 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 24.02.1992 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:21.08.2013
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Financiar / Contabilitate, Banci, MLM / Vanzari directe, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2020 - prezent Departament: banci Titlu Job: ofiter conformitate |
|
01.05.2019 - 31.01.2020 Departament: banci Titlu Job: asistent director hub |
|
01.08.2018 - 30.04.2019 Departament: vanzari Titlu Job: manager echipa vanzari Responsabilitati: - Elaboreaza si propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari.
- Urmareste realizarea planului de vanzari.
- Stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari in firma.
- Analizeaza saptamanal si ia decizii privind comenzile transmise de clienti pentru produse / servicii.
- Participa la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele / serviciile noi.
- Contacteaza noi clienti si le prezinta propuneri concrete de colaborare.
- Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii.
- Urmareste permanent activitatea concurentei.
- Urmareste culegerea informatiilor comerciale care intereseaza firma si intocmeste rapoarte informative catre Directorul General.
- Intocmeste si prezinta Directorului General rapoarte cu propuneri si studii privind folosirea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a produselor / serviciilor noi, in functie de cerintele pietei.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
|
|
01.03.2017 - 31.08.2018 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice.
- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate.
- Preluarea, inregistrarea si distribuirea corespondentei de la /catre compartimentele implicate.
- Indosarierea si arhivarea corespondentei primite de managerii societatii de la parteneri, clienti si alte compartimente din societate.
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice a managerilor societatii.
- Asigurarea transmiterii documentelor prin email, fax si catre serviciile de curierat.
- Asigurarea logisticii de calatorie (rezevari transport/cazare) pentru managerii societatii.
- Elaborarea si redactarea documentele si rapoartelor solicitate de managerii societatii.
- Procurarea de rechizite, consumabile de birou si alte materiale necesare bunei functionari a biroului.
- Asigurarea convocarii participantilor la sedintele initiate de managerii societatii.
- Participarea la sedintele de lucru si asigurarea redactarii minutei sedintelor.
- Participarea la organizarea evenimentelor din cadrul societatii.
|
|
01.04.2015 - 31.03.2017 Departament: banci Titlu Job: ofiter tranzactii clienti Responsabilitati: - Furnizarea de servicii si procesarea de tranzactii cu numerar si fara numerar catre clientii persone fizice si persoane juridice.
- Inrolarea si deschiderea de conturi curente si de depozit pentru clienti.
- Administrarea conturilor clientilor.
- Actualizarea informatiilor despre clienti.
- Clasarea documentelor la dosarele clientilor.
- Oferirea de suport si consilierea clientilor in completarea documentelor.
- Eliberearea de extrase de cont la cererea clientilor.
- Finalizarea procesului de vanzare si asigurarea service-ului post vanzare.
- Primirea, verificarea si procesarea ordinelor de plata in lei si valuta.
- Efectuarea tranzactiilor Western Union.
- Verificarea informatiilor furnizate in cererea de credit; analiza documentatiei de credit; formularea propunerii de aprobare/resingere; instiintarea clientului cu privire la aprobarea/respingerea cererii de credit depusa.
- Efectuarea operatiunilor cu numerar in RON si valuta.
|
|
01.10.2014 - 30.04.2015 Departament: vanzari Titlu Job: consilier client si vanzari Responsabilitati: - Interactionare directa cu clientii persoane fizice si juridice.
- Deschidere si administrare conturi clienti persoane fizice si juridice.
- Asigurarea informatiilor si promovarea produselor si serviciilor bancii.
- Participarea la deschiderea si inchiderea tezaurului in calitate de Casier Principal.
- Efectuarea tranzactiilor cu numerarul: lei si valuta.
- Efectuarea serviciilor de transfer intern si international de bani ( MoneyGram). |
|
01.09.2011 - 30.06.2013 Departament: banci Titlu Job: administrator operatiuni retail Responsabilitati: - Procesarea modificarilor intervenite pe parcursul derularii creditului : rambursari partiale/totale, inchidere conturi de credit, modificari dobanda/comisioane /alte tipuri de modificari fara impact de risc, schimbare garantii/coplatitor/coplatitori /valuta credit, actualizare informatii garantii/ polite de asigurare.
- Monitorizarea aplicarii de costuri diferentiate la produsele de tip credit acordate salariatilor.
- Monitorizarea modificarilor de dobanda aferente creditelor retail, plafoanelor overdraft acordate persoanelor fizice.
- Monitorizarea descoperitului de cont individual si descoperitului de cont prin protocol si asigurarea informarii clientilor pe masura centralizarii activitatilor de administrare operationala.
- Intocmirea de rapoarte lunare referitoare la activitarea de creditare.
- Primirea si verificarea documentatiilor aferente clientilor Micro Banking in conformitate cu reglementǎrile interne.
- Pregatirea documentelor contractuale aferente creditelor/facilitatilor privind emiterea de scrisori de garantie bancara acordate clientilor Micro Banking si PFA , in conformitate cu reglementarile interne, precum si a actelor aditionale aferente contractelor de credit/garantie.
- Actualizarea ratingului de credit pentru clientii Micro Banking utilizând situatiile financiare si o serie de indicatori calitativi si cantitativi .
- Arhivarea documentelor clientilor Micro Banking.
- Informarea periodica a coordonatorului privind managementul documentelor.
|
|
20.10.2008 - 20.10.2010 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: colaborator-centru de presa/secretariat gaudeamus Responsabilitati: Relatii cu publicul. |
| studii | |
|
Facultati: 2014 - 2016 Masterat: Finante, Banci, Asigurari la Universitatea Romano Americana din Bucharest .
2011 - 2014 Facultate: Finante si Banci la Universitatea Romano Americana din Bucharest .
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Stiinte Sociale la Liceul Teoretic "Ion Barbu" din Bucharest .
Premii Certificat de competenta lingvistica intr-o limba de circulatie internationala 2011.
Certificat de competente digitale 2011.
Certificat de competenta lingvistica de comunicare orala in limba romana 2011. |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|