Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.09.1982

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

IT Support,Network Administrator,System Administrator,Software Tester,Telecommunication Support Engineer,Application Support.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Telecomunicatii, IT Software

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2008 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: oss engineer

Responsabilitati:

Administrare si suport pentru servere (linux, solaris,hp-ux,win2k,win2003)

Inginerul din BO OSS (back office) lucreaza cu Front Office-ul si developerii ca sa asigure mentenanta si suport la sistemele de operare si aplicatiilor din retelele clientilor in cateva din ariile de mai jos:

- Support platforme OSS
BMC Remedy, Business Objects VI(instalat pe hp-ux) si XI(instalat pe windows server 2003) Reporting tool, Polipone si TTMS care sunt aplicatii CRM dezvoltate din tool-ul Remedy), tomcat webserver instalare si mentenanta.
- Operatiuni si mentenanta

- Implementare de patch-uri pentru CRM-uri, imbunatatirea performantelor de masurare
- Rezolvarea platformelor actuale in medii ca productie/preproductie si test.

Responsabilitati:
- Gaseste solutii in timp util
- Asigura suport de nivelul 2 si mentenanta preventiva (masuri de optimizare si prevenirea posibilelor probleme)
- Asigura analiza de imbunatatire pe termen lung
- Defineste proceduri, template-uri bazate pe teluri si prioritati
- Prepara, testeaza si implementeaza configurari de servicii imediat ce sunt cerute de developeri
- Sa fie in masura sa imbunatateasca abilitatile si nivelul de cunostinte ale colegilor din echipa

Realizari:

Implementare de patch-uri pentru CRM-uri, imbunatatirea performantelor de masurare
- Rezolvarea platformelor actuale in medii ca productie/preproductie si test.

01.06.2008 - 01.12.2008

Departament: it software

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

Help desk program ERP unguresc pharmalog.
Configurarea Cisco 1841 Administrare sesiuni Bgp cu Euroweb si Rds (sesiuni cu ruta default)
Necesar pt Bgp: As number, clasa de ip-uri /24 de tip P.I (provider independent) in caz ca pica conexiunea ip-ul extern nu se schimba foarte util pt vpn bazat pe ip si servere de mail, dns.
Configurarea unui Vpn cu 8 puncte de lucru din toata tara. (Router central Cisco 1841 si routere pentru punctele de lucru Linksys Befvp41)
Configurarea unui server de e-mail cu protectie antivirus si antispam oferita de BitDefender, dns, web.
Instalarea si configurarea a doua servere windows 2003 standard unul ca terminal server si celalalt ca file server.
Administrarea conexiuni de internet a vpn-ului si a serverelor mai sus mentionate.

Realizari:

Realizarile mele in firma Dita Import Export S.R.L sunt aceleasi cu responsabilitatile.

01.04.2008 - 01.06.2008

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: it infrastructure specialist

Responsabilitati:

Administrare echipamente de retea (Cisco ASA si Cisco switches with management)
Administrare computere magazine si sediu central.

Realizari:

Reinstalare server hp cu win 2003 server standard R2 sp 2, configurare Cisco ASA 5500 series ca echipament central si realizare Vpn cu Liban si 2 orase din Romania (Cluj si Constanta)

01.04.2006 - 01.04.2008

Departament: it software

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

Configurarea Cisco 1841 sesiuni Bgp cu Euroweb si Rds (sesiuni cu ruta default)
Necesar pt Bgp: As number, clasa de ip-uri /24 de tip P.I (provider independent) in caz ca pica conexiunea ip-ul extern nu se schimba foarte util pt vpn bazat pe ip si servere de mail, dns.
Configurarea unui Vpn cu 8 puncte de lucru din toata tara. (Router central Cisco 1841 si routere pentru punctele de lucru Linksys Befvp41)
Configurarea unui server de e-mail cu protectie antivirus si antispam oferita de BitDefender, dns, web.
Instalarea si configurarea a doua servere windows 2003 standard unul ca terminal server si celalalt ca file server.
Administrarea conexiuni de internet a vpn-ului si a serverelor mai sus mentionate.

Realizari:

Realizarile mele in firma Dita Import Export S.R.L sunt aceleasi cu responsabilitatile.

01.03.2005 - 01.03.2006

Departament: it software

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

Refacerea de la zero a serverelor de comunicaţii respectiv linux-uri upgrade de la Redhat 8.0 la fedora core 3.
Numarul serverelor refăcute două (mail si gateway) plus adăugare servicii sendmail, webmail, ftp, apache, squid, firewall cu posibilitatea de ssh doar de la anumite ip-uri , samba, bitdefender milter agent cu antivirus şi antispam agent.
Refacerea celor 50 de calculatoare hardware şi software respectiv software reinstalare de la win98 la winXp şi optimizări la nivel de departamente, hardware adăugare ram hard disk-uri mai performante şi cumpărare sisteme noi pentru angajaţi în funcţie de activitatea lor.

Realizari:

Refacerea de la zero a serverelor de comunicaţii respectiv linux-uri upgrade de la Redhat 8.0 la fedora core 3.
Numarul serverelor refăcute două (mail si gateway) plus adăugare servicii sendmail, webmail, ftp, apache, squid, firewall cu posibilitatea de ssh doar de la anumite ip-uri , samba, bitdefender milter agent cu antivirus şi antispam agent.
Refacerea celor 50 de calculatoare hardware şi software respectiv software reinstalare de la win98 la winXp şi optimizări la nivel de departamente, hardware adăugare ram hard disk-uri mai performante şi cumpărare sisteme noi pentru angajaţi în funcţie de activitatea lor.

