de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.07.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.01.2002

obiectiv

 

Doresc un loc de munca in business devolpment bazandu-ma pe experienta anterioara si folosindu-mi capacitatea organizatorica, de decizie, initiativa, creativitate, analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor, spirit de observatie si de anticipare a schimbarilor. Doresc sa imi aduc contributia personala la dezvoltarea companiei.

Beneficii: Telefon, laptop

Tip job: Full time

Departament: Marketing, ONG / Voluntariat, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2010 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter coordonator dezvoltare segment personal banking

Responsabilitati:

-Identificarea nevoilor de training a Coordonatorilor Personal Banking si a Consultantilor Personal Banking, propunerea si livrarea instruirii corespunzatoare;
-Comunicarea propunerilor venite de la Coordonatorii si Consultantii Personal Banking cu privire la:
- Imbunatatirea procesului de lucru si a procedurilor existente;;
- Propuneri de imbunatatire a produselor existente si lansarea de produse noi;
-Oferirea suportului necesar tuturor unitatilor teritoriale in vederea atragerii de noi clienti si de retinere a celor existenti;
-Organizarea in colaborare cu Unitatea de Business a sesiunilor de training pentru Consultantii Personal Banking in vederea imbunatatirii performantelor acestora;
-Monitorizarea pietei (modificari ale nevoilor clientilor, noile produse lansate de competitie, etc.), centralizeaza propunerile venite de la Coordonatorii Personal Banking si de la Consultantii Personal Banking in vederea crearii de noi produse sau dezvoltarea celor existente, punerea la dispozitia conducerii si a echipei de vanzari a informatiilor necesare;
-Evaluarea performantelor de vanzare, in colaborare cu Directorul de Vanzari, Coordonatorilor Personal Banking si Directorilor Regionali a Consultantilor Personal Banking;
-Monitorizarea si evaluarea realizarilor pe campanii sau produse nou lansate a fiecarei regiuni si fiecarui Consilier Personal Banking;
-Dezvoltarea, testarea aplicatiei de Contact management (CRM) dezvoltata la nivel de Grup, precum si instruirea persoanelor din unitati responsabile de Segmentul Personal Banking;
-Coordonarea dezvoltarii site-ului www.personalbanking.ro.

01.06.2009 - 01.08.2010

Departament: banci

Titlu Job: ofiter coordonator campanii si raportari personal banking

Responsabilitati:

-Vizitarea frecventa a unitatilor teritoriale in scopul de a evalua nevoile de instruire a Consultantilor Personal Banking in vederea imbunatatirii performantelor acestora;
-Diseminarea exemplelor pozitive catre toti Coordonatorii Personal Banking si catre tot personalul dedicat, transmiterea de materiale care ajuta vanzarea, asigurarea intelegerii de catre acestia a deciziilor strategice;
-Monitorizarea rezultatelor zilnice, saptamanale, lunare, trimestriale;
-Furnizeaza informatii legate de conditiile locale si regionale care pot avea un impact in obtinerea rezultatelor alocate;
-Impreuna cu Coordonatorii Personal Banking si Echipa de dezvoltare propune campanii de micromarketing si asigura o dezvoltare corespunzatoare a acestora;
-Sustinerea Directorilor Regionali, a Coordonatorilor Personal Banking a Directorilor de Unitati si a Consultantilor Personal Banking in efortul lor de a creste cota de piata a bancii;
-Monitorizarea: volumelor, Indicelui Vanzarilor Incrucisate, profitabilitatii si Indicatorului de performanta, furnizand informatii relevante catre linia de raportare directa in scopul de a contribui la realizarea obiectivelor si la imbunatatirea performantei;
-Evaluarea performantelor de vanzare, in colaborare cu Directorul de Vanzari, Coordonatorilor Personal Banking si Directorilor Regionali a Consultantilor Personal Banking;
Monitorizarea si evaluarea realizarilor pe campanii sau produse nou lansate a fiecarei regiuni si fiecarui Consilier Personal Banking.

04.02.2008 - 01.06.2009

Departament: banci

Titlu Job: coordonator central vanzari produse de pasiv si instrumente financiaree

Responsabilitati:

-Cresterea portofoliului de clienti pe partea de vanzari Produse de Pasiv si Investitii la nivel national si asigurarea activismului operatiunilor cu ajutorul Retelei prin vizitarea regiunilor si unitatilor, trainingului coordonatorilor regionali de vazari si al ofiterilor de vanzari si monitorizarea vanzarilor de Produse de Pasiv si Investitii;
-Negocierea ratelor de dobanda cerute de unitatile teritoriale in vederea mentinerii si atragerii de fonduri noi.

