Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.06.2007

obiectiv

 

Oras de lucru: Bucuresti

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

19.08.2010 - 01.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: operator telesales si recuperare debite

Responsabilitati:

-contactarea clientilor pentru recuperarea debitelor
-retentia clientilor ce doresc desfintarea serviciilor Romtelecom
-prezentarea ofertelor si beneficiile aduse de acestea
-aplicarea programului de fidelizare pentru clientii Romtelecom
-notarea sesizarilor si reclamatiilor

01.04.2008 - 01.08.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

intampinarea clientilor, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, facturare, inregistrarea cererilor, pregatirea actelor pentru licitatii si diverse sedinte, rezervari hoteliere

01.02.2007 - 01.04.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator/casier

Responsabilitati:

prezentarea si vanzarea produselor, incasare, facturare, inchidere case, gestiune marfa, supraveghere personal, training customer care

02.11.2006 - 28.02.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

prezentarea serviciilor societatii, inscrierea cursantilor, incheierea de contracate scolarizare, inacasare, facturare, activitate de secretariat

01.03.2006 - 01.06.2006

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

prezentarea serviciilor oferite de clinica, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, programarea si reprogramarea pacientilor.

01.09.2005 - 28.02.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator/gestionar

Responsabilitati:

prezentarea si vanzarea produselor, incasare, facturare, inchidere case, gestiune marfa

01.05.2005 - 31.08.2005

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

,vanzare pachete turistice, incheieri asigurari obligatorii de calatorie, incasare, facturare, activitate de secretariat

studii

 

Activitati extracurriculare

Deschisa oricarei provocari profesionale, rezistenta la stres, buna coordonare in cazul muncii in echipa.
Spirit extrovertit, analitic, corect, inventiv.

Premii

Training-uri:
2007 - CUSTOMER SERVICE/CUSTOMER CARE - sustinut de Esprit Germania
2010 - CUSTOMER RETENTION - sustinut de Romtelecom
2011 - DEBT COLLECTION - Procesul de colectare a debitelor:parghii de negociere. Principiile persuasiunii.
- Tipuri de clienti si situatii
- Comunicarea cu clientii
- Surse de stres si cai de abordare in colectarea debitelor
- sustinut de Compass Training si Romtelecom

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close