Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.12.1981

obiectiv

 

- Integrarea într-o echipa dinamica si motivanta în cadrul unei companii de prestigiu. -dezvoltarea carierei profesionale si acumularea de noi cunostinte legate de vanzari. -punerea in practia a experientei acumulate timp de 6 ani vanzari prin telefon si acordarea unui aport propriu pt. cresterea cifrei de afaceri a companiei angajatorului.

Beneficii: formare profesionala continua

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Farmacie

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2004 - prezent

Departament: farmacie

Titlu Job: operator vanzari

Responsabilitati:

- mentin permanent legatura cu toti clientii alocati si implementez politica de vanzare la nivel de client
• Prezentarea si promovarea prin telefon a produselor si serviciilor companiei pentru clientii alocati;
• Identificarea nevoilor clientilor, personalizarea si adaptarea ofertelor la cerintele si nevoile acestora;
• Rezolvarea eventualelor probleme aparute la clienti (lipsa marfa, retur) in colaborare cu celelalte departamente;
• Programarea platilor clientilor si a agentilor de distributie pentru incasarea in numerar de la clienti;
• Monitorizarea creditului clientului si recuperearea creantelor;
• Respectarea rutei zilnice de apeluri si stabilirea unor obiective specifice pentru acestea;
• Atingerea targetului de vanzari si a altor obiective stabilite de catre managerul direct;
• Realizarea de analize si rapoarte despre activitatea depusa.



studii

 

Facultati:

-CURSURI POSTLICEALE,durata 3 ani ,liceul "VICTOR BABES "JUD CLUJ 2009
FIIND DECLARAT ASISTENT MEDICAL DE FARMACIE
-LICEUL "GEORGE POP DE BASESTI" loc. ULMENI,jud. MARAMURES 2006

Activitati extracurriculare

Cunoasterea produselor farmaceutice,spirit de echipa, orientare spre client
Adaptare la lucrul sub presiunea timpului si în conditii de stres
Energica,hotarata sa indeplinesc cat mai bine sarcinile care mi se propun , optimist

Premii

dezvoltarea abilitatilor de vanzare la operatorii telesales
dezvoltarea competentelor profesionale in vanzari



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20