de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.10.1982

obiectiv

 

Salariu: 300,00 USD / luna

Beneficii: decontare abonament, bonuri masa.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Achizitii, Statistica / Matematica, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: operator facturare – asistent vanzari

Responsabilitati:

- Intampinarea clientilor, prezentarea marfii si a produselor din cataloage de Instalatii sanitare, cazi, bideuri, WC-uri
- Intocmirea facturilor si a avizelor de insotire a marfii, precum si introducerea acestora in sistemul Operational de contabilitate
- Verificarea corectitudinii facturilor si a introducerii corecte a datelor
- Intocmirea computerizata si manuala a facturilor / bonurilor fiscale pe baza comenzilor
- Emiterea si inregistrarea chitantelor,
- Planificare şi organizare în gestionarea concomitentă a mai multor sarcini;
- intocmirea si verificarea altor documente fiscale ( chitante , avize , etc..)
- arhivarea facturilor si verificarea lor
- contabilitate primara

Realizari:

cresterea vanzarile cu 10%

09.07.2010 - 15.01.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: supraveghetor call center

Responsabilitati:

-Elaborarea si actualizarea procedurile si normele de lucru specifice activitatii departamentului, pentru a informa corespunzator operatorii desemnati pe proiecte specifice in informarea clientilor si solutionarea apelurilor preluate/efectuate.
- Comunicarea cu restul departamentelor si solicitarea informatiilor sau clarificarea modificarilor intervenite, in scopul actualizarii procedurilor si normelor de lucru specifice activitatii call center.
- Identificarea necesitatilor de instruire si sustinerea sesiunilor de refreshment/instruire atat pentru angajatii departamentului cat si pentru furnizorii interni care presteaza servicii de tip call center.
- Informarea angajatilor departamenului si a furnizorilor interni privind politica companiei .
- Centralizarea zilnica de rapoarte de activitate transmise de catre furnizorii interni care presteaza servicii de tip call center.
- Analizarea si evaluarea activitatii furnizorilor, comparativ cu criteriile de performanta stabilite in contractul de furnizare a serviciilor.
- Urmarirea volumului de apeluri pe proiectele in desfasurare.
- Predarea verbala si scrisa a rapoartelor catre Directorul de Relatii cu Clientii.

02.07.2008 - 28.06.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

- Inregistrarea corespondentei sau a expeditiilor in registrul de intrari / iesiri si redirectionarea acesteia catre departamentele la care erau adresate.
- Gestionarea registrul de intrari-iesiri;
- Tehnoredactarea documentelor la solicitarea directorilor si a angajatilor societatii;
- Asigurarea protocolului, obiectelor de birotica, papetarie si rechizite necesare desfasurarii activitatilor;
- Informarea responsabililor asupra problemelor aparute in cadrul firmei;
- Indosarierea si arhivarea documentelor (corespondenta, fax-uri transmise catre furnizori/clienti);
- Operare documente;
- Operare de date in softul intern al companiei;
- Arhivare documente;
- Intampinarea clientilor;
- Furnizarea informatiilor telefonic, redirectionarea apelurilor;
- Participarea activa la intrevederile companiei cu diversi clienti.

15.09.2007 - 01.07.2008

Departament: statistica / matematica

Titlu Job: profesor

Responsabilitati:

- Sustinerea orelor de curs,
- planificarea orelor de curs,
- organizarea lucrarilor de examen,
- supravegherea elevilor,
- participarea activa la educarea elevilor.

Realizari:

De formare , predare si educarea elevilor

studii

 

Facultati:

Liceul Balteni - judetul Gorj
Universitatea Bucuresti - Facultate de matematica si informatica
Universitatea Bucuresti - student master

Facultati in straiatate

-

Activitati extracurriculare

Atentie distributiva, integrare usoara in colectiv, invat repede, receptive la noua, descurcareata, iniţiativă, caracter dinamic, cooperanta;
capacitatea de a lucra în echipă, capacitate de lucru sub stres.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close