Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.07.1989

obiectiv

 

Îmi doresc să mă angajez într-o companie unde pot face performanță și unde pot acumula experiență.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Juridic, Farmacie, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Inginerie, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Adjud, Bacau, Targu Ocna, Onesti, Comanesti, Moinesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - 31.03.2019

Departament: banci

Titlu Job: ofiȚer cont

Responsabilitati:

Principalele responsabilități:

-Promovarea, acordarea consultanței și asigurarea vânzării întregii game de servicii
ale Băncii.
-Efectuarea operațiunilor bancare dispuse de client prin utilizarea aplicațiilor
Informatice ale Băncii.
-Asigurarea recepției, verificarea și acceptarea instrumentelor de plată, inclusiv
existența disponibilului în cont, în baza documentației furnizate de clienți și a reglementărilor
interne ale Băncii.
-Asigurarea organizării și monitorizării operațiunilor privind deschiderea de conturi,
gestionarea conturilor aferente produselor bancare vândute, inclusiv cele de card și credit.
-Procesarea de schimb valutar în cont.
-Responsabilitatea privind aplicarea standardelor de cunoaștere a clientelei
și AML în relația cu clientela.

01.03.2012 - 30.06.2014

Departament: juridic

Titlu Job: secretară

Responsabilitati:

Principalele responsabilități:
-întreținere arhivă
-verificarea cazurilor în instanțe atât în sisteme computerizate
cât și în cele clasice.
-imprimarea, aranjarea și depunerea către Tribunalul competent
a actelor aferente.
-înregistrarea și administrarea documentelor.
-scrierea sub dictare a scrisorilor recomandate.
-primirea și distribuirea corespondenței.
-preluarea apelurilor și direcționarea lor.
-asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, organizarea călătoriilor.

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Drept European la Alexandru Ioan Cuza din Iași. Competențe profesionale dobândite:- Practică de specialitate la Biroul Notarial Raluca Răzuși și Codrin Macovei, Iași.

- Practică de specialitate la Curtea de Apel, Iași.
2008 - 2011 Facultate: Contabilitate și informatică de gestiune la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău. Competențe profesionale dobândite: -Practică de specialitate la Administrația Județeană a Finanțelor Publice, Bacău
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Profilul: Real; Specializarea: Matematică-Informatică intensiv engleză. la Colegiul Național Vasile Alecsandri din Bacău. Competențe profesionale dobândite: -Competențe lingvistice de nivel mediu în limba engleză.
-Competențe de operare pe calculator.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close