de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.05.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.06.2014

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - 31.05.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

- intocmire rapoarte si situatii cerute de catre management: cash flow, rapoarte saptamanale si lunare de vanzari, rapoarte de incasari;
- inregistrare facturi si efectuare plati via internet banking;
- aprovizionare consumabile, produse protocol si de curatenie;
- activitati de administrare personal, intocmire pontaj;
- gestionare si urmarire contracte cu furnizori si clienti (rezervari, vanzari);
- managementul documentelor;
- pregatirea documentelor si predarea catre firma de contabilitate, relatia cu societatile care asigura SSM-ul, medicina muncii, curatenie, curierat;
- facturare;

01.04.2009 - 31.07.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: document controller / project assistant

Responsabilitati:

- receptionarea, prelucrarea si distribuirea documentatiei tehnice a proiectului;
- crearea si dezvoltarea softului de management al documentatiei electronice, alaturi de Dept. Project Management si contractor;
- administrarea sistemului de management al documentelor electronice;
- organizarea arhivei proiectului;
- asistenta in pregatirea prezentarilor tehnice;
- asistenta in organizarea sedintelor de lucru, a intalnirilor si a evenimentelor diviziei (annual meetings, workshops, teambuildings);
- suport HR pentru echipa proiectului (evidenta concedii de odihna, pontaj, actualizare organigrama);
- mijlocirea detaliilor de calatorie in interes de serviciu si obtinerea de vize pentru colegi si consultanti;
- administrarea punctului de lucru CCCC Brazi ( aprovizionare cu produse de birotica si protocol, gestiune magazie, supravegherea serviciilor externalizate – curatenie, apa, cafea, intretinerea echipamentelor de birou, organizare catering si protocol, organizare a transportului pentru angajatii centralei electrice.)

01.07.2008 - 31.12.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator logistica/ office manager

Responsabilitati:

- intocmirea graficului cu turele de lucru, distribuirea personalului pe sonde si asigurarea transportului/cazarii/meselor;
- asistenta in pregatirea documentatiei tehnice pentru licitatii;
- planificarea trainingurilor si teambuildingurilor pentru angajati;
- organizarea activitatilor de protocol si mijlocirea detaliilor de calatorie in interes de serviciu;
- postarea anunturilor cu joburile disponibile pe site-urile de profil, selectarea cv-urilor si asistenta in intervievarea candidatilor, incheierea si incetarea contractelor de munca, pontaj, concedii si plata salariilor, Revisal, obtinere vize de lucru;
- interfata cu clientii si furnizorii, translatori, notari si institutiile statului;
- administrarea birourilor (inregistrare si plata facturi, aprovizionare birotica si echipamente safety, negociere si intocmire contracte cu furnizorii de servicii externalizate – firma de curatenie, contabilitate, inchiriere apartamente, rapoarte lunare de cheltuieli si deconturi);
- activitati de secretariat.

01.10.2005 - 30.06.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

- contabilitate primara (registru de casa, registru de banca, emitere facturi, operare avansuri spre decontar, evidenta foi de parcurs si calcul consum de combustibil, urmarire incasare facturi, inventar).
- administrare personal (modificare RI, incheiere si incetare CIM, acte aditionale, Revisal, gestionarea dosarelor de personal, intocmire organigrama, emitere decizii si adeverinte pentru salariati, evidenta concedii medicale si concedii de odihna, pontaje, distribuire tichete de masa si plata salarii, evidenta controalelor medicale).
- activitati de secretariat (preluare si redirectionare apeluri telefonice, gestionare corespondenta, tehnoredactare diverse documente si traduceri).

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Liceu: Filologie la Colegiul National Alexandru Ioan Cuza din Ploiesti.

Premii

Calificari
Mar 2015: Atestat Referent Resurse Umane

Jun 2006: Curs contabilitate

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close