 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 09.02.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:07.09.2010
|
|
obiectiv | |
|
Tip job: Full time Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2011 - 01.01.2014 Departament: relatii publice Titlu Job: oficiant superior Responsabilitati: -Verificarea operatiunilor executate de oficiantii care asigura servirea la ghiseele oficiului , pentru toate categoriile de prestatii ;
-Controleaza , urmareste si indruma desfasurarea activitatii, potrivit proceselor tehnologice de exploatare la locurile de munca unde activeaza oficiantii;
-Asigurarea efectuarii unui control de exploatare sistematic , pe toate fazele si operatiunile proceselor specifice trimiterilor prezentate sau sosite ;
-Rezolvarea reclamatiilor , sesizarilor si propunerilor beneficiarilor de prestatii postale ;
-Intocmeste bonuri de consum pentru registre chitantiere, imprimate, rechizite, materiale exploatare , materiale de curatenie;
-intocmeste lunar raportul de calitate , situatia reclamatiilor si a actelor de neregula ;
-arhiveaza documentele oficiului pe luni, ani, astfel ca toate actele oficiului sa fie gasite usor in vederea rezolvarii reclamatiilor;
-executarea si a altor sarcini trasate de dirigintele oficiului , specifice functiei . |
|
01.02.2007 - 01.01.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: casier Responsabilitati: -Gestionare numerar(lei si valuta)
-Aprovizionarea si gestionarea marfurilor comerciale
-Urmarire plan de venituri
-Incasari ordine de plata
- Acordare avansuri numerar pentru plati si lichidarea acestora
- Lichidarea registrelor de incasari si plati privind prestatiile postale
- Intocmire decont banesc
- Intocmire gropuri numerar. |
|
01.10.2006 - 01.02.2007 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: oficiant Responsabilitati: Serviciile Postei Romane includ foarte multe prestatii.
Serviciile traditionale si anume:
-Prelucrare corespondenta interna,externa,de curierat rapid
-Prelucrare mandate interne:postale,electronice,on line,western union
-Prelucrare mandate externe:valutrans,eurogiro,western union
-Prelucrare mesagerii
-Incasari facturi
-Acordarea de imprumuturi si incasarea ratelor
-Operatiuni bancare(imprumuturi,rate,carduri)
-Brokeraj.
-Eliberarea rovignetei.
Toate aceste prestatii presupun utilizarea pc si a programelor aferente fiecarei prestatie.
-Vanzarea de produse comerciale.
-Servicii de postscan,fax si xerox. |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Persoana flexibila, dinamica, capabila sa asimilez noi cunostinte ,excelente abilitati de comunicare,bune abilitati de organizare si planificare a activitatilor , spirit de echipa si atitudine pozitiva, dedicata, dispusa sa ma adaptez pentru a evolua profesional. Premii OPERATOR CALCULATOR |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|