Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.07.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.06.2000

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltarea profesionala in cadrul unei echipe de profesionisti. Desfasurarea activitatii pe postul pentru care am aplicat. Posibilitatea de a evolua cat mai repede si de a-mi insusi cunostintele legate atat de noul post cat si de domeniul in care activeaza firma intr-un timp cat mai scurt astfel incat sa am rezultate excelente. Prin implicarea mea in activitatile de dezvoltare a firmei doresc ca in viitor sa-mi dezvolt, cu mult mai mult, cunostintele si abilitatile profesionale. https://www.linkedin.com/in/marius-ioan-popa-52118a45?trk=hp-identity-photo

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: Training de specialitate, bonusuri dupa aportul adus,

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Medicina umana, Farmacie, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Saloane / Clinici frumusete, Auto / Echipamente, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: national sales manager

Responsabilitati:

Organizarea, coordonarea si verificarea activitatii echipei subordonate, aceasta fiind impartita dupa cum urmeaza:
* Sapte depozite regionale; Bucuresti, Brasov, Galati, Craiova, Cluj, Iasi si Timisoara
* Echipa de vanzari; 6 directori de filiala, un cooronator de vanzari Farmacii in Bucuresti, 23 agenti si 11 telesales
* Departament licitatii; 2 operatori licitatii, un coordonator licitatii si un reprezentant medical divizia spitale
* Lanturi nationale; un key account manager, un reprezentant medical divizia farma
* Echipa logistica; gestionar, manipulant, operator facturare, sofer - 42 persoane.
Dezvoltarea relatiilor comerciale cu retelele IKA;
- deschiderea pietei IKA a inceput in iunie 2014
- asigur interfata dintre retelele IKA si firma,
- implementez politica de vanzare si marketing in conturile IKA
- particip in mod direct la negocierea termenilor contractuali
- listez produsele noi aparute in portofoliu
- monitorizez incasarea in termen a soldurilor existente
Elaborea si implementarea politicilor comerciale la nivelul departamentului, in cooncordanta cu obiectivele strategice ale companiei si cu planul de marketing;
Definirea si implementrea activitatilor promotionale in vederea atingerii obiectivelor
Elaborararea sistemului de bonificatie al peroanelor implicate in procesul de vanzare (target lunar / anual / bonus)
Sunt implicat activ in procesul de recrutare, evaluare, motivare si traning al echipei
Procesarea periodica (saptamanala / lunara) a rapoartelor de statistica a vanzarilor
Analizarea informatiilor din piata (distributie, preturi, concurenta, etc.)
Realizarea previziunilor privind vanzarile si stabilirea criteriilor de performanta pentru echipa de vanzari;
Intocmirea, urmarirea si verificarea incheierii contractelor de vanzare-cumparare, precum si ale actelor additionale
Urmarirea respectarii de catre clienti a termenelor de plata precum si efectuarea demersurilor necesare in vederea incasarii sumelor scadente;
Monitorizarea permanenta a stocului de produse si realizarea forecastului pentru produsele din portofoliu
Urmarirea termenelor de livrare ale comenzilor lansate catre furnizorii interni si externi;
Intocmirea lunara a obiectivelor de vanzare pentru produsele cu bbd critic;
Asigur fluxul si verific retururile din piata
Asigurarea proceduriilor / instructiunilor de lucru si instintarea personalului din subordine;
Programarea concediulor de odihna si a invoirilor pentru directorii de filiala, astfel incat sa nu perturbeze buna functionare a depozitelor;
Stabilesc rutele de vizita si de livrare ale agentilor si urmarirea respectarii acestora;
Verificare periodica a incadrari autovehicolelor din dotare in consumurile aprobate (rentabilitatea rutelor de livrare)
Controlarea si urmarirea mentinerea aspectului exterior al autovehicolelor din dotare si efectuarea demersului necesar pentru remedierea eventualelor deteriorari;
Colaorarea cu seful de parc auto cu scopul efectuarii la timp a operatiunilor de revizii astfel incat sa nu perturbeze buna functionare a activitatiilor;
Identific noi oportunitati de dezolatrea a intregii companii

01.05.2009 - 28.02.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: regional sales manager

Responsabilitati:

