Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1965

obiectiv

 

Îmi doresc sa pun in practica experiența acumulată in cadrul echipei dumneavoastra .

Salariu: nespecificat

Beneficii: Nu am preferinte

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office administrator

Responsabilitati:

Van Moer Group Romania SRL - monitorizarea bazei de date facturi clienti interni si externi: actualizare, prezent modificare si verificare a bazei de date existente conform contractelor cu clientii companiei.

Verificarea, aprobarea si facturarea in functie de notele de transport si a confomitatii acestora (CMR-uri, avize descarcare) – utilizarea sistemului Navision.


Emitere facturi de corectie – Credit Note

Furnizare de informatii si rezolvarea reclamatiilor clientilor Companiei

Intocmirea de rapoarte catre clientii companiei

Recuperarea debitelor de la clientii care au contracte

01.02.2011 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: consultanta

Responsabilitati:

Specialist al Comisiei de Autorizare (ANC) – participare la evaluari, monitorizari, examinari.

Autor curs SALVAMAR.

Intocmire de dosare in vederea autorizarii

Evaluare de dosare de furnizori si programe de formare

01.02.1985 - 28.02.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: Şef birou subscriere contracte de asigurare

Responsabilitati:

01.02.2011 - Consultanta administrare portofoliu asigurari de viata KD Life Slovenia- toarele atribuţii:cu următoarele atribuţii:

Rapoarte si statistici specifice unui potrofoliu de asigurări, modificări contracte, răscumpărari, rezilieri, repartizare primelor pe contracte, contabilitate primara, rapoarte actuariat, evaluarea riscurilor primare –sănătate, viaţă, accidente-repartizarea primelor pe contracte legatura cu clientii (telefonic şi E-mail), corespondenţa cu clienţii.

07.07.2007-31.01.2011 - Şef Birou Subscriere Contracte de Asigurare în cadrul DepartamentuluiOperaţiuni – KD LIFE Asigurări cu următoarele atribuţii: Coordonarea activităţii în cadrul Departamentului mai sus menţionat asigurând funcţionarea corectă a societăţii în conformitate cu reglementările legale în vigoare, politica şi procedurile societăţii.
Participarea la elaborarea bugetului de venituri şi cheltuieli în Departamentul Operaţiuni, asigurând judicios controlul costurilor
Administrare portofoliu: modificări contracte, rezilieri, răscumpărări,


2006-06.2007 - Referent de specialiate asigurări de viaţă în cadrul Departamentului Operaţiuni –
SC KD LIFE Asigurări SA – cu următoarele artibuţii: Procesare cereri de asigurare în contracte-poliţe program Symass.

Administrare portofoliu: modificări contracte, rezilieri, statistici, plăţi anticipate, liber de prime, stornări.
Evaluare riscuri primare (sănătate, viaţă, accidente).
Responsabil portofoliu vânzări directe KD LIFE.
Legătură cu clienţii Companiei şi brokerii.
Contabilitate primară.
Statistici şi rapoarte specifice Companiei.
Comisionare lunară.
Corespondenţă cu clienţii şi brokerii.

2005-2006 - Policy Administrator în cadrul Departamentului Operaţiuni – AVIVA asigurări de viaţă cu urmatoarele atributiuni:
Procesare cereri de asigurare în contracte-poliţe
Administrare portofoliu: modificări contracte, rezilieri, statistici, plăţi anticipate, liber de prime, stornări.
Responsabil portofoliu vânzări directe

1998-2005 - Referent specialitate viaţă şi persoane în cadrul Departamentului Asigurări de viaţă şi persoane – SARA MERKUR SA cu următoarele atribuţii:
Procesare cereri de asigurare în contracte-poliţe program Symass.
Administrare portofoliu: modificări contracte, rezilieri, statistici, plăţi anticipate, liber de prime, stornări.
Legătură cu clienţii Companiei şi brokerii.
Contabilitate primară.
Statistici şi rapoarte specifice Companiei.

1985 - Operator calculator în cadrul Departamentului Programare - ROMTELECOM

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Relatii Publice si Comunicare la SNSPA din Bucuresti.

Premii

Certificari
Feb 2012 - Mar 2012: Curs Manager de Formare - ANC/Centrul de Pregatire in Informatica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close