 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: 300,00 USD / luna Beneficii: decontare abonament, bonuri masa. Tip job: Full time Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Achizitii, Statistica / Matematica, Banci Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2011 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: operator facturare – asistent vanzari Responsabilitati: - Intampinarea clientilor, prezentarea marfii si a produselor din cataloage de Instalatii sanitare, cazi, bideuri, WC-uri
- Intocmirea facturilor si a avizelor de insotire a marfii, precum si introducerea acestora in sistemul Operational de contabilitate
- Verificarea corectitudinii facturilor si a introducerii corecte a datelor
- Intocmirea computerizata si manuala a facturilor / bonurilor fiscale pe baza comenzilor
- Emiterea si inregistrarea chitantelor,
- Planificare şi organizare în gestionarea concomitentă a mai multor sarcini;
- intocmirea si verificarea altor documente fiscale ( chitante , avize , etc..)
- arhivarea facturilor si verificarea lor
- contabilitate primara Realizari: cresterea vanzarile cu 10% |
|
09.07.2010 - 15.01.2011 Departament: relatii publice Titlu Job: supraveghetor call center Responsabilitati: -Elaborarea si actualizarea procedurile si normele de lucru specifice activitatii departamentului, pentru a informa corespunzator operatorii desemnati pe proiecte specifice in informarea clientilor si solutionarea apelurilor preluate/efectuate.
- Comunicarea cu restul departamentelor si solicitarea informatiilor sau clarificarea modificarilor intervenite, in scopul actualizarii procedurilor si normelor de lucru specifice activitatii call center.
- Identificarea necesitatilor de instruire si sustinerea sesiunilor de refreshment/instruire atat pentru angajatii departamentului cat si pentru furnizorii interni care presteaza servicii de tip call center.
- Informarea angajatilor departamenului si a furnizorilor interni privind politica companiei .
- Centralizarea zilnica de rapoarte de activitate transmise de catre furnizorii interni care presteaza servicii de tip call center.
- Analizarea si evaluarea activitatii furnizorilor, comparativ cu criteriile de performanta stabilite in contractul de furnizare a serviciilor.
- Urmarirea volumului de apeluri pe proiectele in desfasurare.
- Predarea verbala si scrisa a rapoartelor catre Directorul de Relatii cu Clientii. |
|
02.07.2008 - 28.06.2010 Departament: achizitii Titlu Job: operator pc Responsabilitati: - Inregistrarea corespondentei sau a expeditiilor in registrul de intrari / iesiri si redirectionarea acesteia catre departamentele la care erau adresate.
- Gestionarea registrul de intrari-iesiri;
- Tehnoredactarea documentelor la solicitarea directorilor si a angajatilor societatii;
- Asigurarea protocolului, obiectelor de birotica, papetarie si rechizite necesare desfasurarii activitatilor;
- Informarea responsabililor asupra problemelor aparute in cadrul firmei;
- Indosarierea si arhivarea documentelor (corespondenta, fax-uri transmise catre furnizori/clienti);
- Operare documente;
- Operare de date in softul intern al companiei;
- Arhivare documente;
- Intampinarea clientilor;
- Furnizarea informatiilor telefonic, redirectionarea apelurilor;
- Participarea activa la intrevederile companiei cu diversi clienti. |
|
15.09.2007 - 01.07.2008 Departament: statistica / matematica Titlu Job: profesor Responsabilitati: - Sustinerea orelor de curs,
- planificarea orelor de curs,
- organizarea lucrarilor de examen,
- supravegherea elevilor,
- participarea activa la educarea elevilor. Realizari: De formare , predare si educarea elevilor |
| studii | |
|
Facultati: Liceul Balteni - judetul Gorj
Universitatea Bucuresti - Facultate de matematica si informatica
Universitatea Bucuresti - student master Facultati in straiatate - Activitati extracurriculare Atentie distributiva, integrare usoara in colectiv, invat repede, receptive la noua, descurcareata, iniţiativă, caracter dinamic, cooperanta;
capacitatea de a lucra în echipă, capacitate de lucru sub stres. |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(incepator,mediu,incepator) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|