Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.12.1986

obiectiv

 

Jurist de profesie, am o experiență de aproape 10 ani în domeniul juridic si domeniul resurselor umane, respectiv în departamente administrative, juridice, marketing, secretariat și resurse umane. Bune abilități de comunicare. Loială, dedicată și responsabilă.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Traduceri, Management

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2020 - 28.02.2021

Departament: vanzari

Titlu Job: office manager/ customer care executive

Responsabilitati:

Menținerea legăturii cu clienții din România și din străinătate prin e-mail, telefon sau WhatsApp Preluarea și înregistrarea comenzilor Transmiterea comenzilor în producție Urmărirea stadiului fiecărei comenzi și informarea clienților cu privire la acest stadiu Actualizarea datelor în sistem Emiterea de facturi în Saga sau PayPal, generarea link-urilor de plata Gestionarea relațiilor cu alte brand-uri colaboratoare

01.06.2018 - 31.08.2020

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: administrator & creator

Responsabilitati:

Parcurgerea întregului proces de creație, începând cu designul accesoriilor, alegerea materialelor, realizarea și finisarea produselor handmade Promovarea produselor în mediul online, prin gestionarea conturilor de socializare (postări, organizare concursuri, promovare postări, interacțiuni cu vizitatorii profilelor) Conceperea și implementarea unor activități de promovare Urmărirea rezultatelor obținute în urma promovărilor online Lansarea de produse și colecții noi, sau retragerea de pe piață a altor produse Întreținerea și actualizarea bazelor de date Urmărirea feedback-ului de la clienți Dezvoltarea unor politici de fidelizare a clienților existenți Prospectarea pieței în vederea găsirii celor mai buni furnizori, contactarea acestora și menținerea unei bune relații cu ei Participarea la târguri Pregătirea și expedierea comenzilor Vânzarea produselor Actualizarea permanentă a stocului de produse finite, respectiv a stocului de materie primă Întocmirea actelor de contabilitate primară

01.02.2014 - 30.09.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale aferente, precum si deciziile de incetare a acestora Completarea si transmiterea Registrului general de evidenta a salariatilor Recrutarea personalului prin: - redactarea anunturilor de angajare - primirea si analizarea CV-urilor - programarea interviurilor - selectarea candidatilor finali Organizarea si actualizarea bazei de date a CV-urilor Intocmirea fiselor de post Intocmirea Regulamentului Intern Mentinerea relatiilor cu institutiile statului, respectiv cu societatea care furnizeaza servicii de SSM si PSI Oferirea de consultanţă juridică în domeniul comercial, al insolvenţei, al relaţiilor individuale şi colective de muncă Verificarea legislaţiei Întocmirea de adrese, cereri, reclamaţii, plângeri, notificări şi orice alte acte necesare Parcurgerea contractelor încheiate între societate şi alte persoane juridice Asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei. Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice.

01.07.2013 - 01.12.2013

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Reprezentarea societăţilor în faţa instanţelor de judecată, atât local cât şi la alte instanţe de judecată din ţară
Ţinerea evidenţei centralizate a clienţilor cabinetului şi a dosarelor pentru fiecare client în parte
Oferirea de consultanţă juridică în domeniul comercial, al insolvenţei, al relaţiilor individuale şi colective de muncă
Menţinerea relaţiilor cu instituţiile statului
Verficarea legislaţiei
Întocmirea în numele clienţilor de adrese, cereri, reclamaţii, plângeri, notificări, contestaţii, invitaţii la conciliere, cereri de chemare în judecată, întâmpinări, concluzii scrise şi orice alte acte de natură juridică
Avizarea, din punct de vedere juridic, a contractelor şi altor acte juridice
Întocmirea dosarelor de insolvenţă, conform prevederilor legale

01.09.2012 - 01.05.2013

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Ţinerea evidenţei centralizate a clienţilor cabinetului şi a dosarelor pentru fiecare client în parte
Oferirea de consultanţă juridică în domeniul comercial, al insolvenţei, al relaţiilor individuale şi colective de muncă
Menţinerea relaţiilor cu instituţiile statului
Verficarea legislaţiei
Întocmirea în numele clienţilor de adrese, cereri, reclamaţii, plângeri, notificări, contestaţii, invitaţii la conciliere, cereri de chemare în judecată, întâmpinări, concluzii scrise şi orice alte acte de natură juridică
Avizarea, din punct de vedere juridic, a contractelor şi altor acte juridice
Întocmirea dosarelor de insolvenţă, conform prevederilor legale
Reprezentarea societăţilor în faţa instanţelor de judecată, atât local cât şi la alte instanţe de judecată din ţară

01.04.2012 - 01.09.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Administrativ
Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale aferente, precum si deciziile de incetare a acestora
Completarea si transmiterea Registrului general de evidenta a salariatilor
Intocmirea/verificarea pontajelor zilnice si lunare, calculul orelor suplimentare, a bonusurilor si pregatirea documentelor necesare pentru calcul salarial si intocmirea statelor de plata
Verificarea statelor de plata
Intocmirea situatiilor privind tichetele de masa
Distribuirea fluturasilor de salariu si fiselor fiscale
Evidenta concediilor de toate tipurile
Eliberarea documentelor care atesta calitatea de salariat

Recrutare
Recrutarea personalului
Organizarea si actualizarea bazei de date a CV-urilor
Conceperea si redactarea fiselor postului

