Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.01.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.09.2017

obiectiv

 

“Omul are nevoie de un singur vis pentru a suporta realitatea.” Dorinta mea principala este sa evoluez din punct de vedere profesional, imi plac provocarile si experientele noi, imi place stabilitatea si imi doresc sa ajung intr-o echipa care sa imi dea ocazia sa arat aceste lucruri. Cu siguranta, abilitatile foarte bune de comunicare, relationare si operare PC imi vor usura inceputul unui nou job.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Barlad

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: operator contabilitate primara

Responsabilitati:

Facturare - program folosit: WinMentor


Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli etc

01.01.2018 - 31.03.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil magazin

Responsabilitati:

Coordonarea si organizarea intregii activitati comerciale din cadrul magazinului;
Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de catre angajatii din subordine si functionarea in conditii optime a magazinului;
Indeplinirea obiectivelor operationale, comerciale si financiare stabilite pentru magazinul respectiv;
Verificarea constanta a stocurilor existente in magazin si in depozitul magazinului;
Gestionarea produselor nevandabile si a produselor expirate;
Supervizarea efectuarii comenzilor de marfa;
Intocmirea de rapoarte periodice privind activitatea din magazin;
Reprezentarea companiei in relatia cu tertii: clienti, autoritati, altii;



01.01.2018 - 31.01.2018

Departament: banci

Titlu Job: consilier credite

Responsabilitati:

• Identificarea noilor oportunitati de vanzare si atragerea de clienti noi prin vanzarea de servicii
• Acordarea consilierii si sprijin clientului in alegerea celei mai potrivite solutii de creditare din portofoliul de produse de creditare al companiei
• Gestionarea portofoliului de clienti existenti al companiei
• Prezintarea produsele de creditare
• Implicarea directa in campaniile de marketing desfasurate
• Raportarea corecta, completa si la timp a activitatilor desfasurate superiorului direct

01.08.2016 - 31.10.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: responsabil magazin

Responsabilitati:

Facturare:
⦁ Receptia marfurilor intrate in magazin
⦁ Verificarea cantitativa si calitativa a produselor receptionate si raportarea ulterioara a diferentelor de cantitate si calitate aparute intre momentul comenzii si cel al receptiei
⦁ Intocmirea actelor de receptie a marfurilor, mentinerea contactului cu furnizorii pentru rezolvarea problemelor aparute in cazul constatarii de diferente
⦁ Evaluarea consumului de produse si realizarea comenzilor
⦁ Inventarierea periodica a produselor din magazie si realizarea unor situatii lunare legate de consum, fluctuatia preturilor
⦁ Responsabila de aprovizionarea gestiunilor din cele 3 puncte de lucru ale societaii, urmarind rulajul fiecarei gestiuni
⦁ Responsabila de intocmirea comenzilor catre furnizori, tinand seama de stocurile existente
⦁ Verificarea ca in gestiuni sa nu intre produse necomandate sau necorespunzatoare calitativ de la furnizori
⦁ Restituirea marfurilor cu vanzare lenta sau cu vicii ascunse
⦁ Analizarea produselor degradate, reducerea preturilor la marfuri lent si greu vandabile si reducerea preturilor acestora
⦁ Verificarea ca toate marfurile intrate in magazinele companiei sa fie insotite de documente conform legislatiei in vigoare;
⦁ Urmarirea intocmirii documentelor primare de catre ceilalti angajati
⦁ Asigurarea coordonarii intre diferitele instrumente de desfacere: oferta, politica de preturi, incurajarea vanzarilor, metode de livrare sau aprovizionare
⦁ Responsabilitatea asupra respectarii legalitatii tuturor operatiilor comerciale;
⦁ Verificarea preturile practicate de concurenta analizand posibilitatea modificarii preturilor proprii in functie de cele ale concurentei in scopul obtinerii de profit maxim prin cresterea vanzarilor
⦁ Urmarirea permanenta a evolutiei stocurilor pe gestiuni, luand masurile care se impun in functie de evolutia acestora
⦁ Insusirea cunostintelor referitoare din punct de vedere legal la cerintele si documentele necesare pentru diferite categorii de marfuri
⦁ Respectarea regulilor de ordine interioara si disciplina muncii in societate
⦁ promovarea unei atitudini colegiale fata de salariatii societatii
⦁ Indeplinirea oricaror sarcini considerate oportune de catre conducerea societatii;

01.09.2011 - 31.08.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: operator contabilitate primara - intruducere, prelucrare si validare date

Responsabilitati:

In cadrul societatii GENERAL SYSTEMS COMPANY S.R.L. am avut ocazia sa am parte de o echipa care m-a ajutat sa ma perfectionez si sa invat constant notiuni de contabilitate, gestiune, facturare, vanzari, interactiune cu clientii etc. .
Asadar, consider ca pot raspunde unor noi provocari care ma vor perfectiona.

Principalele atributii pe care le-am avut:
⦁ Facturare
⦁ Tehnoredactare
⦁ Printare
⦁ Scanare
⦁ Vanzare papetarie si alte produse specifice
⦁ Expediere fax & e-mail
⦁ coordonarea si organizarea intregii activitati comerciale din cadrul magazinului
⦁ supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de catre angajatii din subordine si functionarea in conditii optime a magazinului
⦁ Verificarea conformitatii datelor introduse in calculator, cu datele din documentele/mediile primare
⦁ Salvarea periodica si in situatii critice a datelor introduse si pastrarea copiilor de siguranta ale datelor salvate
⦁ Restaurarea la nevoie a datele salvate
⦁ Selectarea si verificarea datelor inainte de a le introduce in calculator
⦁ Preluarea datelor de pe documentele/mediile primare si introducerea acestora in calculator
⦁ Corectarea erorilor intalnite si raportarea acestora catre supervizorul direct
⦁ Prelucrarea primara a datelor introduse
⦁ Asigurarea bunei functionari si intretinerea a echipamentelor cu care am lucrat
⦁ Asigurarea transferului de date de pe un suport magnetic pe altul asigurarea securitatii acestora
⦁ Asigurarea necesarului de componente si materiale consumabile
⦁ Respectarea normelor de securitate si sanatate in munca, a normelor de protectie a mediului
⦁ Obtinerea informatiilor de specialitate necesare
⦁ Preocuparea continua de perfectionare a pregatirii profesionale
⦁ Participarea activa la rezolvarea sarcinilor colegilor
⦁ Pastrarea unei atitudini cinstite, loiale si disciplinate, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care am avut ocazia sa intru in contact
⦁ Acordarea ajutorului, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Facultate: DREPT la UNIVERSITATEA DANUBIUS DIN GALATI din BARLAD.
2011 - 2014 Facultate: Finante banci la Universitatea Ecologica Bucuresti din Bucuresti.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: ECONOMIE la LICEUL TEORETIC "MIHAI EMINESCU" din BARLAD. De-a lungul celor 4 ani de liceu, am avut ocazia sa ma familiarizez cu notiunile contabile, economice.

Premii

Calificari
Jul 2011: TEHNICIAN IN TURISM

Apr 2010: TEHNICIAN ECONOMIC



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close