Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.12.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.03.2009

obiectiv

 

Dobandirea unei experiente vaste intr-un mediu de lucru profesional.

Beneficii: Posibilitati de promovare

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Functii publice

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2009 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: office&sales manager

Responsabilitati:

- Contabilitate primara
- Mentinerea relatiilor cu partenerii firmei
- Rezolvarea problemelor de ordin functional ale firmei (schimbare sediu firma, infiintare punct de lucru, cesiune asociati etc)
- Studiul competitiei
- Reclama prin internet si publicatii de specialitate
- Ofertare direct la client
- Negociere de contracte cu diversi furnizori de servicii: internet, telefonie, fax, webhosting etc.
- Asigurarea unor bune conditii de desfasurare a comenzilor si livrarilor.

Realizari:

- Cresterea vanzarilor intr-o perioada de 12-14 luni cu aproximativ 150%
- Mentinerea unor relatii active cu clientii firmei
- Organizarea companiei din punct de vedere functional, administrativ si juridic.

01.08.2008 - 01.12.2008

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice
- Intampinarea clientilor si vizitatorilor
- Aprovizionarea cu articole de papatarie, protocol, igienico-sanitare
- Asigurarea unei bune functionari a aparaturii de birou: fotocopiatoare, faxuri, telefoane etc
- Evidenta si arhivarea documentelor companiei
- Intocmirea de diverse situatii pt Directorul general
- Organizare evenimente.

Realizari:

Am reusit sa creez legaturi cu mai multi furnizori de papetarie, igienico-sanitare, catering etc

01.10.2007 - 01.08.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Ca asistent manager am fost un colaborator apropiat al sefilor de departament.
Planificarea este esential de amintit, intrucat am gestionat o resursa foarte importanta pentru un manager, si nu numai - timpul. Am avut ca si principala sarcina gestionarea agendei de lucru a managerilor, stabilind prioritati si strategii sau chiar uneori oferind solutii.
Sarcini principale :
- Intocmirea agendei si programarea intalnirilor
- Traduceri romana- engleza; engleza –romana
- Redactarea de e-mailuri,scrisori, adrese si alte documente
- Mentinerea legaturii cu furnizorii si colaboratorii companiei, precum si cu colegii din sediul central
- Gestionarea si organizarea documentelor firmei (evidenta/ organizare/ management)
- Rezervari si planificari calatorii si delegatii
-Mentinerea comunicarii intre managerii de raion, managerii de departament si director.

Realizari:

Am organizat foarte bine modul de distribuire a corespondentei si al sintetizarii notitelor pe care le iau in timpul unei sedinte.
Am stabilit termene de intocmire a rapoartelor zilnica, astfel incat colegii sa poata avea acces in timp util la informatiile de care au nevoie.

01.08.2006 - 15.10.2006

Departament: juridic

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Am ocupat postul de secretara, in regim de colaborare iar responsabilitatile mele zilnice erau cele legate de contabilitate primara si de prioritizarea rezolvarii problemelor..

studii

 

Premii

Detin atestat bibliotecar

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close