Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.12.1985

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permita folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunitatea de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Achizitii, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter risc de creditare

Responsabilitati:

Analizarea aplicatiilor de credit si verificarea bazelor de date publice relevante pentru luarea unei decizii de creditare;
Efectuarea verificarilor necesare sunand la firmele angajatoare ale solicitatntilor de credit;
Decizia de aprobare sau respingere a dosarelor de credit ;
Asigurarea suportului solicitantilor de credit pentru transmiterea documentatiei astfel incat sa se asigure operativitatea;
Gestionarea portofoliul de clienti si urmarirea consolidarii relatiei cu acestia, prin oferirea de servicii de calitate;
Verificarea corectitudinii informatiilor din dosarul clientului pentru a nu exista riscul de fraudare;
Reanalizarea solicitarilor de credit din portofoliul existent in functie de istoricul acestora de plata.
Intocmirea procedurilor de creditare in conformitate cu normele BNR .

01.04.2016 - 30.06.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: ofiter risc de creditare

Responsabilitati:

Diagnoza şi evaluarea companiei din punct de vedere financiar.
Realizează analiza economico-financiară a companiei , atât la nivel general cât şi pe centre de profit. Interpretează rezultatele analizei şi propune catre comitetul de credit rezolutii.
Redirectionarea rezolutiei aprobarii dosarului de finantare catre Departamentul Vanzari pentru intocmirea ofertelor de finantare catre client.
In cazul in care finantarea este respinsa in comitetul de credit, analistul financiar pastreaza si arhiveaza dosarul de finantare.

Collection
- Contactarea telefonica a debitorilor in vederea recuperarii creantelor,
- Preluare apeluri de la clienti si rezolvarea situatiilor prin convingerea acestora de a-si achita creantele
- Intocmirea dosarului de colectare (recuperare) a creantei de la un debitor,
- Negocierea planului / programului de recuperare a creantei,
- Notificarea debitorilor si girantilor,
- Intocmirea dosarelor de Executare Silita a debitorilor
- Monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu debitorii / girantii,
- Raportarea stadiului colectarii / recuperarii creantelor din portofoliu.
Alte atribuții și activități, în conformitate cu nevoile companiei.

01.08.2014 - 30.04.2016

Departament: banci

Titlu Job: analiza financiara

Responsabilitati:

- Intocmirea rapoartelor de analiza financiara cu prioritate pentru societatile comerciale intrate in insolventa sau sub procedura falimentului.
- Se asigura ca rapoartele de analiza sunt semnate si aprobate
- Gestionarea portofoliul de clienti propriu din punct de vedere al expunerilor existente.
- Solicitarea de orice document necesar de la clientii companiei sau potentiali clienti in vederea intocmirii rapoartelor de analiza financiara.
- Negocierea si Intocmirea memo-urlor de conventii

• Workout
- Corespondarea cu Administratorii Judiciari / Lichidatorii Judiciari.
-Transmiterea punctelor de vedere conform convocarilor transmise de catre Lichidatorul/Administratorul Judiciar al debitoarei
- Se asigura ca dosarul de analiza financiare al clientului respecta din punctul de vedere al documentatiei financiare procedurile si normele interne.
- Intocmirea dosarelor de inscriere la Masa Credala inainte si dupa intrarea in insolventa/faliment a debitoarei

• Collection
- Contactarea telefonica a debitorilor in vederea recuperarii creantelor,
- Preluare apeluri de la clienti si rezolvarea situatiilor prin convingerea acestora de a-si achita creantele
- Intocmirea dosarului de colectare (recuperare) a creantei de la un debitor,
- Negocierea planului / programului de recuperare a creantei,
- Notificarea debitorilor si girantilor,
- Intocmirea dosarelor de Executare Silita a debitorilor
- Administrarea activitatii de colectare pe teren,
- Monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu debitorii / girantii,
- Raportarea stadiului colectarii / recuperarii creantelor din portofoliu.
- Alte atribuții și activități, în conformitate cu nevoile companiei.

01.05.2007 - 31.08.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales representative

Responsabilitati:

Promovarea ofertei de finantare prin Eurial Leasing pentru autoturismele Peugeot.
Promovarea ofertei de finantare prin Eurial Leasing pentru autoturismele Non- Peugeot ,imobile si echipamente industriale.
Dezvoltarea retelei de clienti.
Mentinerea relatiei cu clientii existenti.
Efectuarea studiilor de piata.
Stabilirea si dezvoltarea unei relatii profesionale cu clientii companiei.
Asigurarea suportului clientilor pentru completarea cererilor de finantare.
Pregatirea dosarelor de finantare si analiza datelor financiare.
Pregatirea contractelor de leasing.
Semnare si prezentarea contractelor de leasing clientului final.
Raportari si analize lunare privind activitatea.
Vizitarea clientilor (persoane fizice si juridice) prin activitate de teren.
Realizarea obiectivelor lunare si anuale de vanzari.
Realizarea targetului de 800.000 de euro.

01.08.2006 - 01.05.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil logistica

Responsabilitati:

Realizarea facturilor fiscale de avans pentru clienti Eurial Leasing
Programarea la livrare a masinilor.
Pregatirea documentelor necesare livrarii( Asigurare Casco..).
Intocmirea contractelor de leasing.
Introducerea datelor clientilor in baza de date a companiei.

01.06.2005 - 01.08.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Desfasurarea activitatilor de secretariat.
Preluarea si redirectioneaza, fax-urile, corespondenta
Mentinerea evidentei intrarilor si iesirilor de documente
Ticketing (pregatirea deplasarilor rezervari bilete avion, hotel, etc).
Activitati de protocol.
Redactare documente.
Suport administrativ pentru personalul companiei.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Facultate Sociologie -Psihologie la Universitatea Spiru Haret din bucuresti.

Premii

Certificari
Nov 2016 - Dec 2016: Avi Euro Jobs & Training SRL
Curs Calificat de Contabilitate
Dec 2015 - Dec 2015: Certificat IBR (Institutul Bancar Roman)
Strategii de recuperare a creditelor neperformante – extrajudiciar sau insolventa

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close