de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.03.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.05.2014

obiectiv

 

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: Doresc sa ma alatur unei echipe profesioniste, ambitioase, lucrand intr-un mediu modern si permanent in schimbare. Sunt foarte bine motivata, de incredere, organizata, lucrand foarte bine in conditii de stres. Lucrez bine cu oamenii si imi place munca in echipa, de asemenea imi plac cursurile de aprofundare a meseriei mele si alte oportunitati de a invata.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Au pair / Babysitter / Curatenie, Merchandising / Promoteri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter colector debite

01.10.2013 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter collector debite

Responsabilitati:

- Telefonam / preluam apelurile clientilor care au debite restante si solicitam achitarea restantelor prin aplicarea tehnicilor de negociere si recuperare, in conditiile respectarii standardelor de calitate stabilite; informam si instruiam clientii in legatura cu modalitatile de plata, scadentele de plata, valoarea debitelor, valoarea ratelor lunare, dobanzilor, penalizarilor,ofertelor de restructurare.
- Am luat decizii in vederea stabilirii intelegerilor de plata si reprogramarii platii debitelor restante tinand cont atat de interesele Bancii, cat si de nevoile clientului.
- Inregistram in programele IT a bancii concluzia discutiilor cu clientul si selectam o actiune/activitate care sa includa clientul in una din categoriile de activitati predefinite pentru a se monitoriza respectarea angajamentelor asumate de catre client;
- Verificam si inregistram adresele corecte ale clientilor, identificam si inregistram numerele de telefon de contact corecte in baza de date;

Realizari:
• Am reusit sa fiu o prezenta constanta in topul celor mai bune rezultate lunare;
• Atingerea targetului lunar stabilit pentru postul ocupat – bonusuri lunare;
• Diploma luna Mai Best Collector
• Diploma luna Mai Best Res locul III
• Diploma Iunie Best Res locul I
•Diploma Iulie Best Res locul II

01.04.2013 - 01.10.2013

Departament: productie

Titlu Job: asistent manager (aprilie-octombrie 2013 )

Responsabilitati:

- Preluarea cererilor de catre clienti si ofertarea de pret
- Livrarea comenzilor in toata tara prin mijloacele de curierat
- Transmiterea comenzilor de profile catre Grecia
- Preluarea şi menţinerea fluxului corespondenţei prin telefon, fax şi email
- Selectearea, distribuirea şi expedierea corespondenţei scrisa şi electronică
- Menţinerea unui sistem eficient, logic şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor gestionate asigurând ca acestea sa fie aşezate în ordine cronologică
- Menţinerea unui sistem eficient şi sigur de arhivare a documentelor emise de administrator
- Menţinerea relaţiilor cu furnizorii şi clienţii firmei
-Consultarea pentru soluţionarea deficienţelor şi îmbunătăţirea activităţiilor
-Verificarea avizelor de însoţire a produselor sau a corespondenţei livrate, urmărind ca toate acestea să fie confirmate prin semnătura persoanei care a realizat recepţia cantitativă şi calitativă
- Asigurarea, actualizarea şi transmiterea informaţiilor privind modificări relevante sesizate în relaţiile cu clienţii
- Răspunderea activităţilor de protocol din cadrul firmei sau în cazul deplasărilor oficiale în afara firmei.
-Activitati de secretariat
-Ordonarea documentelor contabile, arhivarea acestora, efectuare de NIR-uri, inregistrarea facturilor de vanzare/cumparare in Smart Bill/ a bonurilor fiscale, a bonurilor de consum, completarea OP-urilor, verificarea extraselor, completarea Registrului de casa, intocmirea Dispozitiilor de incasare/plata, precum si o serie de alte atributii


