Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.08.1996

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.01.2015

obiectiv

 

Cariera profesionala reprezinta un aspect deosebit de important pentru mine, fiind reprezentata de realizarea scopurilor si a obiectivelor propuse cu ajutorul aptitudinilor si competentelor dobandite: Aptitudini şi competenţe sociale : Capabilitati de comunicare si persuasiune, spirit de echipă, adaptabilitate, reacţie rapidă la situaţii neprevazute si sociabilitate, dobândite prin desfaṣurarea activităṭii zilnice la locul de muncă ṣi participarea la acṭiuni de team building. Aptitudini şi competenţe organizatorice: Competenţe manageriale, capacitate organizatorica si analitica, abilităţi de organizare, prioritizare a sarcinilor, gestiunea timpului şi a resurselor dobândite in timpul desfaṣurării activitaṭilor de management de la locul de muncă ṣi prin participarea la cursuri de specialitate. Aptitudini şi Competenţe tehnice: MS Office – Word, Excel, PowerPoint. Alte aptitudini şi competente: Capacitate mare de învăţare în timp scurt, sociabilitate şi integrare rapidă în colectiv, abilităţi de comunicare, initiaţivă, atenţie la detalii, promptitudine, seriozitate şi corectitudine, abilitatea de a lucra în condiţii de stres, capacitatea de a lucra cu termene limită. Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofițer bancar

Responsabilitati:

-Stabillirea intalnirilor cu clientii, atat in sucursala, cat si in afara acesteia, in vederea vanzarii de produse si a relationarii post-vanzare;
-Vanzarea produselor bancii catre clienti persoane fizice si IMM;
-Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti;
-Realizarea targetului de vanzari alocat;
-Deservirea clientilor aflati in portofoliul bancii;
-Propune spre analiza si aprobare dosarele de credit pentru persoane fizice si IMM, asigurand verificarile preliminare si realizand demersurile necesare conform normelor interne aplicabile.

01.02.2019 - 31.07.2019

Departament: banci

Titlu Job: ofițer credite - pcr

Responsabilitati:

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

In cadrul grupului am întreprins următoarele:
• Am promovat și am vândut produsele si serviciile din oferta bancii si a subsidiarelor catre clientii mass market, existenti si potentiali;
• Am participat la identificarea permanenta a solutiilor de dezvoltare a portofoliului de clienti si de vanzari produse aflate in oferta Programelor de Vanzare initiate de banca ;
• Am dezvoltat portofoliul propriu de clienti prin personalizarea relatiei bancare si oferte corespunzatoare profilului acestora;
• Am contribuit la cresterea calitatii servirii clientilor proprii si am colaborat cu ceilalti din echipa pentru respectarea standardelor de vanzare si principiilor de calitate ;
• Am inițiat activitati de imbunatatire a calitatii pregatirii mele profesionale la standardul solicitat de banca, avand acces la resurse de pregatire si obtinerea unei certificari profesionale interne.

01.06.2017 - 28.02.2019

Departament: banci

Titlu Job: administrator operatiuni curente

Responsabilitati:

BRD Groupe Société Générale
Realizez targetele de vanzare si promovare a produselor, cu exceptia celor de creditare: ofer informatii generale despre produsele de creditare. Daca este cazul orientez clientii catre consilierii de clientela;
Fidelizeaz clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
Particip la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de grup cu clienti si prospecti ;
Asigur serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei;
Asigur verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati ;
Asigur efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.); Efectuez operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela ;
Verific documentele aferente pentru toate operatiunile realizate ;
Asigur procesarea sau primesc si verific documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmit in back office pentru prelucrare: instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc. ;
Introduc la mapele clientilor extrasele de cont, elibereaza extrase de cont la cerere;
Gestionez cererile clientilor legat de activitatea de carduri ;
Asigur arhivarea documentelor aferente operatiunilor efectuate ;


01.06.2016 - 30.06.2017

Departament: banci

Titlu Job: specialist contact center

Responsabilitati:

BCR STR. Valeni, NR. 42, 100125 PLOIESTI (ROMANIA)
Am interacionat cu clientul prin telefon si am asigurat ț suportul informational.
De asemenea, am promovat produsele si serviciile bancii.
Am gestionat relatia cu clientul prin canalul de comunicare disponibil conform domeniului de interventie si procedurilor de lucru stabilite.
In aceasta perioada, am participat la training MoneyGram - operatiune posibila prin telefon

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Facultate: STIINTE ECONOMICE- ADMINISTRAREA AFACERILOR la UNIVERSITATEA VALAHIA TARGOVISTE din TARGOVISTE.
2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: turism si alimentatie la Colegiul Tehnic Constantin Istrati din Campina.

Premii

Traininguri
Mar 2018 - Mar 2018: "Customer Care"

Dec 2017 - Dec 2017: Formare profesionala "Agentia Scoala"
Curs de formare profesională BRD (durata, 5 săptămâni) in cadrul caruia am absolvit urmatoarele module: Primire clienţi; Oferta comerciala; Contabilitate bancara; Reflex comercial; Risc operational; Telemarketing; Agentia scoala.
Nov 2016 - Nov 2016: Training MONEYGRAM

Calificari
May 2015: Tehnician in gastronomie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close