Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.03.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.06.2007

obiectiv

 

Salariu: 3.700,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa ,asigurare medicala privata

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office administration responsible

Responsabilitati:

SAP - Time Administration-administrarea pontajului angajatilor firmei, intocmirea rapoartelor de pontaj, monitorizarea acuratetei ponrajului.
Rapoarte financiare globale - intocmirea , verificarea unor rapoarte pentru o anume divizie ( bugete, costuri, concedii, activitate angajati - nivel de incarcare )
Rapoarte lunare - bonuri de masa , cheltuieli de travel.
Verific actele ce sunt trimise spre decontare de angajații companiei.
Ofer suport angajatilor in utilizarea tool-urilor companiei.
Sunt implicata in procesul de achiziție ( creare furnizor , creare PO , trimkterea actelor necesare in contabilitate)

01.02.2018 - 30.06.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ economic

Responsabilitati:

Lucrez in cadrul departamentului de Travel Management care se ocupa de deplasarile interne si externe ale angajatilor. Mare parte a responsabilitatilor mele o constituie intocmirea deconturilor de cheltuieli pentru deplasarile externe si interne, intocmirea rapoartelor de costuri si estimari de costuri pentru diverse destinatii.
Ma ocup de aranjamentele necesare pentru deplasari (cazare, transport, asigurari medicale, vize, vaccinuri, etc)
Raportari lunare -Intocmesc rapoarte de bonuri de masa, cheltuieli travel
Cunoștințe pachet Office nivel avansat
Experienta in utilizarea sistemelor logistice SAP - Efectuarea comenzilor. Verificarea actelor aduse de furnizori , creare si modificare PO, cautare comenzi in sistem dupa furnizor, dupa articol, listare.
SAP - Time Administration - administrarea pontajului angajatilor firmei

01.06.2006 - 31.01.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Lucrez in cadrul departamentului de Travel Management care se ocupa de deplasarile interne si externe ale angajatilor. Cea mai mare parte a responsabilitatilor mele o constituie intocmirea deconturilor de cheltuieli pentru deplasarile externe si interne, intocmirea rapoartelor de costuri si estimari de costuri pentru diverse destinatii.
Ma ocup de aranjamentele necesare pentru deplasari (cazare, transport, asigurari medicale, vize, vaccinuri, etc)
Organizez evenimente interne.
Experienta in utilizarea sistemelor logistice SAP - Efectuarea comenzilor. Verificarea actelor aduse de furnizori , creare si modificare PO, cautare comenzi in sistem dupa furnizor, dupa articol, listare.
Intocmesc rapoarte de bonuri de masa.

01.10.2005 - 15.06.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Mă ocupam de serviciul de credite imobiliare, prelucrare baza de date a firmei, de relaţii cu clienţii, organizam agenda directorului general al firmei.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: Management la Universitatea Transilvania Brasov - Facultatea de Stiinte Economice din Brasov.

Premii

Finalistă la concursul International EuroManager, faza naţională

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close