Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.06.1997

Permis conducere:  Cat.B,

obiectiv

 

- Comunic cu eficienta si sunt buna ascultatoare, imi exprim ideile cu usurinta; - Adaptare la stres, buna-vointa; - Sociabila, increzatoare, organizata; - Potential ridicat privind lucrul in echipa;

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - 31.10.2018

Departament: banci

Titlu Job: ofiter de cont

Responsabilitati:

In cadrul acestei companii am efectuat urmatoarele activitati:
- Asigurarea de consultanta si informare a clientilor;
- Prezentarea produselor bancare si mentinerea relatiilor cu clientii;
- Arhivarea documentelor;
- Efectuarea serviciilor specifice casieriei;

01.06.2017 - 30.09.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar public

Responsabilitati:

Primaria Baicoi, Baicoi (România)
Compartimentul unde am efectuat practica este Compartimentul Fond Funciar si Registrul Agricol.
In cadrul acestui compartiment am luat parte la mai multe activitati:
- Evidenta registrului agricol si a centralizatorului;
- Asigurarea de consultanta si informarea permanenta a populatiei;
- Gestionarea documentelor aflate in arhiva comisiei, referitoare la titlurile de proprietate emise,
suprafete, amplasamente, acte doveditoare, etc;
- Intocmirea si eliberarea adeverintelor de proprietate cu situatia existenta in registrul agricol;
- Participarea la sedintele din cadrul Primariei;

01.06.2016 - 30.09.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

Am luat parte la desfasurarea unor activitati caracteristice domeniului administrativ:
- Verificarea marfii receptionate, fisele de prezentare ale produselor, documentele de primire a marfii;
- Efectuarea facturilor;
- Pregatirea ofertelor de pret;
- Gestionarea stocurilor;
- Administrarea si asigurarea dotarilor din firma;
- Arhivarea documentelor;
- Asigurarea trasmiterii documentelor prin posta, e-mail;
- Mentinerea relatiilor cu clientii;
- Responsabil activitati de protocol;
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Participarea la sedintele din cadrul firmei;

studii

 

Facultati:

2015 - 2018 Facultate: Administratie Publica la Universitatea Petrol - Gaze din Ploiesti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close