Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.09.2010

obiectiv

 

Integrarea într-o echipă dinamică si motivantă în cadrul unei companii de prestigiu si dezvoltarea pe plan profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter colectare debite

Responsabilitati:

-Contactarea zilnica a debitorilor conform procedurilor si normelor interne si inregistrarea rezultatul convorbirilor in aplicatia de colectare;
-Ofera informatii si servicii de consiliere;
-Comunica catre clienti solutii de restructurare a sumelor restante;
-Identifica motivul de neplata si negociaza promisiuni de plata in vederea recuperarii debitului restant;
-Stabileste termene de plata cu debitorii intr-o maniera profesionista;
-Efectueaza activitati operationale aferente Departamentului de Colectare Creante.

01.07.2016 - 30.09.2018

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: concediu de creștere copil

01.06.2014 - 31.07.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: ofiter operatiuni

Responsabilitati:

- Verifică si procesează ordinele de plată şi alte instrumente de debit in lei şi in valută ale clienţilor;
-Se asigură de corectitudinea informaţiilor inscrise pe documentele procesate, precum şi in evidenţele băncii;
-Generează şi transmite raportări specifice;
-Consultă baze de date precum Centrala Riscurilor Bancare;Centrala Incidentelor de Plăţi;Registrul Comerțului;
- Gestionează şi urmăreşte perceperea de comisioane şi speze aferente operaţiunilor efectuate, conform tarifului de comisioane;
-Arhivează documentele zilnice ale instituţiei;
-Expune materiale de comunicare in incinta sucursalei;
-Răspunde de corespondenţa internă si externă (prin poştă sau servicii de curierat rapid);
-Asigură aprovizionarea cu materiale şi consumabile pentru sucursală;
-Responsabil inventar(ştampile,mijloace fixe şi alte obiecte de inventar din dotare);
-Preia apeluri telefonice din partea clienţilor şi a potenţialilor clienţi şi le redirecţionează;

01.09.2010 - 30.06.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari

Responsabilitati:

-Rezolvă corespondenţa curentă de subscriere( oferte, aprobări etc.) cu departamentele si unităţile teritoriale ale societăţii;
-Analizează cererile de asigurare auto (Casco și RCA) ,evaluează nivelul de risc prezentat de asigurat,stabileste primele si termenii contractului;
-Participa la elaborarea si dezvoltarea produselor noi, revizuirea si actualizarea celor existente( norme subscriere, condiţii, tarife, testare funcţionala).

01.11.2009 - 01.09.2010

Departament: banci

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

 Analiza cererilor si a documentelor ataşate acestora in vederea emiterii cardurilor de cumpărături,;
 Verifică datele existente pe formularul pentru emiterea cardului prin confirmări telefonice cu aplicanţii şi a datelor de pe contract cu angajatorii,conform normelor şi procedurilor în vigoare în vederea aprobării/respingerii dosarului ;
 Consulta Registrul Comerţului in ceea ce priveste statutul de funcţionare a firmelor angajatoare ale potentialilor clienti ;
 Prevenirea cazurilor de fraudă prin sesizarea anomaliilor intalnite catre departamentele specializate;
 Promovarea produselor şi serviciilor băncii.

01.08.2009 - 01.11.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari telefonice

Responsabilitati:

 Contactarea clienţilor în vederea informării cu privire la promoţiile existente,avantaje,costuri aferente cardului de cumpărături;
 Identificarea nevoilor clienţilor,realizarea de diverse sondaje pentru îmbunătăţirea serviciilor băncii;
 Contactarea clienţilor, promovarea imaginii băncii,prezentarea produselor şi ofertelor existente în termeni de avantaje/beneficii,negociere şi încheierea vânzarii propriu zise ;
 Diferite activităţi de vânzare.
 Combaterea eventualelor obiecţii ale (posibililor) deţinătorilor de carduri.

01.06.2008 - 01.01.2009

Departament: banci

Titlu Job: ofiter reclamatii

Responsabilitati:

 Înregistrarea şi arhivarea tuturor reclamaţiilor trimise de clienţi ;
 Interacţionează telefonic şi în scris cu clienţii în vederea identificării problemelor acestora şi găsirea de soluţii corespunzătoare ;
 Întreprinde acţiuni privitoare la problemele sesizate telefonic sau în scris de către client;
 Obţine de la clienţi informaţii suplimentare/relevante în scopul rezolvării solicitărilor şi obţinerii satisfacţiei clienţilor;
 Interacţionează cu alte departamente ale companiei în conformitate cu cerinţele postului;
 Întocmeşte răspunsuri în scris la sesizările clienţilor
 Negociază condiţii de păstrare a cardurilor active.
 Intocmeste situaţii de cont detaliate, care să conţină informaţii referitoare la toate tranzacţiile si plăţile efectuate, informaţii legate de costuri şi avantaje;

01.07.2007 - 01.06.2008

Departament: banci

Titlu Job: specialist relatii publice

Responsabilitati:

 Suport,consultanţă telefonică oferită clienţilor existenţi si potenţialilor clienţi;
 Informarea clienţilor despre istoricul contului, despre promoţiile existente, facilităţi;
 Preluarea si soluţionarea reclamaţiilor.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Relatii Internationale si Studii Europene la Universitatea Bucuresti-Facultatea de Litere din Bucuresti. Am obtinut diploma de licenta.
2002 - 2006 Liceu: Filologie la Colegiul National Elena Cuza din Bucuresti.

Premii

Certificari
May 2017 - Jun 2017: Curs inspector/referent resurse umane
In cadrul scolii Absolute Pro Training.
Feb 2014 - Mar 2014: Curs Fundamente ale asigurarilor.Etica profesionala in asigurari
Organizat de Institutul de Management in Asigurari.
Hobby-uri
Muzica, Calatoriile, Lectura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close