Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.06.1968

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Controlul calitatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2013 - 31.01.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Indeplinirea activitatilor de secretariat; Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; Preluarea,inregistrarea , distribuirea , indosarierea , arhivarea corespondentei si a mesajelor din partea partenerilor , a clientilor si a celorlalti angajati; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurari activitati zilnice; Asigurarea transmiterii/ receptionarii documentelor prin fax, posta ,e-mail; Actualizarea bazei de date documente;Rezervari hotel parteneri externi; Elaborarea si redactarea documentelor si a situatiilor de management; Asigurarea suportului administrativ pentru toata firma.

01.08.2011 - 31.03.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Coordonarea contractelor de afaceri; Corespondenta cu parteneri de afaceri ; Gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii ; Comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor; Administrarea documentatiei; Indeplinirea activitatilor de secretariat; Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; Preluarea, inregistrarea , distribuirea , indosarierea , arhivarea corespondentei si a mesajelor din partea partenerilor , a clientilor si a celorlalti angajati; Asigurarea transmiterii/ receptionarii documentelor prin fax,posta,e-mail; Actualizarea bazei de date documente ; Rezervari hotel parteneri externi; Elaborarea si redactarea documentelor si a situatiilor de management; Asigurarea suportului administrativ pentru toata firma.

01.11.2005 - 31.08.2010

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: inginer cq/aq

Responsabilitati:

Controlul productiei, validarea proceselor de productie ( procese speciale vopsirea si sudarea). Planurile calitatii: identificare si trasabilitate, identificarea stadiului de executie; Asigurarea auditurilor interne; Controlul produsului neconform; Planuri interne de instruire; Intocmirea Bugetului de cheltuieli anual pe linie de Sistem de Management Integrat AQ/CQ; Declaratii de conformitate si certificate de garantie pentru produsele livrate; Rapoarte de neconformitate si actiuni corective. Responsabil Sistem de Management Integrat AQ/CQ – Asigurarea Calitatii, conform standardului ISO 9001:2001; Protectia mediului, conform standardului ISO 14001:2005; Responsabilitate sociala conform cerintelor normativului SA 8000; Securitate si sanatate la locul de munca conform normativului OHSAS 18001:2004.

01.05.2002 - 30.11.2005

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer -serviciul investitii

Responsabilitati:

Elaborarea planurilor de investitii si RK (reparatii capitale); Note de fudamentare pentru obiectivele noi de investitii si RK; Intocmirea documentatiei pentru obtinerea de amplasamente la lucrarile noi de investitii; Elaborarea temei de proiectare si a caietelor de sarcini pentru noile obiective; Urmarirea aprobari studiilor de prefezabilitate si fezabilitate proiectului tehnic; Organizarea de licitatii pentru obectivele de investitii; Participarea la analizele de oferte; Analizarea contractelor propuse spre perfectare; Urmarirea respectarii conditiilor contractuale; Urmarirea lucrarilor de constructii executate, verificand cantitatiile de lucrari din situatiile de plata prezentate de constructor; Pregatirea receptiilor la terminarea lucrarilor finale pentru lucrarile de investitii si RK. Intocmirea proceselor verbale de punere in functiune a obectivelor de investitii.

01.11.2000 - 31.05.2002

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

Calculul structurilor de beton armat , devize – ofertare .

studii

 

Facultati:

1995 - 2000 Facultate / Colegiu: Constructii/Inginerie Ubrana , Constructia si Gestiunea Localitatilor la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti - Facultatea de Constructii Civile, Industriale si Agricole din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jun 2007: Managementul calitatii ISO9001-2000-Certificat de absolvire – Calitate – Concept si Evolutie ; Terminologie – Standarde aplicabile. Acreditare - certificare ; SR EN ISO 9001-2001 - Cerinte principale . Sistemul de Management al Calitatii., Documentele Sistemului de Management al Calitatii.

Feb 2007: Inspector Protectia Muncii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20