Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.12.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.06.2010

obiectiv

 

Sa invat cat mai mult, sa am posibilitatea de a avansa

Salariu: nespecificat

Beneficii: cursuri de pregatire.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar retali

Responsabilitati:

- vanzare activa a produselor retail ale bancii si desfasor activitati de aftersales pentru segmentul de clientela retail;
-particip activ in campaniile de vanzare a produselor retail catre clientii, cautand oportunitati de cross sales,in scopul asigurarii atingerii target-ului stabilit;
- analizeaz nevoile clientilor retail si le sugereaza produse si servicii care corespund nevoilor acestora;
-efectueaz operatiuni bancare pentru segmentul de clientela aferent .

01.11.2018 - 31.05.2019

Departament: banci

Titlu Job: coordonator echipa retail (inlocuitor prin decizie)

Responsabilitati:

- reprezentantul legal al Bancii in relatiile cu autoritatile publice ,organizatiile externe si cu clientii;
- asigur asistenta in alimentarea ATM-ului,emitere si remitere valuta din tezaur sau centrala,cat si
autorizari sau ajutor in orice situatie caseriilor;
- autorizarea operatiunilor Retali cat si SBB,intocmirea si verificarea actelor zilnice operatiunilor caserie
si retail;
- cunosc si promovez toate produsele si serviciile bancii;
- interelationez cu piata locala si promovez imaginea si produsele oferite de Banca Romaneasca;
- promovez vanzarile incrucisate si urmaresc index-ul de vanzari incrucisate la nivelul unitatii;
- urmaresc modul in care se desfasoara vanzarile in unitate si actionez pro-activ pentru indeplinirea obiectivelor alocate;
- asigur asistenta operationala si metodologica in cadrul activitatilor zilnice ale angajatilor din subordine; - asigur mentinerea calitatii portofoliului unitatii atat de credite PF cat si de credite companii mici si persoane fizice autorizate prin implicarea in colectarea directa a sumelor restante (contactare/ vizite la clienti restanti la domiciliu/ sediu social/ angajator);
- acord atentie provizioanelor aferente unitatii, mentinand in limite normale volumul acestora;
- asigur si mentin un mediu operational bun si de cooperare intre angajatii unitatii ;
- sunt responsabila de informarea tuturor angajatilor referitor la schimbarile legislative ;
- sunt responsabila de intreaga performanta a unitatii – performanta financiara (consider ca profitabilitatea este factorul cheie in dezvoltarea unitatii) si de serviciile complete pentru clienti
- sunt responsabila de respectarea si aplicarea corecta a procedurilor , a normelor si a principiilor de audit intern in cadrul unitatii;
- evaluez performanta angajatilor din subordine conform obiectivelor alocate de catre conducatorii ierarhici superiori in concordanta cu reglementarile interne in vigoare;
- organizez echipa din subordine astfel incat sa raspunda nevoilor de vanzare ale pietei/ functiei detinute de fiecare membru al echipei astfel incat impactul cauzat de eventualele modificari interne sa nu afecteze intr-un mod semnificativ performantele;
- ma asigur ca toti colegii din subordine au nivelul de cunoastere si competentele necesare indeplinirii atributiilor zilnice;
- intocmesc si transmit raportarea corecta catre Centrala, dupa cum este solicitata de regulile interne si stabilita de managementul Bancii;

01.10.2015 - 30.11.2018

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar retail

Responsabilitati:

- vanzare activa a produselor retail ale bancii si desfasor activitati de aftersales pentru segmentul de clientela retail; -particip activ in campaniile de vanzare a produselor retail catre clientii, cautand oportunitati de cross sales,in scopul asigurarii atingerii target-ului stabilit; - analizeaz nevoile clientilor retail si le sugereaza produse si servicii care corespund nevoilor acestora; -efectueaz operatiuni bancare pentru segmentul de clientela aferent.

