Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.08.1984

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

Ascensiunea in cariera in cadrul unei companii care sa valorifice aptitudinile profesionale insusite pana in prezent

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Buzau, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - 01.07.2014

Departament: marketing

Titlu Job: online marketing manager

Responsabilitati:

Gestiune produse in magazinul online si creare anunturi, oferte
Promovare magazin online pe internet si retele sociale (Facebook, Twitter, Tumblr, Pinterest, Google+)
Actualizare permanenta a stocurilor si ofertelor existente, precum si crearea de noi oferte.
Machetare materiale publicitare (poster, catalog, brosuri, etc.)
Creare si gestionare campanii de promovare/publicitate pe Facebook si Google (cu Google AdWords)
Analiza traficului generat de campaniile de promovare cu Google Analytics.

01.03.2012 - 01.08.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: comercial & marketing

Responsabilitati:

Realizare oferte comerciale si gestionare livrare comenzi ( cu SAP)
Logistica importuri si exporturi (Germania, SUA)
Coordonare PR: colaborare cu agentii de publicitate pentru creare cataloage si alte articole publicitare, creare comunicate de presa si texte publicitare, e-mailing, etc.
Traducere documente (engleza-spaniola-engleza)
Activitati promotionale pentru participare la targuri si diferite expozitii, contractare si pregatire standuri pentru targuri, expozitii, congrese si altele.

01.04.2011 - 01.12.2011

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

Suport pentru departamentul de promovare comerciala
Traducere documente engleza-spaniola-engleza
Follow-up prezentari Spania si Anglia
Actualizare baze de date (Anglia, Spania, Germania, Columbia si Panama)

01.01.2011 - 01.12.2013

Departament: import - export

Titlu Job: specialist comert exterior

Responsabilitati:

Analiza piete internationale si posibili furnizori
Negociere contracte, preturi si conditii comerciale (China, Malaezia, India)
Importuri marfa (China, Malaezia)
Coordonare transport aerian si maritim de la origine pana la destinatie

01.10.2010 - 01.02.2011

Departament: import - export

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

Importuri trimestriale si semestriale de marfa (China, India, Taiwan)
Coordonare logistica: monitorizare si control transport si marfa
Gestiune comerciala: control plati, facturare, etc.
Asigura respectarea conditiilor comerciale cu furnizorii externi

01.11.2009 - 01.09.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Suport pentru activitati de comunicare, documente si coordonare interna a firmei.
Gestionare flux lunar de documente cu firmele colaboratoare
Coordonare administrativa a biroului, asigurand livrarea documentelor si informatiilor lunare la cererea santierelor navale
Asigura legatura intre firma si serviciul de preventie riscuri laborale.
Emitere facturi pentru serviciile prestate lunar
Gestionare registru intrari-iesiri a firmei
Asigura suport pentru Directorul General in elaborarea planului de dezvolare a firmei, contactand posibili colaboratori si coordonand activitatile de marketing a firmei.

01.10.2008 - 01.08.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Subordonat direct al Dir. Executiv, are in subordine 3 angajati si mentine relatiile de colaborare cu celelalte departamente.
Efectueaza diverse lucrari de secretariat, marketing si office management;
Participa la sedintele operative si consiliile de administratie ale firmei, elaboreaza minutele sedintelor si se asigura de finalizarea corecta si la timp a rapoartelor relevante de catre departamentele implicate.
Elaboreaza si actualizeaza Sistemul de Raportare al firmei si urmareste respectarea acestuia de catre angajati;
Se ocupa de negocierea contractelor de furnizare servicii si mentinerea conditiilor comerciale;
Tine legatura telefonic su transportatorii si firmele prestatoare de servicii din tara;
Tine legatura cu fabricile din exteriorul tarii in ceea ce priveste actele necesare importurilor si semnaleaza eventualele probleme aparute; rezolva problemele aparute in limitele de competenta si coordoneaza logistica importurilor de la incarcarea in fabrica si pana la descarcarea la destinatie;
Efectueaza studii de satisfactie clienti si centralizeaza rezultatele acestora;
Participa la elaborarea si implementarea planului de masuri in vederea imbunatatirii gradului de satisfactie a clientilor;
Urmareste implementarea programelor de mystery shopping;
Participa la elaborarea si implementarea programului de fidelizare a clientilor;
Raspunde de utilizarea si tinerea la zi a bazelor de date cu clientii persoane fizice si juridice;
Raspunde de prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing si statistica.

