Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.05.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.07.2008

obiectiv

 

- rapiditate in operare pe calculator - atentie la detalii - disponibilitate la munca repetitiva - capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate • Doresc sa ma dezvolt pe plan profesional alaturi de o echipa tanara si dinamica • Imi doresc sa avansez pe plan profesional • Dezvoltarea cariei profesionale si acumularea de noi cunostinte legate de vanzari,management si marketing • Punerea in practia a experientei acumulate si acordarea unui aport propriu substantial pt. cresterea cifrei de afaceri . • Sa-mi folosesc experienta si pregatirea acumulata in posturile avute pana in prezent • Abilitati foarte bune de comunicare si lucru in echipa • Persoana cu reale abilitati diplomatice • Persoana foarte riguroasa si organizata • Calm, seriozitate; • Capacitate foarte buna de analiza si sinteza • Memorie foarte buna si atentie la detalii • Capacitatea de a lucra sub presiune si contra-timp • Capacitate de deductie logica si usurinta in exprimarea ideilor • Rezistenta la sarcini repetitive, echilibru emotional • Orientat catre performanta • Orientare spre client

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Banci, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiȚer verificare Și analizĂ credite

Responsabilitati:

Responsabilitățile în cadrul echipei:
- gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților
- verificarea condițiilor de eligibilitate a clienților
- furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților
- asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilor de reprezentare, conform cu standardele stabilite de către companie
- raportarea constantă către superiorul direct și management
- alte responsabilități necesare în desfășurarea activității : Call - Center

01.12.2017 - 31.07.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator gestiune

Responsabilitati:

Efectuarea inregistrarile legate de receptia si vanzarea marfurilor;
Inregistrarea in gestiune, pe baza documentelor justificative, marfurile achizitionate de la furnizori;
Emiterea documentele necesare vanzarii marfii precum si pe cele necesare deplasarii marfurilor societatii dintr-o locatie intr-alta;
Verifica comenzile de lucru ramase neinchise la sfarsitul lunii.
Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);
-Verificarea stocurilor;
-Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de magazie;

01.05.2017 - 30.09.2017

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii cont - echipa mobila

Responsabilitati:

Deplasarea in unitatile Grupului, pentru suplinirea personalului insuficient (functiile inlocuite: Consilier clienti, Ofiter tranzactii cont, Ofiter tranzactii client, Casier)

Furnizarea de servicii si procesarea de tranzactii cu numerar si fara numerar catre clientii PF si PJ, promovarea si vanzarea produselor si serviciilor PF in conformitate cu standardele de calitate ale bancii, prin detasare

Activitati de creditare
Efectuarea de prescoring si verificarea documentatiei furnizate de catre clienti
Verificarea informatiilor furnizate in cererea de credit; analiza documentatiei de credit; formularea propunerii de aprobare/respingere si intocmirea formularelor de aprobare interna;
Intocmirea contractului de credit, a contractului de ipoteca mobiliara si a politelor de asigurare

Operatiuni cu numerar
Efectuarea operatiunilor cu numerar in RON si valuta
Procesarea schimburilor valutare pentru PF prin casa de schimb valutar
Gestionarea numerarului si urmarirea soldului casei in vederea asigurarii necesarului de numerar
Detinerea de chei si sigilii,

Operatiuni fara numerar
Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor specifice clientilor PF asigurand consilierea acestora pentru utilizarea produselor achizitionate
Inrolarea si deschiderea de conturi curente si de depozit pentru clienti
Administrarea conturilor clientilor
Actualizarea informatiilor despre clienti
Finalizarea procesului de vanzare si asigurarea service-ului post vanzare
Primirea de la clienti, verificarea si avansarea pentru procesare a instrumentelor de plata de credit si debit in lei, a ordinelor de plata in valuta interbancare

Executarea oricarei alte sarcini legata de fluxul activitatii si misiunea postului

01.02.2010 - 31.05.2017

Departament: banci

Titlu Job: analist produse pf

Responsabilitati:

• 2010 - mai 2017 BANCA ROMANA PENTRU DEZVOLTARE
• Sectorul de activitate: bancar
• Pozitia: 2010-2011 administrator operatiuni lei
Reponsabilitati: decontari interbancare / intrabancare (oph-uri, opt-uri, omv-uri, omt-uri CEC, BLO, CAMBIA) ; scanarea , remiterea , indexarea si plata instrumentelor de debit ( bilet la ordin, cec, cambia ), plati PAID + refuzuri
• Pozitia : 2011 – 2017 analist produse PF

Responsabilitati: Efectuarea de operatiuni
„ PROGRES” : analiza/setare/acordare credite PF nevoi personale, setare / acordare / redactare contracte de credit pentru: credite imobiliare / ipotecare / nevoi personale ; predarea la arhiva a dosarelor de credit complete ; repartizarea dosarelor catre analisti in vederea redactarii contractelor si acordarii creditelor, programarea acordarilor de credite , prelucrarea tuturor urgentelor aparute in decursul unei zile .
• Principalele responsabilităţi:

• Asigura prelucrarea setarilor aferente angajamentelor Persoane Fizice/Profesiuni Liberale, inclusiv pentru angajamentele renegociate si restructurate, in sistemele informatice;
• Asigura redactarea/editarea contractelor (credite de consum, imobiliare / ipotecare; acte aditionale, etc.) si a contractelor de garantie, notificarilor catre asiguratori, precum si solicitarea inscrierii avizelor de garantie reala mobiliara la AEGRM; asigura TRAGEREA CREDITELOR in baza documentatiei finale
• Efectueaza resetarea angajamentelor/ modificarea garantiilor, din initiativa bancii sau la cererea clientilor;
• Asigura inregistrarea, verificarea comisioanelor si a primelor de asigurare;
• Urmareste /asigura indeplinirea conditiilor de aprobare (anterioare punerii la dispozitie a creditului)
• Asigura analiza, verificarea si prelucrarea solicitarilor DAC (conventii);
• Asigura pregatirea documentelor pentru arhivare si transmiterea acestora catre arhiva.•
• Obtinerea rezultatelor excelente pe setari PRIMA CASA , dand dovada de responsabilitate si mobilizare pentru acoperirea tuturor solicitarilor primite

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Diploma de Master in domeniul Administrarea Afacerilor – Managementul Afacerilor in Comert la Facultatea de Management Turistic si Comercial - Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din bucuresti. • 2012 - 2014 : MASTER: Managementul Afacerilor in Comert - Facultatea de Management Turistic si Comercial - Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir

• 2009-2012 : • Diploma de licenta -Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir – Facultatea de Management Turistic si Comercial

• 2005-2009: Grup Scolar Economic-Administrativ Mircea Vulcanescu, profil Servicii

Premii

Hobby-uri
calatorit



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close