 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 16.12.1984 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:16.03.2009
|
|
obiectiv | |
|
Dobandirea unei experiente vaste intr-un mediu de lucru profesional.
Beneficii: Posibilitati de promovare Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Functii publice Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2009 - prezent Departament: auto / echipamente Titlu Job: office&sales manager Responsabilitati: - Contabilitate primara
- Mentinerea relatiilor cu partenerii firmei
- Rezolvarea problemelor de ordin functional ale firmei (schimbare sediu firma, infiintare punct de lucru, cesiune asociati etc)
- Studiul competitiei
- Reclama prin internet si publicatii de specialitate
- Ofertare direct la client
- Negociere de contracte cu diversi furnizori de servicii: internet, telefonie, fax, webhosting etc.
- Asigurarea unor bune conditii de desfasurare a comenzilor si livrarilor. Realizari: - Cresterea vanzarilor intr-o perioada de 12-14 luni cu aproximativ 150%
- Mentinerea unor relatii active cu clientii firmei
- Organizarea companiei din punct de vedere functional, administrativ si juridic. |
|
01.08.2008 - 01.12.2008 Departament: constructii / instalatii Titlu Job: office manager Responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice
- Intampinarea clientilor si vizitatorilor
- Aprovizionarea cu articole de papatarie, protocol, igienico-sanitare
- Asigurarea unei bune functionari a aparaturii de birou: fotocopiatoare, faxuri, telefoane etc
- Evidenta si arhivarea documentelor companiei
- Intocmirea de diverse situatii pt Directorul general
- Organizare evenimente. Realizari: Am reusit sa creez legaturi cu mai multi furnizori de papetarie, igienico-sanitare, catering etc |
|
01.10.2007 - 01.08.2008 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Ca asistent manager am fost un colaborator apropiat al sefilor de departament.
Planificarea este esential de amintit, intrucat am gestionat o resursa foarte importanta pentru un manager, si nu numai - timpul. Am avut ca si principala sarcina gestionarea agendei de lucru a managerilor, stabilind prioritati si strategii sau chiar uneori oferind solutii.
Sarcini principale :
- Intocmirea agendei si programarea intalnirilor
- Traduceri romana- engleza; engleza –romana
- Redactarea de e-mailuri,scrisori, adrese si alte documente
- Mentinerea legaturii cu furnizorii si colaboratorii companiei, precum si cu colegii din sediul central
- Gestionarea si organizarea documentelor firmei (evidenta/ organizare/ management)
- Rezervari si planificari calatorii si delegatii
-Mentinerea comunicarii intre managerii de raion, managerii de departament si director. Realizari: Am organizat foarte bine modul de distribuire a corespondentei si al sintetizarii notitelor pe care le iau in timpul unei sedinte.
Am stabilit termene de intocmire a rapoartelor zilnica, astfel incat colegii sa poata avea acces in timp util la informatiile de care au nevoie. |
|
01.08.2006 - 15.10.2006 Departament: juridic Titlu Job: secretara Responsabilitati: Am ocupat postul de secretara, in regim de colaborare iar responsabilitatile mele zilnice erau cele legate de contabilitate primara si de prioritizarea rezolvarii problemelor.. |
| studii | |
|
Premii Detin atestat bibliotecar |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|