Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.02.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.11.2005

obiectiv

 

Dorinta de perfectionare si consacrare in cadrul unei companii de prestigiu.

Beneficii: Un mediu de lucru dinamic. Posibilitatea unei cariere.

Tip job: Part time, Full time

Departament: IT Software

Oras de lucru: STRAINATATE

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

04.06.2009 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: network monitoring

Responsabilitati:

Responsabilitatea mea este sa detectez problemele si incidentele din reteaua informatica a fiecarui client in parte.
Monitorizez fiecare echipament si planific interventiile pentru a rezolva fiecare problema, identificandu-le pe cele prioritare.
De asemenea, ma asigur ca toate actiunile planificate pentru incidente sau cereri ale clientilor sunt executate in timp optim si ca se ofera clientilor solutii adecvate.

Realizari:

In departamentul in care lucrez rolul meu a fost esential, deoarece serviciul a fost externalizat din Franta si, fiind unul dintre primii angajati in acest departament, am avut datoria de a realiza training pentru fiecare persoana nou venita si de a organiza toti membrii echipei pentru a asigura un serviciu de calitate.

10.09.2007 - 10.12.2007

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Activitatea mea era sa contactez prin telefon companii din Franta si sa le adresez intrebari legate de echipamentele IT pe care le utilizeaza.

15.06.2005 - 07.09.2005

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator baze de date

Responsabilitati:

Responsabilitatea mea era sa caut date de contact despre anumite companii.

studii

 

Activitati extracurriculare

Flexibila,dispusa de a asimila noi cunostinte, comunicativa, dinamica, sociabila,rezistenta la stres, avand capacitatea de a lucra in echipa.

Premii

Atestat de competente de operare pe calculator si competente de nivel mediu de programare.
Cursuri Cisco CCNA.
Diploma A1 de limba germana.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

germană(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close