Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.03.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.09.2009

obiectiv

 

dezvoltare profesionala,

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Beneficii: dezvoltare profeionala

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Import - export, Chimie / Biochimie, Banci, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - 30.06.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: gestionar, casieră, relatii cu publicul,

Responsabilitati:

Primirea în gestiune a materialelor folosite la : - extinderea de retea - racordare - intervenții efectuate în caz de urgență la solicitarea clientului. Predarea din gestiune a materialelor folosite pentru extindere de retea,racordarea la gazele naturale. Verificarea stocului și completarea acestuia prin comenzile depuse către furnizori. Efectuarea Nir-ului și a bonurilor de consum,precum și introducerea în sistem a materialelor folosite de către colegi la racorduri,extinderi și interventii. Intocmirea si verificarea bonurilor de consum. Introducerea articolelor, validarea acestora și scăderea materialelor din stoc în sistemul folosit. Asistenta oferită clienților pentru: - depunerea documentelor necesare pentru racordarea la gazele naturale, - depunerea documentelor necesare pentru efectuarea verificării /reviziei tehnice periodice a instalatiei de utilizare a gazelor naturale. - stadiul în care se află dosarul depus pentru autorizarea /avizarea racordului de catre Electrica ,Mediu,Apa si Primărie. Contactarea și informarea clienților cu privire la contractul de furnizare a gazelor naturale si costul pentru bransamentele Primirea documentelor necesare pentru racordarea la gazele naturale de la viitori clienti. Depunerea pentru fiecare client a documentelor și achitarea taxei la Primărie pentru autorizația recordului la gazele naturale Emiterea de facturi pentru achitarea bransamentelor și pentru punerea în funcțiune a contorului de gaze . Încasarea facturilor și efectuarea registrului de casă la sfârșit de zi dupa scoaterea raportului Z si depunerea incasarilor in Banca. Citirea lunara a indexului

01.10.2017 - 31.03.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

- Inregistrarea facturilor, comenzilor in sistemul de gestiune a stocurilor ika - Verificarea si tinerea in evidenta a retururilor. - Inregistrarea ,verificarea avizelor - Procesarea corecta si in timp util a comenzilor din portalul Edinet,Expert Suplier si solicitarilor venite de la clienții ika. - Solicitarea, preluarea si procesarea comenzilor de la client, prin intermediul emailului si/sau la telefon,rezervarea produselor.trimiterea comenzilor inregistrate in sistem catre logistica. - Informarea agentilor cu privire la vanzari,comenzi,facturi. - Actualizarea si verificarea zilnica a bazelor de date: lista facturi, incasari - Indosarierea avizelor stampilate si semnate de clienti. - Alte activitai legate de procesarea comenzilor ika

01.09.2016 - 31.10.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

Contactarea clientilor din baza de date (abonatii RCS_RDS) ,consilierea clientilor ,tratarea obiectiilor ,oferirea de solutii, verificarea echipelor de pe teren,efectuarea de sondaje privind instalarea serviciilor de cablu tv,internet si telefonie,comenzi de echipamente necesare functionarii serviciilor,verificarea adresei de corespondenta si modificarea acesteia.

01.09.2015 - 30.09.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari call center

Responsabilitati:

Contactarea clientilor din baza de date (abonatii Vodafone) ,prezentarea produsului,consilierea clientilor,identificarea nevoilor ale acestora .tratarea obiectiilor ,oferirea de solutii, vanzarea produsului si incheierea contractului

01.01.2013 - 30.06.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator vanzari

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice provenite din partea clientilor Vodafone,oferirea de informatii pentru imbunatatirea calitatii serviciilor,rezolvarea situatiilor intampinate de catre acestia intr-o maniera profesionala,oferirea de solutii, suport tehnic,

15.09.2008 - 01.06.2010

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: secretar dactilograf/ operator call center

Responsabilitati:


• Executarea in termen si cu profesionalism a lucrarilor complete de redactare computerizata a studiilor, materialelor de sinteza, lucrarilor pentru conferinte si manifestari stiintifice, adreselor, etc.
• Legarea si xeroxarea documentelor necesare bunei desfasurari a departamentului colaborand cu servciile respective
• Pregatirea studiilor/lucrarilo in vederea livrarii la beneficiar
• Tinerea legaturii si furnizarea informatiilor si documentelor necesare colaborarii cu celelalte departamente
• Tinerea evidentei telefoanelor si adreselor utile pentru buna desfasurare a activitatii, tinerea evidentei telefoanelor sau adreselor utile care intra sau ies din departament,
• Realizarea de legaturi telefonice pentru directorul de departament sau alti membri ai colectivului
• Regularizarea zilnica a condicii de prezenta
• Intocmirea de pontaje, liste pentru tichete de masa, intocmirea bonurilor de consum, predare la magazie.

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: Management Economic la Academia de Studii Economice ,Bucuresti din Bucuresti. Licentiata

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close