Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.02.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.05.1996

obiectiv

 

evolutia in cariera

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: telefon serviciu

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2012 - 01.06.2014

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

- Promovarea imaginii asociației în comunitate,
- Identificarea posibilităţilor de parteneriate şi finanţări,
- Scrierea de cereri de finanţare pentru dezvoltarea activităţilor asociației,
- Asigurarea managementului proiectelor desfăşurate,
- Menţinerea relaţiilor cu finanţatorii, partenerii şi colaboratorii asociației,
- Asigurarea managementului voluntarilor,
- Organizarea de şedinţe operaţionale periodice cu membrii asociației şi beneficiarii, în vederea adaptării permanente a seviciilor la nevoile identificate,
- Evaluarea periodică a activităţii asociației,
- Realizarea raportărilor narative periodice,
- Administrarea site-ului si forum-ului www.vremcopii.ro, prin postarea ştirilor legate de cele mai importante activităţi şi rezultate ale asociației.
- am participat la planificarea bugetului și realizarea achizițiilor conform activităților proiectelor,
- am dezvoltat parteneriate durabile cu organizaţii/instituții sociale guvernamentale şi neguvernamentale,
- m-am implicat activ în identificarea de noi surse de finanțare pentru dezvoltarea activităților asociatiei.
la cerere

01.08.2006 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiţer bancar – carduri debit, asigurari si disbursari credite persoane fizice si juridice

Responsabilitati:

 participarea la implementarea cardurilor cu cip, migrarea cardurilor in Flex din Procard
 colaborarea la reemiterea a sute de mii de carduri de debit in Procard si Cortex, reemise la expirare, in urma deteriorarii, pierderii, furtului, fraudarii pentru persoane fizice si juridice
 alimentarea conturilor de salarii (sute de mii)
 inchiderea conturilor/ blocarea cardurilor de debit
 acordarea, dupa aprobare, a overdrafturi si inchiderea de overdrafturi la cererea clientilor
 realizarea de EOD pentru activitatea de procesare, alimentare carduri
 participarea la expedierea cardurilor si pinurilor catre sucursale
 asigurarea disbursarii aplicatiilor pentru credite de consum, verificarea aplicattilor aprobate, efectuarea operatiunilor financiare in Flex si I-apply
 am acordat, dupa aprobare, credite in conformitate cu procedurile si reglementarile in vigoare
 am redactat acte aditionale pentru conversii credite si restructurari credite persoane fizice
 am asigurat suport in relatia cu sucursalele teritoriale in probleme legate de plati si de administrare a creditelor, reclamatii clienti carduri si credite
 participarea in cadrul proiectului Flexcube technical upgrade - UAT
 intocmirea zilnica, saptaminala, lunara de rapoarte activitate
 Monitorizarea platii primelor de asigurare si a comisioanelor aferente asigurarilor de viata, PAD si facultative
 Monitorizarea valabilitatii rapoartelor de evaluare incluse in campania de re-evaluare
 Notificarea clientilor persoane fizice, detinatorii unor credite garantate cu proprietati imobiliare, cu privire la expirarea si achitarea primelor de asigurare aferente politelor facultative si PAD
 Monitorizarea valabilitatii politelor facultative si PAD care asigura imobilele ce reprezinta garantii ale creditelor persoane fizice si intocmirea rapoartelor aferente intrarilor de polite noi
 Intocmirea rapoartelor aferente iesirilor politelor facultative de grup si PAD anulate si expirate
 Monitorizarea platii primelor de asigurare si a comisioanelor aferente asigurarilor de viata pentru clientii persoane juridice
 Monitorizarea valabilitatii rapoartelor de evaluare incluse in campania de re-evaluare pt persoane juridice si efectueaza upload-ul informatiilor
 Intocmirea rapoartelor specifice in legatura cu portofoliul persoane juridice garantat de FNGCIMM, EXIM sau alte fonduri de garantare sau finantatori care solicita raportari periodice
 Arhivarea si verificarea documentatiei de creditare aferente creditelor persoane fizice si juridice in aplicatiile specifice
 Investigarea situatiilor si intocmirea de raspunsuri aferente diverselor reclamatii sau sesizari primite din unitati sau de la diverse departamente care au ca scop mentinerea calitatii serviciilor oferite clientilor pentru credite, asigurari persoane fizice