01.10.2011 - 01.04.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Administrativ
Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale aferente, precum si deciziile de incetare a acestora
Completarea Registrului general de evidenta a salariatilor
Intocmirea/verificarea pontajelor, a statelor de plata si a documentelor aferente acestora
Intocmirea situatiilor privind tichetele de masa
Intocmirea si distribuirea fiselor fiscale
Intocmirea declaratiilor privind obligatiile de plata
Evidenta pontajelor/timpului de lucru si a concediilor de toate tipurile
Eliberarea documentelor care atesta calitatea de salariat

Recrutare
Recrutarea personalului prin:
- redactarea anunturilor
- participarea la burse ale locurilor de munca
- primirea CV-urilor
- programarea interviurilor
- selectarea candidatilor finali
Organizarea si actualizarea bazei de date a CV-urilor
Centralizarea solicitarilor de angajare de la sefii de departamente
Conceperea si redactarea impreuna cu managerii de departament a fiselor postului

01.03.2011 - 01.10.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr administrator

Responsabilitati:

Administrativ:
-administrarea bazei de date a angajaţilor/temporarilor Celestica în programul utilizat: introducerea contractelor noi, actualizarea datelor personale ale angajaţilor activi ;
-administrarea dosarelor de personal ale angajaţilor, a tuturor documentelor necesare ;
-eliberarea documentelor necesare angajaţilor pe parcursul şi la încetarea relaţiilor de muncă
-responsabil de procedura disciplinară
-asigurarea suportului pentru proiectele iniţiate de departament ;
-calculul şi aprobarea deconturilor de transport ;
-întocmirea centralizatorului de bonusuri pentru angajaţii permanenţi şi temporari şi transmiterea acestuia către agenţii pentru calculul salarial ;
-menţinerea relaţiei cu autorităţile locale ;
-întocmirea situaţiilor şi rapoartelor specifice activitătii de resurse umane, asigurând acurateţea datelor ;
-întocmirea şi eliberarea tuturor adeverinţelor/documentelor solicitate de către angajaţi ;
-responsabil de relaţia cu agenţiile de temporariat ;
-responsabil de angajarea/detaşarea cetăţenilor străini

Recrutare:
-derularea întregului proces de recrutare (crearea şi postarea anunţurilor de recrutare, realizarea selecţiei CV-urilor, programarea candidaţilor la interviu, intervievarea candidaţilor pe baza competenţelor, administrarea testelor, realizarea fişei de evaluare a candidaţilor selectaţi şi întocmirea listei scurte cu candidaţii selectaţi) ;
-realizarea ocupării poziţiilor vacante din cadrul companiei ;
-identificarea modalităţilor optime de găsire a candidaţilor (website-uri, mass-media, agenţii de recrutare, networking, headhunting, anunţuri interne etc.) ;
-coordonarea organizării interviurilor - logistică, transport, pregătirea candidaţilor şi a managerilor implicaţi ;
-întocmirea şi aplicarea candidaţilor a testelor de evaluare în conformitate cu specificul postului pentru care se recrutează: PC, limba engleză, test psihologic etc. ;
-realizarea exit interviurilor cu persoanele care pleacă din companie şi analizarea motivelor plecării; identificarea posibilelor probleme şi găsirea de soluţii pentru rezolvarea acestora

01.05.2010 - 01.02.2011

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic şi consilier al primarului

Responsabilitati:

* consilierea primarului în diverse domenii şi proiecte în care este implicată instituţia;
* parcurgerea contractelor încheiate între instituţie şi alte persoane fizice sau juridice ;
* redactarea de noi contracte încheiate între instituţie şi alte persoane fizice sau juridice;;
* reprezentarea instituţiei în faţa instanţelor de judecată şi pregătirea în acest sens a tuturor actelor necesare;
* analizarea tuturor problemelor juridice apărute şi consilierea primarului în vederea soluţionării problemelor respective;
* colaborarea cu personalul responsabil în domeniul resurselor umane, privind contractele individuale de muncă;
* colaborarea cu secretarul comunei şi cu asistentul social al instituţiei;
* primirea, verificarea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei.

01.01.2009 - 01.01.2010

Departament: traduceri

Titlu Job: traducator

Responsabilitati:

Traduceri engleză-română, franceză-română

01.02.2008 - 01.07.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: practica si voluntariat

Responsabilitati:

* redactarea anunţurilor de recrutare în baza fişei de post;
* selecţionarea din baza de date a persoanelor care sunt eligibile pentru poziţiaoferită;
* contactarea candidaţilor în vederea programării acestora la interviu;
* susţinerea interviurilor şi realizarea fişei de observaţie/interviu;
* întocmirea dosarelor de candidatură;
* parcurgerea Codului Muncii şi analizarea problemelor juridice pe care acesta leridică vis-a-vis de piaţa forţei de muncă;
* completarea şi explicarea elementelor contractului individual de muncă şi alecontractului de muncă temporară viitorilor angajaţi;
* întocmirea dosarelor de angajare si a dosarelor de medicină a muncii;
* parcurgerea contractelor civile şi comerciale ale companiei, încheiate cu furnizori şi clienţi.

01.06.2002 - 01.06.2010

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

-organizarea de programe socio-educative de tip club şi tabere pentru copii instituţionalizaţi, copii provenind din familii defavorizate şi tineri ieşiţi din instituţii de ocrotire;
-translator;

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate: Drept la Universitatea din Oradea, Facultatea de Stiinte Juridice din Oradea.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Baptist Emanuel din Oradea.

Premii

Calificari
Sep 2011: Inspector Resurse Umane

Certificari
Sep 2010: Colegiul Consilierilor Juridici
consilier juridic definitiv

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close