Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.11.1993

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.08.2012

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2020 - 31.10.2020

Departament: banci

Titlu Job: ofiter administrare credite junior

Responsabilitati:

Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

Resposabilitati în Departamentul Administrare Credite:

Efectuam verificari la Biroul de credit (BC), Centrala Riscurilor Bancare (CRC), Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare (AEGRM) si Registrul Comertului (RECOM) pentru toate cererile de credit.
Înregistram in sistemul informatic contractele de credit, actelor aditionale si modificarile contractelor de credit dupa acordare.
Verificarea continutului dosarelor de credit, arhivarea si inchiderea contractelor.
Asiguram generarea avizelor initiale, de stingere si de prelungire in AEGRM
Verificarea documentelor in concordanta cu cerintele procedurilor interne.
Organizarea documentele in dosarul de credit.
Realizarea unor rapoarte privind dosarele de credit verificate.

01.02.2019 - 31.01.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator date

Responsabilitati:

Compania japoneză Yusen Logistics cumpără Tibbett Logistics Romania, cu afaceri de 25,3 milioane de euro în 2016. Tibbett Logistics este unul dintre cei mai mări jucători de pe piața logistică și este subsidiară a grupului englez Keswick Enterprises Group.
Yusen Logistics face parte din Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK), companie fondată în 1885 și care este unul dintre cei mai mari transportatori din lume.
Yusen Logistics oferă servicii de logistică, depozitare în România si țările vecine din sud-estul Europei. Yusen mai deține și 15 locații strategice pe plan local, are închiriate depozite cu o suprafață de peste 116.000 de mp si 1.300 de angajați.

Responsabilități în Departamentul Operațional:

Primirea avizelor de la furnizori și alocarea unor rampe pentru descărcare.
Căutarea în baza de date (Infolog SAS ) a furnizorului și avizarea comenzii de pe factură.
Crearea de valuri pentru comenzile respective și lansarea acestora.
Crearea unui val de stock. Anularea valurilor create eronat.
Introducerea cantităților per/produs conform avizului.
Căutarea în baza de date a EAN-ului unui produs.
Verificarea în sistem dacă recepția a fost facută corect și inchiderea ei.
Inchiderea comenzii și atasarea NIR-urilor la factura respectivă, plus întocmirea unui PALLET MANAGEMENT.
Ventilarea per/produs sau per/comanda.
Întocmirea actelor de livrare pentru chill-ed,fructe&legume,pește și congelate. Completarea coerentă a DCL-urilor de transport și înmănarea acestora împreună cu actele de livrare.
Înregistrarea în PALLET MANAGEMENT a transferurilor de paleți și a containerelor de pește goale.
Crearea unui raport zilnic privind picking-ul.
Crearea unui status privind camioanele alocate la rampă în vederea încarcării
Completarea planului de transport zilnic.
Moficări în planul de transport privind cursele alocate.

01.10.2017 - 31.10.2018

Departament: banci

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

Bancpost este o bancă românească înființată în anul 1991 și situată în topul primelor zece bănci din punct de vedere al activelor. A fost privatizată în anul 2003, procesul de privatizare fiind demarat în anul 1998. Acționarul majoritar al Bancpost este Banca Transilvania, ce deține peste 99% din acțiuni. În anul 2017, banca avea aproximativ 1 milion de clienți corporativi, de retail și instituționali.

Responsabilități în Departamentul Juridic :

Primirea documentelor cu caracter juridic trasmise de unități pentru dosarele băncii.
Repartizarea dosarelor noi privind clauzele abuzive avocațiilor colaboratori. Înregistrarea și actualizarea constantă a bazei de date din Direcția Juridică.
Asigurăm legătura cu registratura băncii pentru trasmiterea corespondenței.
Repartizare documentelor primite către consilierii juridici și a avocațiilor colaboratori.
Crearea de rapoarte sâptămânale cu privire la dosarele noi.
Verificarea Nef-urilor (New Europe Funding ).
Trasmiterea Dip-urilor ( Dare în plată ) către avocații externi.
Arhivarea electronică a dosarelor pe clauze abuzive/colective.

Responsabilități în Departamentul Popriri și CIF și Administrare Conturi :

Identificarea clienților, respectiv non-clienți prin verificarea în sistemele informatice.
Înregistrarea informațiilor în softul intern și prelucrarea acestora în vederea efectuării plaților.
Efectuarea activităti de blocare/deblocare conturi aparținând debitorilor popriți.
Efectuarea operațiunilor de deschideri/închideri conturi de sechestru conform instrucțiunilor de lucru.
întocmirea ordinelor de plată efectuate în cadrul popririlor înregistrate.
Monitorizarea periodică a încasărilor pentru clienții debitori popriți.
Verificarea corectitudinii și integritatea datelor.

studii

 

Facultati:

2016 - 2018 Masterat: RELAȚII ECONOMICE INTERNAȚIONALE - LOGISTICĂ INTERNAȚIONALĂ la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCURESTI din Bucuresti. Notă Disertație 9,00
2013 - 2016 Facultate: ADMINISTRATIE SI MANAGEMENT PUBLIC la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCURESTI din Bucuresti. Notă Licență 9.33

Premii

Premii si Distinctii
Nov 2016: Premiu de excelentă privind participarea activă în cadrul proiectului ,,Facilitarea integrării studenților sub-reprezentați în comunitatea ASE Bucuresti ''

Conferinte
Mar 2015 - Mar 2015: Participarea la workshopul privind,,Problemele socio-economice actuale. Politici,strategii și tehnici manageriale în vederea relansării economiei '

Certificari
Dec 2012 - Dec 2012: ECDL



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close