05.08.2007 - 01.02.2008

Departament: banci

Titlu Job: ofiter vanzari credite companii mici si persoane fizice autorizate

Responsabilitati:

-Atragerea de clienti noi si retentia celor existenti;
-Informarea clientilor in legatura cu produsele si serviciile bancii;
-Obtinerea informatiilor necesare pentru acordarea de credite companii mici si persoane fizice autorizate – activitatea clientului, statut legal, situatii financiare, garantii, etc.;
-Sprijinirea circuitului documentelor intre clientii SBB si Centrala, in concordanta cu regulile si procedurile aplicabile;
-Introducerea datelor despre client in sistemul de creditare IT;
-Redactarea propunerilor de creditare in sistem;
-Pastrarea relatiilor/corespondentei cu clientii pe probleme de creditare SBB, in concordanta cu regulile si procedurile aplicabile;
-Promovarea produselor si serviciilor standard ale bancii, realizarea vanzari incrucisate;
-Dezvoltarea pietei in sectiunea de creditare SBB (schimbari in nevoile clientilor, produse noi ale competitiei, etc.);
-Deschiderea, mentinerea si inchiderea tuturor tipurilor de conturi;
-Efectuarea transferurilor fara numerar;
- Promovarea si procesarea cererilor pentru Internet Banking si canale alternative;
-Promovarea si procesarea cererilor de carduri bancare.

01.02.2007 - 01.08.2007

Departament: banci

Titlu Job: ofiter produse de pasiv si investitii financiare

Responsabilitati:

-Oferirea de informaţii şi servicii clientilor actuali şi potenţiali şi implicarea în promovarea imaginii şi a produselor bancare;
-Cunoasterea produselor si serviciilor standard oferite de banca, realizarea de vanzari incrucisate si recomandari catre client;
-Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii de depozite şi investitii;
-Responsabil de vânzarea depozitelor şi produselor de investiţii;
-Dezvoltarea unei atitudini şi a unui comportament profesional orientat către client, cu respectarea principiilor de etică profesională şi bancara;
-Transmiterea cunoştinţelor şi experienţei altor angajaţi in ceea ce privesc produsele de pasiv

01.06.2006 - 01.02.2007

Departament: banci

Titlu Job: ofiter servicii clienti

Responsabilitati:

Promovarea ofertei de produse Corporate si realizeaza vanzari incrucisate;
-Deschiderea, gestionarea si inchiderea tuturor tipurilor de conturi pentru clientii Corporate, verificarea documentatiei aferente deschiderii de cont primita de la acestia;
-Responsabil de efectuarea corecta de vanzari si cumparari de valuta fara numerar, transferuri de RON fara numerar, tranferuri in valuta, depuneri, retrageri si plati cu numerar pentru clienti (in RON si valuta);
-Promovarea si procesearea cererilor pentru Internet Banking si canale alternative, carduri bancare, facturi de utilitati, oferta de produse de plasament etc.

20.04.2006 - 01.06.2006

Departament: banci

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Executarea tranzactiilor zilnice in RON si monede internationale;
-Oferirea informatiilor clientilor despre tranzactiile din conturile acestora;
-Promovarea serviciilor si produselor bancii;
-Inregistrarea numerarului primit de la casierie in sistem si trimiterea tranzactiei catre casierul sef tezaur spre autorizare in sistem;
-Efectuarea tranzactiilor cu si fara numerar;
-Monitorizarea oricaror tranzactii neobisnuite sau suspecte efectuate de clienti in afara profilului lor de activitate cunoscut;
-Urmarirea evidentei popririlor asupra conturilor clientilor;
-Sustinerea campaniilor de marketing;
-Gestionarea activitatii de vanzare credite de consum catre clientii de retail existenti la nivelul unitatii cat si a celor proveniti prin alte canale externe de distributie;
-Primirea si verificarea documentele clientilor necesare pentru intocmirea dosarului de credit.

01.10.2004 - 01.10.2005

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: reporter

Responsabilitati:

Realizarea de reportaje n cadrul emisiunilor: “Maşina de vise”, “Viaţa Dimineaţa” şi “Verissimo”.

studii

 

Facultati:

- 1999 – 2003 -> Liceul “Dimitrie Gusti” Bucureşti -> Real -> Diploma de Bacalaureat
- 2003 - 2007 -> Universitatea Romno-Americană – Facultatea de Relaţii Internationale şi Financiar Bancare Interne şi Internationale -> Diploma de Licenta
- 2007 - 2009 -> Universitatea Romano – Americana – Management Financiar Bancar - Masterat -> Diploma de Masterat

Activitati extracurriculare

ABILITATI SI COMPETENTE SOCIALE:
-Capacitate de comunicare; capacitate de relationare cu alte persoane;
-Abilitati de negociere;putere de convingere;
-Abilitatea de a lucra in echipa
-Capacitate de adaptare la schimbari; viteza de reactie.

ABILITATI SI COMPETENTE ORGANIZATIONALE:
-Capacitate organizatorica; planificare in avans;
-Capacitate de decizie;
-Initiativa; creativitate;
-Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;
-Spirit de observatie; capacitate de anticipare a schimbarilor.

Premii

- 2007 - Curs Vanzari Produse de Pasiv si Investitii Financiare
- 2007 - Curs Fonduri Mutuale
- 2008 – Curs HeadComm
- 2008 - Train the Trainer
- 2009 – Curs Western Union
- 2009 – Curs Project Management
- 2010 - Curs LINK (contact management) - Atena

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close