Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.07.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.09.2011

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Office Manager with more than 6 years experience in facility assistance, office management and logistics management. Experienced in GDPR implementation in an international environment, face to face negotiation with internal/external stakeholders, vendors and suppliers and fully responsible of managing the contracts throughout the company. I am in search of a facilities/office management/supplier management which will offer me the chance to continuously develop my already gained organising skills. I am also sociable, organized and communicative person, with an enormous desire to learn new skills and help with bringing the company to success.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Farmacie, Publicitate, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

-Responsabil pentru implementarea GDPR pentru România pentru toate cele 3 birouri
-Negocierea contractului cu furnizori
Supravegherea bugetelor pentru cele 3 birouri din Romania
-Contracte de furnizori de servicii de gestiune (contabilitate, salarizare, legal)
-Asigurarea sprijinului administrativ pentru toate departamentele
-Vizualizarea tuturor facturilor și a chitanțelor
-Responsabil de optimizarea tuturor cheltuielilor de călătorie pentru cele două companii românești din grup (rezervări de zbor și cazare)
-Lucrând strâns cu marketingul și resursele umane în toate campaniile de branding și de angajare
-Responsabil cu comunicarea internă cu privire la actualizările companiei și implementarea legală prin intermediul sistemului de comunicare intern
-Managementul echipei de instalare
-Asistarea directorului general cu orice întrebări

01.01.2017 - 31.07.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: facility assistant

Responsabilitati:

-In contact cu toți furnizorii companiei
-Responsabil cu negocierile contractuale cu partenerii de birouri
-Asigurarea sprijinului administrativ pentru toate departamentele
-Vizualizarea tuturor facturilor și a chitanțelor
-Responsabil cu toate rezervările de zbor și cazare
-Pentru materiale promoționale, pentru târguri de muncă sau alte campanii
-Asistarea Office Manager la orice întrebări

01.08.2015 - 31.01.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistic responsible

Responsabilitati:

- Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti
- Comenzi de înregistrare și livrare
- Raportarea la departamentul de vânzări. toate vânzările înregistrate
- Rapoarte facturi
- Evaluarea lunară a rapoartelor fiecărui client
- Responsabil pentru parcarea auto

01.12.2013 - 30.06.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: event planner

Responsabilitati:

- Asistarea directorului general
- Înregistrarea tuturor solicitărilor clienților
- Responsabil pentru parcul auto
- Responsabil pentru toate livrările
- configurarea ofertelor pentru toți clienții, alături de departamentul de vânzări.
-Coordonarea echipei de instalare a cortului
-Supravegherea echipelor de decorare și catering
-Incarcarea tuturor facturilor

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Facultate: la din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Stiinte sociale la Nichita Stanescu din Bucuresti.

Premii

Voluntariat
Dec 2019: Sefi Vs Lideri in Romania

Hobby-uri
Pescuitul, Plimbarile prin zonele rurale



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close