,Compania de
Librarii,Diverta)

- Construirea si mentinerea de relatii excelente de colaborare cu toti clientii

- Identificarea, crearea si extinderea permanenta a unui portofoliu reprezentativ de
clienti

- Atingerea targetului de vanzari

01.01.2011 - 30.06.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: manager adjunct magazin cu atributii de trainer

Responsabilitati:

- Delegarea ,repartizarea sarcinilor consultantului de vanzare in
functie de prioritati

- Alegerea echipei focusate doar pe client/vanzare

- Verificarea indicatorilor de magazin:noutatile,produsele
lunii,campanii,concepte,topuri,precum si termenele acestora

- Analizarea surplusului sau deficitului de marfa si prezentarea spre
rezolvare catre concept manager / product manager

- Responsabil cu verificarea stocurilor si a inventarelor

- Preluarea comenzilor de la clienti sau de la consilierii de vanzare
si urmarirea acestora spre finalizare

- Rezolvarea reclamatiilor sau a returnarilor,schimbarilor de produse
primite de la clienti

- Participarea activa la evenimentele desfasurate in magazin

- Preluarea activitatilor directorului de magazin (regional manager)
in lipsa acestuia:

- Organizarea turelor,concediilor,liberelor,pauzelor de masa.

- Responsabil cu activitatea operationala:
intocmire registru casa zilnic,depunere incasari vanzari,raspuns
email-uri operational,operare retururi,receptie marfa,verificare
stocuri zilnice produse magazin.

- Organizarea sedintelor

- Integrarea si evaluarea noilor angajati

- Monitorizarea,evaluarea si testarea consultantilor de vanzare din
subordine prin teste legate de vanzare,mercantizare si atitudine in
vanzari.

- Mentinerea legaturii cu o parte dintre furnizori,negocierea
anumitor aspecte legate de mercantizare si livrare produse.

01.11.2005 - 31.01.2011

Departament: it software

Titlu Job: consilier vanzari cu atributii de trainer

Responsabilitati:

- Consilierea clientilor in a le oferi cele mai bune oferte de
produse IT hardware si software in functie de necesitatea fiecaruia.

- Responsabil cu asamblarea si testarea sistemelor PC configurate de
clienti si pentru clienti.

- Depanarea sistemelor,inlocuirea componentelor defecte pentru o
functionare in parametrii a sistemelor.

- Responsabil cu intocmirea fiselor tehnice ale sistemelor Pc ale
notebook-urilor,ale imprimantelor,ale aparatelor foto si ale
diverselor periferice pc.

- Responsabil cu mercantizarea produselor din zonele desemnate.

- Realizarea stocurilor zilnice si tinerea evidentei acestora.

- Responsabil cu integrarea noilor angajati,prezentarea metodelor si
procedurilor de lucru ale companiei in relatia cu clientii,cat si a
regulilor interne.

- Testarea angajatilor noi prin teste practice cat si
teoretice(scrise)legate de vanzare si atitudine in vanzare.

- Delegarea de catre directorul de magazin in vederea preluarii unor
activitati ale acestuia cat si a sefului operational in lipsa
acestora.
Cea mai mare realizare la momentul respectiv a fost promovarea si dobandirea atributiilor de trainer,care reprezentau atat un plus profesional prin sarcinile suplimentare pe care le-am insusit cat si un plus financiar fata de functia de consilier vanzari.

01.01.2005 - 30.11.2005

Departament: it software

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

- Consilierea clientilor pentru alegerea celei mai bune solutii IT
hardware si software in functie de necesitatea fiecaruia.

- Responsabil cu gestiunea stocurilor pe zona desemnata.

- Responsabil cu mercantizarea produselor din zona desemnata.
delegarea de catre managerul de magazin pentru substituire in lipsa acestuia.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Facultatea de Drept,specializarea Administratie Publica la Universitatea Hyperion din Bucuresti.
2003 - 2005 Colegiu / Studii postliceale: Tehnician in Echipamente de Calcul si Retele la Postliceala Cronos din Bucuresti.

Premii

Certificari
Aug 2018 - Sep 2018: MYSQL- baze de date
Curs MYSQL- baze de date
Premii si Distinctii
Jan 2011: "Angajatul de 5 stele"

Dec 2007: "Cea mai buna echipa de vanzari"

Traininguri
Mar 2010 - Mar 2010: "Atitudine in vanzari"
Training pentru aprofundarea tehnicilor si metodelor de negociere si vanzare
Jan 2007 - Dec 2009: Sony Hp Epson Apple
Training servicii si produse



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close