Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.04.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.12.2006

obiectiv

 

Doresc sa utilizez experienta acumulata in scopul dezvoltarii profesionale si in folosul companiei care va vedea in mine un angajat valoros pentru echipa sa.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: ofiter administrare

Responsabilitati:

Pe langa atributiile vechi, am preluat si urmatoarele activitati:
 Inregistrarea tranzactiilor bancare (Efectuare plati catre furnizorii de bunuri de leasing si non-leasing, catre furnizorii de servicii si autoritatile publice; Inregistrarea in sistemul informatic a extraselor de cont pentru operatiunile de incasari si plati; Consituirea si lichidarea depozitelor la vedere si la termen; Realocarea incasarilor solicitate de catre colegi; Realizarea altor operatiuni bancare);
 Inregistrarea in sistemul informatic a facturilor primite din partea furnizorilor;
 Verificarea si inregistrarea in sistemul informatic a deconturilor intocmite de catre angajati;
 Intocmirea a diverse rapoarte, in scopul corelarii informatiilor din contabilitate versus operational (Registrul de vanzari, Registrul mijloacelor fixe, Deferarea comisioanelor, Miscarile de stoc)

01.09.2005 - 31.08.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: ofiter administrare contracte

Responsabilitati:

 Emiterea contractelor de leasing / Cesionarea contractelor de leasing (Emiterea contractelor de leasing, a contractelor de vanzare - cumparare / a actelor aditionale de cesiune, conform aprobarii Comitetului de Credit, si implementarea acestora in sistemul informatic).
 Modificari contractuale (Emiterea actelor aditionale de modificare a contractelor de leasing, conform aprobarii Comitetului de Credit sau solicitarilor utilizatorului si implementarea acestora in sistemul informatic).
 Inchiderea contractelor de leasing (Verificarea si inchiderea in sistemul informatic a contractelor ajunse la maturitate; Emiterea facturilor proforma pentru inchiderea anticipata si/sau cesionarea la inchidere a contractelor de leasing; Emiterea actelor aditionale de inchidere anticipata, cesiune la inchidere si dauna totala si implementarea lor in sistemul informatic; Predarea utilizatorilor a documentelor in original; Inchiderea contractelor de leasing in urma daunei totale (modificare in sistemul informatic, emitere si semnare act aditional)).
 Emiterea facturilor (Emiterea a orice fel de facturi (avans leasing, rate lunare, valori reziduale, diferite taxe, comisioane, accize, si orice alte costuri asociate cu contractul sau utilizatorul, facturi de vanzare bun, facturari diverse, facturi de storno etc.); Anularea facturilor).
 Evaluarea garantiilor (Urmarirea termenului de lansare a raportului de evaluare; Pregatirea documentelor necesare; Transmiterea comenzii pentru intocmirea raportului de evaluare; Introducerea noilor date, conform raportului de evaluare primit).
 Altele: Introducerea in sistemul informatic a modificarilor informatiilor despre parteneri: reorganizare, insolventa, faliment, modificare adresa /denumire, altele); Implementarea in sistemul informatic a planurilor de reorganizare aprobate; Verificarea pe site-ul RECOM a starii partenerilor, la nevoie)
 Emiterea diverselor acorduri / imputerniciri, cum ar fi: acord utilitati, acord subinchiriere, acord duplicat cheie, acord RAR

studii

 

Facultati:

2005 - 2007 Masterat: Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice, din Bucuresti. Diploma obtinuta: Master – Contabilitate Internationala
2001 - 2005 Facultate: Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Diploma obtinuta : Licenta - Economist
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Economic la Colegiul Economic “Costin C. Kiritescu” (Grupul Scolar Administrativ Nr. 5) din Bucuresti. Diploma obtinuta:Bacalaureat; Atestat Contabil - Statistician

Premii

Calificari
Feb 2017: Certificat Operator Calculator Electronic si Retele – Excel avansat – Picon Training Center

May 2013: Certificat Competente informatice – Siveco Romania

Hobby-uri
Turism/Excursii, Citit/Lectura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close