Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.01.1978

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Inginer (ofertare/proiectare/executie)

Salariu: 500,00 USD / luna

Beneficii: Cultura organizationala care permite dezvoltare - afirmare - promovare - recunoastere; Dupa caz, programe de perfectionare atunci cand situatia permite si impune aceasta; Experienta, stabilitate, dezvoltare/promovare si remunerare in concordanta cu efortul si rezultatele obtinute cat si in acord cu necesitatile unui trai decent. Va multumesc.

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Constructii / Instalatii, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Inginerie, Au pair / Babysitter / Curatenie, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti, Alexandria, Arad, Cluj-Napoca, Craiova, STRAINATATE, Curtea de Arges, Rosiorii de Vede, Predeal

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 30.08.0000

experienta profesionala

 

01.10.2007 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: oficiul de plati si contractare phare

Responsabilitati:

Manager de proiect in cadrul Biroului Facilitatea Schengen: Contractare si implementarea proiectelor aflate in portofoliu
- verificarea documentatiilor de atribuire si pregatirea dosarelor de achizitii, participare la procedurile de atribuire a contractelor finantate din programele Phare si Schengen;
- Publicare in SEAP: anunturi de intentie si de participare, clarificari/modificari/erate;
- Participare la sedintele de deschiderea si evaluare a ofertelor;
- solutionarea contestatilor: pregatire punct de vedere si copia dosarelor, corespondeta cu Consiliul (C.N.S.C.);
- actualizarea Programului de achizitii;
- contractare si implementare: pregatire documentatie pt. contractare / manager implementare contracte.

Realizari:

Manager de proiect privind contractarea si monitorizarea implementarii proiectelor aflate in portofoliu:
- asigurarea, in acord cu legislatia nationala si europeana in vigoare, a procesului de contractare a unor proiecte de servicii, produse si lucrari;
- monitorizarea implementarii contractelor si atingerea obiectivelor proiectelor.

20.02.2006 - 01.10.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: inginer specialist, dep. tehnic adm. - achizitii publice

Responsabilitati:

Initierea si finalizarea procedurilor de achizitii pe baza prioritatilor si necesarului stabilit cu celelalte departamente: centralizare referate achizitii/investitii/reparatii; pregatire documentatie de atribuire (DEPO); publicare anunturi in SEAP si Monitorul Oficial; organizare licitatii si comisii de evaluare, urmarirea rezolvarii contestatiilor, evidenta documentelor si asigurarea securitatii acestora; arhivarea dosarelor procedurilor de atribuire.
Derularea contractelor de furnizare şi servicii, comunicare cu operatorii economici; statistici si actualizare baze de date.

Realizari:

Pregatirea si finalizarea in termen a tuturor procedurilor de atribuire derulate pe parcursul anului bugetar.
Implementat norme interne specifice procedurilor de achizitii publice; inregistrare Autoritate contractanta in SEAP.
Participare cu echipa tehnica la evenimentele si targurile muzeului si implicit asistare/supraveghere dispecerat (camera tehnica): supraveghere video, centrală antiincendiu, climatizare.

01.06.2003 - 22.02.2006

Departament: inginerie

Titlu Job: citon

Responsabilitati:

inginer tehnolog, sectia electric si automatizari:
proiectare in special pentru Uitatea 2 - Cernavoda.

Proiectare asistata cu jutorul calculatorului (AutoCad R14)
Calcule tablouri Motor Control Center (400 V)
Baze de date (ELL-Electrical Load List, CMMS- baza de date materiale constructii Cernavoda)

Realizari:

proiectarea, in colaborare cu celelalte birouri/departamente a tuturor tablourilor de distributie (MCC) 380 V, clasa III si IV pentru instalarea si punerea in functiune a Unitatii 2 Cernavoda.

12.03.2002 - 01.06.2003

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer sistem

Responsabilitati:

Asigurare orar permanenta pentru activitatile specifice de seismologie; cercetare-dezvoltare, inovare in domeniul precursorilor seismici (infrarosu, radon, statistica);
Monitorizare instalatii retea LAN, supraveghere calculatoare;
Asigurarea continuitatii energei (generator electric) si a statiilor de lucru;
Pregatire web-site, pliante comerciale, baze de date, arhiva electronica a evenimentelor monitorizate, rapoarte.