01.10.2004 - 01.03.2005

Departament: it software

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

Filtrarea tuturor reclamaţiilor şi preluarea clienţilor mari, asigurarea unei soluţionări rapide şi de calitate a diferitelor situaţii întâmpinate de clienţi.
Configurarea şi întreţinerea server-ului de mail.(mx.fibernet.ro)
Configurarea şi updatarea firware-ului la Switch-urile cu management.(crearea de VLAN-uri şi transportarea lor pana la locaţia clientului)
Deplasarea la domiciliul clienţilor pentru configurări în reţeaua locală.(windows sau linux)

Realizari:

Configurarea şi întreţinerea server-ului de mail.(mx.fibernet.ro)
Configurarea şi updatarea firware-ului la Switch-urile cu management.(crearea de VLAN-uri şi transportarea lor pana la locaţia clientului)

01.03.2003 - 01.09.2004

Departament: it software

Titlu Job: modifica sterge support officer, administrator de sistem, administrator retea, manager it dep. reclamatii

Responsabilitati:

Avansarea in firma PCNET DATA NETWORK S.A. :
Noiembrie 2003 – 27 Septembrie 2004 – Departamentul reclamaţii
Funcţii obţinute n cadrul departamentului de reclamaţii:

- Junior Network Administrator
- Network Administrator
- Sef de departament
Atribuţii n cadrul companiei PCNET DATA NETWORK S.A.:

- monitorizarea serverelor.
- rezolvarea sesizărilor de ADSL, XDSL, SHDSL, şi FIBRA OPTICA
- reclamarea liniilor telefonice la Romtelecom (Filtrarea tuturor reclamaţiilor şi preluarea clienţilor mari, asigurarea unei soluţionării rapide şi de calitate a diferitelor situaţii ntmpinate de clienţi.)
- rezolvarea remote a problemelor de pe serverele clienţiilor
- configurarea linecard-urilor din DSLAM-urile Zyxel, Cisco, Smart şi adaptarea profilelor de conectare a clienţilor n funcţie de parametrii liniei telefonice
- routarea de ip-uri către modem-uri (la routerele zyxel), anunţarea n bgp pe routerele Cisco 6400 şi 7200 a claselor de ip-uri.

Iulie 2003 – Noiembrie 2003 – Instalari

- deplasari la sediul clientiilor pentru: instalari modem-uri
instalari servere (linux diferite servicii)
- servicii de maintenance
Aprilie 2003 – Iulie 2003 Suport Broadband

- monitorizarea şi verificarea conexiunilor ADSL, XDSL, SHDSL, şi FIBRĂ OPTICĂ.

Noiembrie 2002 – Aprilie 2003 – Suport tehnic – Customer Center

Preluarea apelurilor telefonice şi rezolvarea problemelor clienţilor n timp real.
Clasificarea problemelor.
- conexiunea la Internet (dial-up) şi reclamarea liniilor nchiriate nefunctionale sau functionale defectuos catre administratorii de reţea; probleme legate de serviciul de mail (configurare ”Client de Mail”:Outlook Express, Netscape etc)
- preluarea reclamaţiilor clienţilor de fibră optică, wireless, adsl
- oferirea de informaţii pentru clienţii care foloseau serviciul de VOIP (tarife, verificări de rute cu alte ţări).

Realizari:

Avansarea in firma PCNET DATA NETWORK S.A. :
Noiembrie 2003 – 27 Septembrie 2004 – Departamentul reclamaţii
Funcţii obţinute n cadrul departamentului de reclamaţii:

- Junior Network Administrator
- Network Administrator
- Sef de departament
Atribuţii n cadrul companiei PCNET DATA NETWORK S.A.:

- monitorizarea serverelor.
- rezolvarea sesizărilor de ADSL, XDSL, SHDSL, şi FIBRA OPTICA
- reclamarea liniilor telefonice la Romtelecom (Filtrarea tuturor reclamaţiilor şi preluarea clienţilor mari, asigurarea unei soluţionării rapide şi de calitate a diferitelor situaţii ntmpinate de clienţi.)
- rezolvarea remote a problemelor de pe serverele clienţiilor
- configurarea linecard-urilor din DSLAM-urile Zyxel, Cisco, Smart şi adaptarea profilelor de conectare a clienţilor n funcţie de parametrii liniei telefonice
- routarea de ip-uri către modem-uri (la routerele zyxel), anunţarea n bgp pe routerele Cisco 6400 şi 7200 a claselor de ip-uri.

Iulie 2003 – Noiembrie 2003 – Instalari

- deplasari la sediul clientiilor pentru: instalari modem-uri
instalari servere (linux diferite servicii)
- servicii de maintenance
Aprilie 2003 – Iulie 2003 Suport Broadband

- monitorizarea şi verificarea conexiunilor ADSL, XDSL, SHDSL, şi FIBRĂ OPTICĂ.

Noiembrie 2002 – Aprilie 2003 – Suport tehnic – Customer Center

Preluarea apelurilor telefonice şi rezolvarea problemelor clienţilor n timp real.
Clasificarea problemelor.
- conexiunea la Internet (dial-up) şi reclamarea liniilor nchiriate nefunctionale sau functionale defectuos catre administratorii de reţea; probleme legate de serviciul de mail (configurare ”Client de Mail”:Outlook Express, Netscape etc)
- preluarea reclamaţiilor clienţilor de fibră optică, wireless, adsl
- oferirea de informaţii pentru clienţii care foloseau serviciul de VOIP (tarife, verificări de rute cu alte ţări).

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close