Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.03.1989

obiectiv

 

Obiectivul meu in momentul de fata este sa capat cat mai multa experienta si sa descopar ce presupune sa fii un angajat bun.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

19.09.2011 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: ofiter de relatii cu clientii

Responsabilitati:

1) Informare si suport pentru clienti (apeluri telefonice, solicitari scrise, intalniri directe cu clientii; informatii corecte si complete pentru clienti si consultanti, inregistrarea reclamatiilor, contactarea clientilor in vederea rezolvarii aNumitor situatii concrete sau in scopuri de marketing etc.)
2) Activitati suport (gestionarea mesajelor sosite prin e-mail, telefonic sau scrisori)
3) Administrarea bazelor de date
4) Activitati de administrare servicii clienti
5) Schimbarea consultantilor de asigurare
6) Participare la intocmirea normelor si procedurilor interne de lucru
7) Proiecte / Activitati de UAT
8) Calcule actuariale
9) Back-up Scheduler / Rapoarte
10) Administrarea mailbox-urilor

01.10.2008 - 15.04.2009

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

Responsabilitatea mea era de a suna persoanele din baza de date pentru a vedea daca doresc sa participe la realizarea unui chestionar. Persoanele chestionate nu trebuiau influentate in niciun fel sau ajutate cu raspunsuri. Pentru ca un chestionar sa fie valid trebuia sa aiba cat mai putine raspunsuri de tipul "nu stiu".

Realizari:

Pincipalele realizari sunt efectuarea unui numar cat mai mare de chestionare pe zi si cat mai complete.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: la din Bucharest.

Activitati extracurriculare

Seriozitate, capacitate de concentrare, de a lucra intr-un grup si de a colabora, demna de incredere, abilitati bune de comunicare, persoana organizata, adaptabila, constiincioasa.

Premii

"How to shake the spear. A practical guide for written communication", Customer Service School, 2013
"Making or breaking the wall. A course on taking over difficult conversations", Customer Service School, 2012
Atestat de Competente Profesionale, Limba Engleza, nota 10, 2008
"U.S. Flag Day Celebration", 2007
Premiul al III-lea la Concursul de Limba si Literatura Romana "Mihai Eminescu", faza pe municipiu 2003

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close