de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.05.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2011

obiectiv

 

Pentru a reusi in viata si pentru a-mi stabili o cariera ,motto-ul meu este :Nu exista nu pot ,nu vreau ...exista mereu TREBUIE si POT.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Achizitii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: ofiţer aprobare credite junior

Responsabilitati:

Responsabilităţi : -Analizarea documentelor clienţilor(copia cărţii de identitate,procură notarială,certificat de naştere sau căsătorie);
- Verificarea documentaţiei de credit pentru persoane fizice,cât şi pentru persoane juridice (cerere de credit-cerere de refinanţare,adeverinţă de venit-salariu,contract de muncă,declaraţia 200,decizie de impunere ,registrul de încasări şi plăţi) în conformitate cu prevederile politicilor şi procedurilor de lucru ale societăţii ;
- Verificarea venitului potenţialilor clienţi la ANAF(interogarea datelor la ANAF) ;
- Interpretarea datelor, în urma verificării la ANAF;
- Calculul veniturilor clienţilor pentru aprobarea-respingerea cererilor de credit ;

01.01.2017 - 28.02.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator operatiuni curente

Responsabilitati:

- Efectuarea operaţiunilor în numerar: plăţi ,încasări ,schimb valutar,Western Union,POS,atât în lei, cât şi în valută
- Eliberarea extraselor de cont la cerere;
- Gestionarea cererilor clienţilor legate de activitatea de carduri ;
- Deschiderea şi închiderea de conturi bancare .

01.03.2016 - 31.12.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Prelucrarea extraselor de la bancă, introducerea facturilor de la furnizori în programul de contabilitate – winmentor ;
- Verificarea zilnică a registrului de casă, operare NIR-URI

01.12.2015 - 31.12.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Prelucrarea extraselor de la bancă, introducerea facturilor de la furnizori în programul de contabilitate;
- Verificarea zilnică a registrului de casă, operare NIR-URI;
- Verificarea şi reglarea soldurilor cu diferiţi parteneri, verificarea lunară a jurnalului de vânzări şi cumpărări.

01.10.2013 - 30.09.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Organizarea procesului instructiv – educativ.
- Administrarea problemelor privind locaţia în care s-a desfăşurat activitatea profesională.

01.09.2013 - 30.11.2013

Departament: banci

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

- Identificarea de noi posesori de carduri bancare şi încheierea contractelor bancare cu aceştia.

01.04.2011 - 31.05.2011

Departament: banci

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

Introducerea noilor clienţi în baza de date a băncii şi pregătirea dosarelor acestora pentru încheierea diferitelor operaţiuni bancare.

01.11.2009 - 31.01.2010

Departament: banci

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

Introducerea noilor clienţi în baza de date a băncii şi pregătirea dosarelor acestora pentru încheierea diferitelor operaţiuni bancare.

01.01.2008 - 31.08.2008

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

Responsabilitati:

Organizarea de activitati didactice si extradidactice ( excursii prescolare,concursuri ).

01.09.2007 - 31.01.2008

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor de limba franceza

Responsabilitati:

Organizarea de activitati didactice si extradidactice (cercuri pedagogice ) .

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Administrarea Afacerilor la Universitatea Alexandru Ioan Cuza , Facultatea Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Finante-Banci la Universitatea Alexandru Ioan Cuza , Facultatea Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2003 - 2007 Liceu: Invatator-Educator la Liceul Pedagogic Gheorghe Asachi din Piatra Neamt.

Premii

Calificari
Nov 2011: Curs Inspector/referent resurse umane - S.C. EUROASIA S.R.L. - Iaşi



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close