 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 17.12.1978
|
|
obiectiv | |
|
Îmi doresc să lucrez într-un mediu competitiv unde să îmi pot folosi cunoştinţele și educația acumulate pentru a ajuta la buna dezvoltare a companiei.
Salariu: 2.500,00 USD / luna Beneficii: Bonuri de masa, prime, telefon de serviciu si servicii medicale. Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2016 - prezent Departament: turism / hotel staff Titlu Job: office assistant Responsabilitati: Întocmirea facturilor fiscale şi a chitanţelor.
Prelucrarea extraselor de cont.
Procesarea încasărilor de la clienţi.
Calcularea comisioanelor agenţilor de ticketing şi agenţilor de turism.
Realizarea rapoartelor de vanzări.
Redactarea contractelor de colaborare cu clienţii.
Urmărirea recuperării sumelor de la clienţii restanţieri.
Întocmirea registrului de casă în lei şi valută.
Întocmirea dispoziţiilor de încasare/plată.
Întocmirea condicii de prezenţă, a pontajului şi ţinerea evidenţei concediilor de odihnă.
Comandarea tichetelor de masă.
Gestionarea bazei de date cu clienţi şi actualizarea periodică a acesteia.
Arhivarea şi evidenţa documentelor. |
|
01.12.2011 - 30.09.2015 Departament: achizitii Titlu Job: analist vanzari Responsabilitati: Întocmirea rapoartelor şi analizelor privind activitatea de vânzare.
Oferirea de asistenţă echipei zonale de vânzări.
Actualizarea bazei de date a Direcţiei de Vânzări.
Întocmirea contractelor pentru agenţii de asigurare. |
|
01.01.2010 - 30.11.2011 Departament: asigurari Titlu Job: asistent resurse umane Responsabilitati: Intocmirea si administrarea actelor aditionale ale inspectorilor de asigurari.
Intocmirea adeverintelor de venit pentru agentiii de asigurare.
Asigurare suport in diferite alte activitati in departamentul de HR.
Verificarea corectitudinii comisioanelor la brokeri pentru a fi in conformitate cu contractul.
Asigurarea platii la termen a facturilor emise de brokeri.
Rapoarte lunare ale comisioanelor platite catre brokeri si PJ.
Acordarea de coduri si subcoduri in baza de date.
Actualizarea bazei de date pentru a fi in conformitate cu contractele reinnoite. |
|
01.01.2009 - 31.12.2009 Departament: asigurari Titlu Job: asistent organizare Responsabilitati: Actualizarea si intretinerea bazei de date.
Acordarea de avize de ofertare.
Calcularea reintregirilor la contractele de leasing.
Verificarea corectitudinii comisioanelor aferente politelor incheiate de brokeri.
Administrarea contractelor incheiate cu brokerii si PF.
Realizarea de rapoarte. |
|
01.04.2008 - 31.12.2008 Departament: altele Titlu Job: operator calculator Responsabilitati: Întretinerea şi actualizarea bazei de date.
Asigurarea corectitudinii datelor introduse.
Introducerea, editarea şi validarea informatiilor în baza de date a companiei. |
|
01.07.2007 - 01.04.2008 Departament: constructii / instalatii Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Preluare si redirectionare apeluri telefonice.
Primire/transmitere/repartizare/inregistrare corespondenta.
Traduceri documente specifice.
Centralizarea si organizarea bazei de date.
Intampinare vizitatorilor si acordarea de suport.
Redactare diverse documente.
Administrarea registrului de intrari - iesiri documente.
Asigurarea necesarului de consumabile.
Rezervari la hotel, avion, restaurant. |
|
01.10.2005 - 01.05.2007 Departament: marketing Titlu Job: traducator engleza Responsabilitati: Facilitarea comunicarii cu partenerii de afaceri straini (telefon, e-mail).
Participarea la intalnirile de afaceri.
Stabilirea raportului la nivel conversational intre conducere, angajati sau alte persoane.
Realizarea traducerilor necesare companiei.
Redactarea si traducerea de materiale scrise, corespondenta, protocoale, rapoarte, oferte, contracte, specificatii tehnice. |
|
01.05.2005 - 01.09.2005 Departament: service / reparatii Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Oferirea de asistenta administrativa eficienta directorului general.
Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice.
Organizarea agendei directorului general.
Elaborarea si distribuirea corespondentei de rutina.
Primirea vizitatorilor.
Redactarea documentelor.
Efectuarea de rezervari la hotel, bilete de avion si tren.
Organizarea serviciilor de protocol. |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2010 Facultate: Economic la Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale din Bucuresti.
1998 - 2002 Facultate: Studii Europene la Universitatea Babes-Bolyai, Facultatea de Studii Europene din Cluj-Napoca.
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: Teoretic la Liceul "Avram Iancu" din Cluj-Napoca.
Facultati in straiatate - Premii Calificari
Feb 2015: Curs de Formator
Nov 2014 - Dec 2014: Curs de Relatii Publice si Comunicare
Descriere
Mar 2014: Curs de Inspector Resurse Umane
Hobby-uri
Fotografia, Călătoriile
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|