Realizari:

aplicatii de testare a precursorilor seismici si legatura cu statiile si bazele de date nationale si internationale (emsc-csem.org);
Comunicare proactiva in vederea reorganizarii echipei de lucru in vederea eficientizarii muncii;
Sporirea nr. de comenzi printr-o politica de comunicare si reclama (pregatire pliante, anunturi/evenimente pe internet, participare la targuri si expozitii)

01.07.2001 - 30.09.2001

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asigurare publicitate (pliante, anunturi, carti de vizita);
Operare PC (baza de date, arhiva contracte);
Organizare si planificare activitatii (comenzi, montaj); Monitorizare si actualizare stoc materiale.

Realizari:

Dezvoltare retea furnizori si clienti (comenzi): web-site, reclama (anunturi on-line) si comenzi pe internet;
Informatizarea situatiei comenzilor (sarcini privind masurarea si montajul) si evidentei contractelor, conducand la sporirea eficientei prin organizarea si planificarea sarcinilor de lucru.

studii

 

Facultati:

2005-2007: Master in Ingineria si Managementul Afacerii - Centrul de Pregatire Resurse Umane, Universitatea "Politehnica" din Bucuresti

2003-2005: Master in Calitate, Fiabilitate si Mentenanta, Securitate si Risc in instalatii electrice, Facultatea de Automatica si Calculatoare, Universitatea "Politehnica" din Bucuresti

1996-2001: Facultatea Energetica, Universitatea Politehnica Bucuresti
Catedra de Centrale Electrice si Energetica Industriala, instalatii electroenergetice

Activitati extracurriculare

2000 Colaborator Firma "Producton" - consumabile IT (cartuse imprimanta) si (vanzare) servicii IT- WEB site-uri;
2000 Colaborare electrician ( SC IncoMar SRL –complex AMIRO )
2001 Colaborare cu A&S –International 2000 , aparatura medicala
practica in vederea intocmirii proiectului de Stat la "ROMPRIM" SA


Alte tipuri de studii:

Perioada Octombrie – Decembrie 2006
Instituţia SC OK Service Corporation
Specializarea Certificat absolvire program perfecţionare „Manager Achiziţii şi Investiţii Publice”

Perioada Octombrie 2006
Instituţia Autoritatea Naţională de Reglementare n domeniul Energiei (ANRE)
Specializarea Legitimaţie electrician autorizat ANRE, gr. IIA, IIB – proiectare şi instalare

Perioada Februarie 2006
Instituţia SC Tema Invest SRL
Specializarea Certificat absolvire program instruire profesională – Achiziţii Publice

Perioada 2006
Instituţia UPB – Catedra de Educaţie Fizică şi Sport
Specializarea Diplomă de absolvire Curs de Turism

Perioada 2001
Instituţia UPB – Centrul pentru Pregătirea Resurselor Umane
Specializarea Certificat absolvire cursuri „Iniţiere n antreprenoriat şi dezvoltarea afacerilor”

Perioada 2001
Instituţia WizRom Software
Specializarea Curs WizRom – Contabilitate şi gestiune

Perioada 1997-2000
Instituţia UPB – Facultatea Energetică
Specializarea Certificat de absolvire cursuri „Metodică şi Pedagogie”

Perioada 1998
Instituţia UPB – Facultatea Energetică
Specializarea Certificat AutoDesk: Proiectare grafică 2D, AutoCad R12


Competenţe şi aptitudini tehnice:
Operare PC – MS. Windows XP, MS DOS
pachetul MS. Office – Word, Excel, Outlook, Power Point
Configurare, montare şi instalare hardware PC
Autocad R14; Baze de date
Utilizare platformă SEAP (www.e-licitatie.ro)

Premii

Participare sesiune stiintifica Ing. D. LEONIDA (tema: surse de energie regenerabile);
Autorizat A.N.R.E. gr. IIA, IIB;
Manager de proiect - certificare cursuri Achizitii publice

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close