Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.06.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.01.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sunt o persoana empatica, cu o gandire pozitiva, care isi propune mereu sa mentina liniile de comunicare deschise si mereu increzator in capacitatea mea de a face fata provocarilor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Import - export, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: officer, activation and bo corporate

Responsabilitati:

- Procesarea tuturor solicitarilor venite prin canalele de comunicare agreate si rezolvarea acestora in termenul agreat in vederea asigurarii unui grad inalt de satisfactie atat pentru clientul intern cat si pentru cel extern;
- Introducerea tuturor comenzilor de activare servicii, reinoiri si diverse corectii, primite din partea clientilor interni, conform prioritatii stabilite si respectand timpul de procesare agreat;

01.04.2019 - 31.07.2019

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: team coordinator, device orders business

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatilor de zi cu zi a echipei;
- Monitorizarea cozilor de lucru,asigurarea indeplinirii obiectivelor si respectarea SLA-urilor;
- Monitorizarea stocurilor si solicitarea de update cu privire la urmatoarele realimentari de la departamentul abilitat;
- Emiterea de rapoarte saptamanale sau la cererea superiorilor;
- Rezolvarea diferitelor probleme aparute in activitatea zilnica;

01.05.2017 - 30.04.2019

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: officer, device orders business

Responsabilitati:

- Procesarea comenzilor de terminale pentru clientii corporate si high corporate in termenele agreate;
- Verificarea actelor necesare pentru fiecare comanda si respectarea procedurilor interne de lucru;
- Colectarea informațiilor de la partenerii logistici și informarea clienților interni cu privire la disponibilitate și livrări;
- Testarea diverselor implementari noi cu impact la procesarea comenzilor, in aplicatiile de lucru;
- Updatarea in mod constant a procedurilor de lucru;

01.08.2016 - 31.05.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative, red team

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor de la clienți cu abonamente RED, care se află în primele 90 de zile de activare;
- Oferirea unui tratament preferențial, cu scopul de a educa și a construi o relație puternică cu noii clienți RED;
- Furnizarea de informatii relevante si corecte catre clienti despre produsele si serviciile oferite de Vodafone Romania;
- Analizarea problemelor semnalate de catre clienti si oferirea de solutii in timp real;

01.01.2016 - 31.08.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor initiate de clienti si rezolvarea solicitarilor acestora cu profesionalism si promptitudine;
- Furnizarea de informatii relevante si corecte catre clienti despre produsele si serviciile oferite de Vodafone Romania;
- Explicarea facturilor emise;
- Colectarea eficienta a informatiilor de la client, indeplinirea nevoilor, documentarea corecta si educarea clientilor, acolo unde este cazul, pentru a preveni nevoia de contacte viitoare;
- Primirea reclamatiilor si rezolvarea acestora sau transmiterea catre persoanele implicate in proces, monitorizand rezolvarea;

01.10.2014 - 31.12.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care representative

Responsabilitati:

- Prealuarea de apeluri telefonice din partea clientilor prepaid ai Telekom Romania;
- Oferirea de informatii, intr-un mod profesional, cu privire la serviciile si produsele companiei;
- Oferirea de asistenta tehnica;
- Inregistrarea reclamatiilor primite din partea clientilor si rezolvarea acestora;
- Indeplinirea obiectivelor individuale de performanta;

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Stiinte Politice la UCDC-Master Studii de Securitate si Aparare din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate: Stiinte Politice la UCDC-Facultatea de Stiinte Politice din Bucuresti.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Ion Luca Caragiale din Moreni.
1997 - 2006 Colegiu / Studii postliceale: Filologie la Scoala Generala Nr.1 Moreni din Moreni.

Premii

Hobby-uri
Muzica, Cartile, Pescuitul, Iesirile in aer liber



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close