Aptitudini:
- Inţelegere verbală (nivel superior) – abilitatea de a asculta şi înţelege informaţii şi idei prezentate oral, prin cuvinte şi fraze
- De exprimare orală (nivel mediu)– abilitatea de a comunica verbal informaţii şi idei într-o manieră în care să faciliteze înţelegerea celorlalţi
- Înţelegerea textelor (nivel superior) – abilitatea de a citi şi a înţelege informaţiile şi ideile prezentate în documente scrise
- Memorizarea – abilitatea de a-şi reaminti informaţii ca numere, cuvinte, discuţii,
- Viteza perceptivă – abilitatea de a compara rapid şi corect numere, cuvinte, structuri, prezente sau din memorie
-Atenţia selectivă – abilitatea de a se concentra şi de a nu fi distras în timpul realizării unei sarcini de-a lungul unei perioada de timp
- Dozarea selectivă – abilitatea de a trece de la o activitate la alta şi de a utiliza una sau mai multe surse de informaţii în acelaşi timp
- Sensibilitatea la detalii – abilitatea de a sesiza detaliile într-un timp foarte scurt
- Sensibilitatea la probleme – abilitatea de a conştientiza dacă ceva este în neregulă şi sesizarea problemei
- Ordonarea informaţiilor (nivel superior) – abilitatea de a ordona acţiuni sau lucruri într-o anumită ordine în funcţie de o regulă sau un set de reguli specifice .

01.10.2012 - 13.05.2013

Departament: productie

Titlu Job: asistent manager (2012-2013)

Responsabilitati:

Responsabilitati:

Activitati de secretariat (scrisori, adrese, intocmire de rapoarte solicitate de manager, comunicare parteneri);
- Activitati minime de contabilitate primara;
- Coordonarea si organizeaza agenda de lucru;
- Coordonarea relatiilor cu colaboratorii societatii;
- Gestionarea documentelor si distribuirea lor catre colegii din alte departamente;
- Evidenta registru de casa, evidenta incasari si plati, intocmire op-uri;
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Actualizarea bazei de date documente;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firme;
- Intocmirea diferitelor materiale si prezentarea lor ;
- Asigurarea documentatiei ;
- Corespondenta ;
- Executarea lucrarilor de secretariat;
- Executarea lucrarilor de registratura;
- Executarea lucrarilor de operare pe calculator (atributii bazice de contabilitate primara);
- Tinerea evidentelor formularelor cu regim special;
- Actualizarea bazei de date documente;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- Gestionarea relatiei cu furnizorii, plata facturilor de utilitati, lansarea comenzilor si aprovizionarea adecvata in functie de necesitatile din birourile agentiei;
- Organizarea de documente, mentinerea arhivei existente;

15.04.2008 - 27.10.2009

Departament: publicitate

Titlu Job: hostess

Responsabilitati:

-Promovarea tigaretelor .
- Responsabilitatea numarul unu este aceea de a promova produsul prezentat ,cat mai bine si mai convingator.
-Prezentarea cat mai explicita a produsului aflat la promotie si atragerea clientului pentru a cumpara produsul.
-Promovarea eficienta a imaginii si Consilierea consumatorilor in vederea alegerii si utilizarii corecte a produselor companiei.
-Cresterea si fidelizarea clientilor .
-Atingerea targetului cerut.

01.03.2006 - 01.03.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari,decoratiuni interioare 2006-2008

Responsabilitati:

-Consilierea clientilor cu privire la produsele firmei
-Tinerea gestiunii zilnice;
-Cresterea vanzarilor precum si atingerea targeturilor lunare;
-Preluarea de comenzi ;
-Desfasurarea livrarilor conform cerintelor clientilor ;
-Intocmirea si transmiterea ofertelor clientilor;
-Amenajarea cu bun gust a produselor.

Realizari:

-Cresterea numarului de clienti fideli, dar si a celor noi;
-Promovarea pe piata de specialitate ;

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE la Spiru Haret din Bucuresti. Facultatea MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL, PROMOTIA 2007 – 2010 (Licentiata in Stiinte Economice 2010)
2002 - 2006 Liceu: ARTE PLASTICE si DECORATIVE la Nicolae Tonitza din bucuresti.

Premii

Certificari
Sep 2014 - Sep 2014: Certificate of Accomplishment
Abordarea clientilor in colectarea creditelor bancare
Sep 2008 - Oct 2008: Phillip Morris Romania
CERTIFECATE OF ACHIEVEMENT BUCURESTI
Premii si Distinctii
Jul 2014: Best Res locul II (Bancpost)

Jun 2014: Best Res locul I (Bacpost)

May 2014: Best Res locul III (Bancpost)

May 2014: Best Collector (Bancpost)

Jul 2000: Diploma Olimpiada Arte plastice locul III (Chisinau)

Jun 2000: Diploma Olimpiada Arte plastice locul I

Traininguri
Apr 2014 - Apr 2014: Bancpost
Comunicare si negociere
Hobby-uri
design interior,lectura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close