01.11.2014 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: junior relationship manager | branch management

Responsabilitati:

- vanzare activa a produselor retail ale bancii si desfasor activitati de aftersales pentru segmentul de clientela retail;
-particip activ in campaniile de vanzare a produselor retail catre clientii, cautand oportunitati de cross sales,in scopul asigurarii atingerii target-ului stabilit;
- analizeaz nevoile clientilor retail si le sugereaza produse si servicii care corespund nevoilor acestora;
-efectueaz operatiuni bancare pentru segmentul de clientela aferent.

01.04.2014 - 31.10.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

-vanzare de pachete turistice;
-vanzarea de bilete de avion;
-incheierea politelor medicale de calatorie;
-rezervari la hoteluri (interne si externe);
-participarea la info-tripuri;
-realizarea ofertelor;
-consilierea clientilor pe mail sau telefonic;
-evidenta-contabilitate primara (registru de casa lei,registru de casa valuta,borderouri,etc);
-depunerea incasarilor la banca;
-initierea platilor prin internet banking;
-plata furnizorilor la sediul lor sau prin virament bancar,etc;
-introducere descriere hoteluri si oferte pe site.
-consilierea turistilor in aeroport inaite de plecarea in sejur Rhodos,Antalya.
-rezervari directe la parteneri din Grecia si Turcia

01.11.2012 - 31.03.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

-vanzare de pachete turistice;
-vanzarea de bilete de avion;
-incheierea politelor medicale de calatorie;
-incheierea politelor RCA;
-rezervari la hoteluri (interne si externe);
-participarea la info-tripuri;
-incasarea pachetelor turistice de la clienti in ron si euro;
-evidenta-contabilitate primara (registru de casa lei,registru de casa valuta,borderouri,etc);
-depunerea incasarilor la banca;
-initierea platilor prin internet banking;
-plata furnizorilor la sediul lor sau prin virament bancar,etc;
-ofertarea potentialilor turisti pe mail sau telefonic;
-primirea si distribuirea corespondentei,de la si catre parteneri.

01.12.2007 - 30.09.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

-in perioada 03.2009/09.2011 am fost sef agentie de turism si casa de schimb valutar (patroni si-au schimbat domiciliul in SUA si eu am avut responsabilitatea intregului business )
-vanzare de pachete turistice;
-vanzarea de bilete de avion;
-incheierea politelor medicale de calatorie;
-incheierea politelor RCA;
-rezervari la hoteluri (interne si externe);
-participarea la info-tripuri;
-evidenta-contabilitate primara (registru de casa lei,registru de casa valuta,borderouri,etc);
-depunerea incasarilor la banca;
-initierea platilor prin internet banking;
-plata furnizorilor la sediul lor sau prin virament bancar,etc;
-primirea si distribuirea corespondentei,de la si catre parteneri.
- casier schimb valutar la SC Lucky Exchange Bucuresti.

01.12.2006 - 31.12.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: agent de asigurari

Responsabilitati:

-incheierea politelor RCA;
-incheierea politelor medicale de calatorie;
-incheierea politelor Storno;
-incheierea asigurarilor de locuinta;
- evidenta (contabilitate primara);
-depunerea incasarilor la banca;
-initierea platilor prin internet banking.

01.07.2003 - 31.12.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: primitor-distribuitor

Responsabilitati:

-responsabil cu primirea comenzilor,telefonic sau la sediu societatii si impartirea lor angajatiilor;
-contabilitate primara:facturi fiscale,bon casa,registru casa,NIR,borderou de incasare,fise magazie;
-incasari banii pe comenzile distribuite angajatilor;
-depunerea incasarilor la banca;
-initierea platilor prin internet banking;
-plata furnizorilor la sediul lor sau prin virament bancar,etc.
-primirea si distribuirea corespondentei,de la si catre parteneri.

01.04.2001 - 31.08.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

-responsabil cu aprovizionarea,receptia,gestiunea si vanzarea marfii;
-contabilitate primara:facturi fiscale,bon casa,registru casa,NIR,borderou de incasare,etc.

studii

 

Facultati:

2001 - 2006 Facultate: MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL la UNIVERSITATEA "SPIRU HARET" din BUCURESTI.

Premii

Calificari
Jan 2014: Staff 2000 /Contabilitate, Cursuri / Conferinte, Sibiu, România 1 an · 2014 - 2015



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close