Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.08.1982

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2009 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter control contabil

Responsabilitati:

- Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile, efectuate de Serviciul Contabilitate Generala pentru Retea Sucursale si Serviciul Declaratii Fiscale, in limita sumei stabilite de Comitetul Executiv
- Verificarea documentelor justificative care stau la baza inregistrarilor contabile (corectitudinea intocmirii facturilor in conf. cu legislatia in vigoare, verificarea concordantei facturilor cu contractele\ calculelor atasate, verificarea existentei aprobarilor si a documentelor prevazute de procedurile si normele interne)
- In cazul cheltuielilor efectuate de unitati, ce urmeaza a fi decontate se verifica: folosirea formularului corespunzator, existenta documentelor justificative mentionate, verificarea inregistrarilor contabile
- Verificarea existentei tuturor autorizarilor necesare
- In colaborare cu Directia IT crearea unei aplicatii automate de reconciliere solduri conturi intre cele doua sisteme: Charisma ERP (sistemul ERP utilizat de catre Directia Contabilitate) si FlexCube (sistemul Core-banking)
- Efectuarea zilnica a reconcilierii soldurilor conturilor intre cele doua sisteme Charisma ERP si FlexCube: verificarea si analiza eventualelor diferente, verificarea efectuarii reglarilor necesare
- Analizarea evolutiei cheltuielilor operationale ale Bancii de la o perioada la alta
- Indeplinirea atributiile de administrator Charisma din partea Directiei Contabilitate in ceea ce priveste: modificarile care tin de parametrizare (adaugare/ modificare conturi, articole, mapare conturi, modificare/ adaugare produse), intocmirea specificatiilor pentru noile raporte solicitate si efectuarea testelor aferente, urmarirea rezolvarii problemelor/ noilor cerinte solicitate
- Adminstrarea unui link aferent facturii electronice: creare structura impreuna cu Directia IT, acordare\ revocare drepturi pe useri, verificare modalitatea de salvare a documentelor (cf structura agreata)
- Colaborarea cu colegii din celelalte directii in vederea rezolvarii diverselor situatii operative
- Orice alte sarcini de serviciu trasate pe cale ierarhica

01.07.2008 - 28.02.2009

Departament: banci

Titlu Job: referent specialitate

Responsabilitati:

- Pregatirea (verificare aprobari, contracte) si inregistrarea facturilor \ intocmirea OP-urilor
- Verificarea contului avans spre decontare si inregistrarea deconturilor
- Efectuarea operatiunilor de sfarsit de luna (trecerea lunara a cheltuielilor inreg in avans\ obiectelor de inventar in cheltuieli curente, virare TVA de plata\ recuperat in conturile de TVA al Centralei)
- Emiterea facturilor fiscale in baza solicitarilor transmise de unitati
- Verificarea balantelor unitatilor repartizate (cheltuieli in avans, debitori, creditori, sume in curs de clarificare, avansuri spre decontare, etc)
- Gestionarea si actualizarea contractelor incheiate la nivel de unitati si Centrala cu diversi furnizori si clienti ABR
- Participarea la discutii preliminare, analiza si testarea softului Charisma ERP achizitionat de Banca, in vederea utilizarii de catre Directia Contabilitate (diferite scenarii de testare pe tipuri de tranzactii si operatiuni)
- Verificarea arhivei borderourilor de note contabile in vederea existentei tuturor semnaturilor
- Alte responsabilitati primite pe cale ierarhica

01.11.2005 - 31.07.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist contabil

Responsabilitati:

- Relatia cu banca (extrase, OP-uri, alimentare carduri salarii, cash salarii)
- Contabilizare operatiuni derulate prin casa
- Inregistrare facturi
- Intocmire declaratii lunare si depunerea lor la Administratiile Financiare
- Reglarea fisei sintetice si eliberarea certificatelor de atestare fiscala
- Eliberarea certificatelor constatatoare de la ONRC

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Contabilitate, Audit, Analiză şi Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice, Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune din Bucuresti.
2001 - 2005 Facultate: Economic la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Univ. "Al. I. Cuza" din Iasi.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Teoretic la Liceul teoretic "Grigore Ghica Voievod" din Dorohoi, jud Botosani.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close