Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.11.1976

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2006 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: office administration manager

Responsabilitati:

UCS Group (biroul Top Management):
• Preluarea, solutionarea, redirectionarea apelurilor telefonice, mesajelor preluate;
• Gestionarea agendei, setarea intalniri pt presedintele companiei (CEO) si directori;
• Traducerea diverselor documente si contractelor;
• Primirea , sortarea, inregistrarea, urmarirea si trimiterea corespondentei, evidenta documentelor interne si archivarea lor in reteaua intranet Wiki dupa caz;
• Asigurea necesarului de birou (analiza, stabilire necesar, relatii furnizori, efectuarea comenzi), asigurarea materialelor publicitare;
• Mentinerea relatiilor cu furnizori, clienti, colaboratori (operatori orange, vodafone, telecom, banci, institutii, firme, etc)
• Negocierea contractelor furnizori diverse, operatori telecom, alti furnizori de servicii (tarife,termeni si pachete voce si date pt toate firmele grupului UCS);
• Crearea si gestionarea bazei de date;
• Organizarea deplasarilor , delegatiilor in strainatate, training-urilor in tara si in afara tarii in functie de proiect (bilete avion, cazare, vize, acte insotitoare si suplimentare);
• Intocmirea situatiilor de cheltuieli delegatii, training-uri (pe anumite proiecte);
• Gestionarea deplasarilor ale soferilor si programului dep. administrativ si receptie;
• Intocmirea adeverintelor, delegatiilor, proceselor verbale, imputernicirilor, etc pt dep-t HR, financiar;
Universal Card Systems SA:
• Verificarea facturilor, comenzilor intocmite pe proiecte, intocmirea documentelor insotitoare (procese verbale, scrisori de insotire, opis, etc), trimiterea catre parteneri;
• Archivarea documentelor, gestionarea bazei de date, intocmirea situatiilor de estimare al bugetului pt deplasarile pe proiecte;
• Pregatirea documentelor necesare participarii la licitatii publice, organizarea dosarului si trimiterea ofertelor;
• Relatii cu furniziri de servicii telecomunicatii, telefonie mobila, gestionarea bazei de date;
Ingenio Software SA:
• Verificarea si inregistrarea facturilor primite;
• Verificarea, inregistrarea, archivarea si trimiterea facturilor emise, contractelor, actelor aditionale, altor documente, asistenta project management in functie de proiect;
• Intocmirea documentelor insotitoare;
• Organizarea deplasarilor externe;
• Asistenta la pregatirea documentelor, ofertelor pt licitatii publice, organizarea si trimiterea catre autoritatile contractante;

Smarttel SA:
• Verificarea si inregistrarea facturilor primite;
• Verificarea, inregistrarea, archivarea si trimiterea facturilor emise, contractelor, actelor aditionale, altor documente;
• Asistenta la pregatirea documentelor, ofertelor pt licitatii publice, organizarea si trimiterea catre autoritatile contractante;

Fibernet SA:
• Verificarea si inregistrarea facturilor primite;
• Verificarea, inregistrarea, archivarea si trimiterea facturilor emise, contractelor, actelor aditionale, altor documente;
• Asistenta la pregatirea documentelor, ofertelor pt licitatii publice, organizarea si trimiterea catre autoritatile contractante;

01.11.2006 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: office administration manager



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close