Coordonarea, controlul, organizarea si planificarea strategica a activitatii de vanzari corespunzatoare ariei de responsabilitate in scopul cresterii profitabilitatii si in conformitate cu obiectivele pe termen scurt, mediu si lung ale companiei;
Coordonarea activitatii echipei subordonate, aceasta avand urmatoarea structura:
- Opt depozite regionale - Constanta, Galati, Iasi, Brasov, Cluj, Timisoara, Alba, Oradea;
- Echipa de vanzari: 8 directori de depozit, un coordonator, 19 agenti, 11 telesales;
- Echipa logistica ( gestionar,manipulant, op. facturare, soferi) – 26 persoane;
Implementarea politicilor comerciale la nivelul departamentului in concordanta cu obiectivele strategice ale companiei si cu planul de marketing ;
Implementarea activitatilor promotionale in vederea atingerii obiectivelor;
Implicarea in procesul de recrutare, evaluare, motivare si training al echipei;
Intocmirea periodica (saptamanal/lunar) a rapoartelor statistice a vanzarilor;
Urmarirea situatiei tuturor contractelor derulate prin personalul din subordine;
Urmarirea respectarii de catre clienti a termenelor de plata precum si efectuarea demersurilor necesare in vederea incasarii sumelor scadente de la clienti;
Stabilirea rutelor de vizite si de livrari ale agentilor si urmarirea respectarii acestora;
Verificarea periodica a incadrari autovehicolelor din dotare in concordanta cu consumurile aprobate;
Activitatea zilnica cuprinde managmentul resurselor umane, logistica, portofoliu de clienti ( recrutatea de personal, training pentru produse, planificare saptamnala si lunara, rapoarte si situatii, renegociere contracte cu propietarii de spatii, vanzari farmacii, clinici, cabinete si spitale).
Coordonarea relatiilor comerciale pe care firma le desfasoara cu farmaciile si spitalele (pana in noiembrie) cuprinzand toate cele 9 filiale.
Administrarea si redeschiderea depozitului din Cluj (cautare locatie, obtinerea de avize si autorizatii, necesar depozit, angajare personal etc).
Reevaluarea, recrutarea precum si instruirea personalului din depozitele oraselor Alba, Oradea, Brasov, Timisoara, Constanta, Galati si Iasi.
Extinderea si dezvoltarea retelei de distributie: atat farmacii cat si clinici private, cabinete, lanturi de farmacii.
Am ajutat activ la implementarea programului AskiLive si al Pal-mului.
Propunerea si stabilirea target-elor impreuna cu National Sales Manager.
Iesirea periodica pe traseu cu AVF/RM, verificarea prin sondaj a clientilor.
Raportarea activitatii catre National Sales Manager Executive Manager.
Am condus 8 filiale si am redeschis a 9 filiala unde am format o echipa de succes.
Deschiderea zonei din Jud Mures (vanzare, livrare).
Reorganizarea depozitelor din tara cu reduceri de costuri.
Am incheiat 5 contracte foarte inportante pe reteaua Lanturi Farmaceutice la nivelul judetelor.
B. Dan - Director National. < Octombrie 2009.
S. Alexandru - Director National. > Noiembrie 2009.
I. Lavinia - Director Executiv < Septembrie 2011

Recomandarea doresc sa fie ceruta doar in cazul in care aveti o decizie finala.
Cazare, Diurna, Card pentru analize gratuite, Masina, Telefon, Laptop, Internet Mobil.

22.10.2007 - 19.05.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: director achiziti-logistica

Responsabilitati:

- Departamentul Achiziti "gestionare buget lunar si semestrial, intocmire comenzi (analiza gestiune materiale), comenzi de productie zilnice si saptamanale, programarea incarcaturii productiei zilnice si saptamanale, verificare, inchidere comenzi de lucru, forcast lunar, completare retetare produse, analiza normari impreuna cu seful de productie, cereri de oferta furnizori, verificare contract (inoirea contractelor), rapoarte zilnice si lunare (patronat)"
- Departamentul Transport " gestionare buget lunar si semestrial parc auto/reparati auto, pregatirea cursei din feed-back comenzi, prelucrarea dispozitiei de livrare (sofer), pregatirea dispozitiei de incarcare (gestionar), intocmire acte pentru livrare (foaie de parcurs, ordin de deplasare, dispozitie de plata, decont de cheltuieli, dispozitie de livrare, cand e cazul cmr.), verificarea actelor la sosirea din cursa, contorizarea kilometrilor efectuati, intocmire tabel arr (consumuri de piese parc auto), contorizarea tirurilor inchiriate pe baza de contract sau fara, asigurarea transportului din importuri Europa si China, verificarea parcului auto periodic (pe baza unui proces verbal - comparand cu procesul verbal anterior, predare primire autovehicol, verificare km si consum de carburant), contorizare separata kilometri agenti de vanzare, intocmire rapoarte lunare(calcul salari soferi), interviuri pentru postul de sofer"