01.09.2006 - 01.07.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asigura logistica Directorului General
Gestioneaza si tine evidenta cheltuielilor Directorului General cu ocazia delegatiilor in tara si/ sau strainatate( numerar si prin carte credit)
Recrutare, formare si coordonare personal entry-level
Manager de proiect in diferite proiecte administrative
Organizator evenimente: de la intalniri interne de maxim 20 persoane ( Consilii de Administratie, Adunari Generale etc.), la conferinte de mai mult de 100 participanti, vizand sud estul Europei
Contabilitate primara, verificare si gestionare facturi
Coordonator PR: la nivel intern cat si in relatiile cu reprezentanti media, prin intermediul unei agentii specializate si ocazional in mod direct cu unele publicatii;
Verificare si propunere comunicate de presa romana - engleza - spaniola
Gestionare si/ sau negociere contracte cu diferiti furnizori; mentinerea relatiilor de colaborare cu diferiti clienti si furnizori;
Promovarea si gestionarea activitatilor Asociatiei de Investitii Private si Capital de Risc din Sud Estul Europei
-Recrutare noi membri
-Organizare evenimente: prima conferinta anuala a Asociatiei( logistica, invitatii, inregistrare participanti, emitere/ gestionare facturi relevante, propunere participanti, comunicate de presa, etc.)
- Contabilitate primara, furnizarea documentelor necesare intocmirii situatiilor financiare lunare si anuale( facturi, contracte, etc.)
-Gestionare si/ sau negociere contracte cu diferiti clienti si/ sau furnizori de servicii
-Gestionare si arhivare documentate pentru noi inregistrari cu statut de membru, emitere facturi anuale aferente, etc.

01.03.2006 - 01.09.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Gestionare comunicare interna si externa prin preluarea apelurilor telefonice, transmitere mesaje, faxuri, pachete/ plicuri prin curier Coordonare videoconferinte, intalniri, rezervari de avion si orice alte modalitati de transport necesare, hoteluri.
Suport pentru echipa de investitii in traduceri( dupa caz)
Gestionare arhive
Asigurare/ comanda produse papetarie si de curatenie
Gestionare buget (sume mici in numerar) si mentinerea relatiilor cu contabili si furnizori pentru a oferi servicii optime.
Gestionare a sistemului de indosariere si/ sau coordonare corespondenta
Suport administrativ si tehnic: centrala telefonica/linii telefonice, xerox, imprimante, scannere si calculatoare

01.09.2005 - 01.02.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent telemarketing

Responsabilitati:

Identificare si contactare telefonica posibili clienti pentru reipotecare imobile personale.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Masterat: Gestiune Financiara si Bursa la EFEM Grupo Gates din STRAINATATE.
2007 - 2010 Facultate: Filologie Romana si Engleza la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Litere din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Mar 2014 - Jun 2014: Adobe PhotoShop

Feb 2014 - Mar 2014: Google AdWords
Creare si gestionare campanii SEM
Dec 2012 - Dec 2012: Adobe Writer & InDesign

Apr 2009 - Apr 2009: O zi in lumea marketingului
Brand Management, Rebrading. Organizat de MGT Business Services si Grupul Constam, Buzau
Certificari
May 2011 - Jun 2011: Scoala Oficiala de Limbi Straine Bilbao, Spania (EOI Bilbao)
Interpret autorizat de limba spaniola
Sep 2007 - Jun 2010: Ministerul de Justitie al Romaniei
Traducator autorizat de limba engleza
Conferinte
Nov 2007 - Nov 2007: Prima Conferinta Anuala a SEEPEA
Prima conferinta anuala a Asociatiei de Investitii Private si Capital de Risc din Sud-Estul Europei, Bucuresti
Hobby-uri
Business/Comert,Calculatoare/Internet,Muzica,Filme,Calatorii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,incepator,avansat)

portugheză(incepator,incepator,mediu)

italiană(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close