15.03.2006 - 01.08.2006

Departament: banci

Titlu Job: administrator emitere carduri

Responsabilitati:

•asistenta carduri pt clienti si sucursale;
•informatii despre carduri debit si credit;
•procesari date si informatii carduri pt clienti si sucursale;
•autorizari tranzactii (transferuri si inchideri)carduri debit;
•monitorizari extrase lunare pt carduri de debit persoane fizice si juridice;
•monitorizari debite lunare pt cardurile cu facilitate acordata;
•asistenta emitere carduri debit si credit (sucursala, procesator, client);
•gestioneaza zilnic online modificarile de status ale cardurilor;
•urmareste realizarea sarcinilor in termenele fixate.

Realizari:

am participat la extinderea nr de carduri si tranzactii cu carduri;

05.06.2001 - 15.03.2006

Departament: banci

Titlu Job: economist - responsabil compartiment

Responsabilitati:

- procesarea si arhivarea cererilor de carduri interne si internationale;
- instruirea personalului in activitatea de procesare, emitere, arhivare a cererilor si a cardurilor;
- organizarea activitatii desfasurate de firma Chronos in cadrul Departamentului Carduri avand in subordonare 15 persoane etc;

Realizari:

am instruit peste 30 persoane in activitatea de procesare; am crescut volumul de activitate si realizarile financiare lunare etc.

studii

 

Facultati:

2000 - 2001 Masterat: Strategii in aprovizionarea materiala si desfacerea productiei la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1996 - 2000 Facultate / Colegiu: Facultatea de Management la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Premii

Voluntariat
Mar 2008: Asociatia Sos Infertilitatea
adoptie, infertilitate
Proiecte
Jan 2000: alte informatii
Implicare asociativă

Membru şi voluntar activ (2008 - prezent) al Asociaţiei SOS Infertilitatea [www.vremcopii.ro, www.vremsaadoptam.ro] - ONG foarte vizibil şi recompensat în sectorul asociativ românesc.

Responsabilităţi - implicarea în elaborarea strategiei asociative şi în activităţile concrete de advocacy în plan politic şi mediatic.

Activităţi de reprezentare: Gala Societăţii Civile, Gala Medica, Gala Oameni pentru Oameni, Gala Premiilor Participării Publice, conferinţe, seminarii, mese rotunde.

Coordonator – elaborarea strategiei şi realizarea campaniei "Vrem SÃ PUTEM adopta copii" (din martie 2011 pânã in prezent).

Manager proiect (15.09.2012 – prezent) – „Conștientizarea Fenomenului Medical și Social al Infertilității”.

Alte informaţii relevante

Curs „Corporate fundraising and events” - DreamCatchers (octombrie 2012)

Cursuri antreprenoriat fonduri europene – „Tineri antreprenori de succes” (aprilie 2012 - decembrie 2013)

Curs „Leadership in business” - Extreme Training (octombrie 2011)

Institutul European de cursuri prin corespondenţă Eurocor – AGENT DE TURISM (2009)

Cursul „Carduri” - Institutul Bancar Român (februarie 2002)

Am participat la Sesiunea Stiinţifică Studenţească cu lucrarea ”Modalităţi de perfecţionare a comunicãrii şi a sistemului informaţional într-o intreprindere privată” (2000)

Am obţinut bursã de studiu în fiecare an universitar şi am absolvit Facultatea de Management, specializarea Managementul Firmei şi Studii aprofundate, cu nota 9,80.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close