Realizari:

Implementarea comenzilor saptamanale, aducerea unor noi colaboratori inportanti in cadru firmei, reducerea costurilor de productie cu minim 30%, finalizarea a doua contracte foarte inportante de materiale, incheierea a unui contract de barther cu o gama de produse mai vechi de un an, livrarea in ultimile trei luni a fost realizat in proportie de 100% chiar depasind aceasta valoare, incheierea unui contract de carburant pe baza de inel (asigurand controlul carburantului, vizualizarea timpilor de mers), schimbarea soferilor din cadru firmei.


Nota:
Am decis sa plec de la Visual Fan, pentru ca (pentru compania care am lucrat inainte) am primit o oferta foarte tentanta (vind vorba de postul ocupat si de salariu). Mai mult de atat am acceptat oferta pentru ca compania Visual Fan, a decis sa imi reduca din salariu 20% (invocand aceasta criza financiara)

01.04.2006 - 17.10.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari farmacii

Responsabilitati:

Vanzarea produselor din portofoliu, implementarea produselor cu miscare lenta si a produselor noi, verificarea incasarilor, programari incasari, ofertare, negociere preturi, discount si contracte, negocierea termenului de plata, asigurarea rutelor distribuitorilor, control pe teren, verificarea consumului de carburant, telemarcheting, depunerea banilor din incasari, comanda de marfa saptamanala, forcast o data pe luna.

Nota:
Unu din obiectivele mele, din acel momentul. Am inceput sa lucrez pentru a-mi inbunatati cunostintele evoluand pe scara profesional. Am considerat acest post o provocare pentru mine insumi in acest domeniu. Legat de experienta mea in vanzari, acest job mi-a oferit posibilitatea de a fi un cumparator si nu un vanzator. In totdeauna m-am gandit ca experienta de vanzator ma va ajuta foarte mult in jobul de a fi in pielea cumparatorului.

Realizari:

Marirea vanzari cu 65-70%, mentinetea in targhet 8 luni

01.08.2004 - 01.04.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari vansales

Responsabilitati:

Telemarcheting, facturare, incasare, distributie, promovare, atingerea targetului, cautare potentiali clienti, depunerea incasarilor.

Nota:
Motivul care am dorit sa schimb acest job este ca dupa un an si jumatate am ajuns din punct de vedere fizic epuizat. Programul era foarte greu: incepeam munca foarte devreme noaptea in jurul orei 3-4 si pana seara la 7-8; mai mult de atat, lunar conduceam in jur de 15000 km.

Realizari:

Distributie in 6 judete: Brasov, Targu Mures, Covasna, Harghita, Sibiu, Prahova

studii

 

Facultati:

2012 - prezent Facultate: afaceri internationale la UNIVERSITATEA "TRANSILVANIA" BRASOV din Brasov. Inghetat in 2013
2008 - 2011 Facultate: Marketing la UNIVERSITATEA "TRANSILVANIA" BRASOV din Brasov.
2004 - 2007 Liceu / Școală profesională: Uman la Maria Baiulescu din Brasov.

Premii

Traininguri
Jul 2015 - Jul 2015: Management team training and performance management - CBC Romania

Mar 2014 - Mar 2014: Sales Skills - Trenkwalder Sobis

Aug 2013 - Aug 2013: Communication and negotiation of sales - Asebus

Feb 2013 - Feb 2013: Intermediate Excel 2007 Advanced Course (II)

Sep 2011 - Sep 2011: Excel 2007 Beginner Level Course (I)

Jun 2011 - Jun 2011: Human Resources Management Course

Certificari
May 2008 - May 2008: Certificate of competency rofesionala national and international road transport of goods 'ROMANIAN Traffic Authority - ARR'

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close