Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.12.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.02.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt interesat de o pozitie de Manager in cadrul unei Companiei cu viziune si strategii bine definite, care sa imi permita sa imi folosesc experienta dobandita in cei 18 ani de vanzari si coordonare echipe.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Farmacie, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Agricultura, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti, Craiova, Pitesti, Ramnicu-Valcea, Sibiu

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: national sales manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Planificarea, organizarea, coordonarea, motivarea si controlul intregii activitati a Departamentului de Vanzari asigurand un management performant al oamenilor din subordine;
- Conducerea fortei de vanzari la nivel national in vederea atingerii obiectivelor Companiei la nivel national, dar si la nivel de filiale;
- Crearea si implementarea eficient a strategiei de vanzari si marketing pentru toate canalele de vanzare: B2B, retail, IKA si distribuitori;
- Definirea procedurilor de lucru si a proceselor necesare unei functionari eficace si eficiente a Departamentului de Vanzari;
- Analiza permanenta a activitatii celor din echipa si oferirea de feedback constructiv in vederea dezvoltarii competentelor necesare;
- Intocmirea de rapoarte privind statusul obiectivelor calitative si cantitative a Departamentului de Vanzari si propunerea de solutii pentru realizarea obiectivelor si maximizarea profitabilitatii;
- Recrutarea, instruirea, perfectionarea, motivarea si retentia membrilor echipei de vanzari;
- Oferirea de suport in prezentarea si negocierea ofertelor de importanta majora;
- Asigurarea interfetei de comunicare cu cei mai importanti clienti ai Companiei;

Realizari:
- construirea unor relatii de calitate pe termen lung cu reprezentantii retelelor DIY: Dedeman si Leroy Merlin;
- reorganizarea filialelor Cluj si Constanta si trecerea acestora la BEP;
- infiintarea Filialei Bucuresti prin preluarea activitatii partenerului din zona;
- cresterea cifrei de afaceri cu 30%.

01.01.2010 - 30.09.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: national sales manager

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Planificarea, organizarea, coordonarea, motivarea si controlul intregii activitati a Departamentului de Vanzari asigurand un management performant al oamenilor din subordine ( 350 < de persoane in subordine);
- Stabilirea planului anual de vanzari si a grilelor de salarizare/ bonusare pentru toate canalele de vanzare ( B2B > 25 de agenti de vanzari; retail > 50 showroomuri proprii; parteneri/distribuitori) in conformitate cu obiectivele de afaceri al companiei;
- Colaborarea cu departamentul de marketing in vederea stabilirii strategiei de marketing si a campaniilor de vanzari si asigurarea executiei si implementarii corespunzatoare;
- Conducerea fortei de vanzari in vederea atingerii obiectivelor Companiei la nivel national, dar si la nivel de filiale ( 12 filiale);
- Crearea si implementarea eficient a strategiei de vanzari;
- Definirea procedurilor de lucru si a proceselor necesare unei functionari eficace si eficiente a Departamentului de Vanzari;
- Analiza permanenta a activitatii celor din echipa si oferirea de feedback constructiv in vederea dezvoltarii competentelor necesare;
- Intocmirea de rapoarte privind statusul obiectivelor calitative si cantitative a Departamentului de Vanzari si propunerea de solutii pentru realizarea obiectivelor si maximizarea profitabilitatii;
- Recrutarea, instruirea, perfectionarea, motivarea si retentia membrilor echipei de vanzari;
- Oferirea de suport in prezentarea si negocierea ofertelor de importanta majora;
- Asigurarea interfetei de comunicare cu cei mai importanti clienti ai Companiei.

Realizari:
1. Am reorganizat filialele Constanta, Ialomita, Brasov, Targoviste, Arges, Timisoara: am relocat showroomurile si spatiile pentru depozitare, am renegociat chiriile, am regandit grilele de bonusare si obiectivele anuale;
2. Am infiintat Filiala Hunedoara prin preluarea activitatii partenerului din zona si am reusit ca din cel de-al 2 lea an Filiala sa fie rentabila;
3. Am gestionat direct activitatea Filialelor Brasov si Valcea;
4. Am reusit stoparea fluctuatiei de personal si am creat o echipa unita care a generat rezultate foarte bune in conditii relativ grele de piata.
5. Am elaborat proceduri si instructiuni de lucru in conformitate cu Sistemul de Management Integrat (Sistemul de Management al calitatii ISO 9001; Sistemul de management al Mediului 14001 si Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001.

Recomandari: Dl Stefan Cherciu -Presedinte Casa Noastra S.A.

01.03.2008 - 31.07.2010

Departament: management

Titlu Job: regional manager : bucuresti si valcea

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Planificarea , organizarea, coordonarea si controlul intregii activitati a celor doua Filiale;
- Indrumarea si motivarea angajatilor celor doua Filiale;
- Transmiterea catre consilierii de vanzari si agentii de vanzari directe a obiectivele de vanzari lunare si stabilirea modalitatilor de masurare;
- Analiza evolutiei vanzarilor, luarea de masuri necesare pentru atingerea si depasirea obiectivelor de vanzare in conformitate cu targetul lunar, trimestrial si anual;
- Dispunerea si luarea masurilor pentru respectarea termenelor de plata din contractele de vanzare-cumparare;
- Monitorizarea prezentei si a activitatii in zona a competitorilor si asigurarea unei informari prompte si eficiente cu privire la concurenta;
- Prospectare de piata, analiza si propunere relocare pentru anumite magazine sau deschiderea altora noi;
- Construirea si mentinerea unor relatii de colaborare profitabile cu potentialii parteneri din zona (firme de constructii, arhitecti, etc).

Realizari:
- Am preluat filiala Bucuresti intr-un moment in care pierderile erau foarte mari. Am schimbat mentalitati, stil de lucru si, impreuna cu echipa, am reusit ca in lunile septembrie si octombrie 2008 sa ajungem la o cifra de afaceri de 1 milion de euro lunar.
La finalul lui 2008, Filiala Bucuresti avea o pondere de 25% din cifra de afaceri a Companiei, reusind sa treaca pe primul loc in topul Filialelor cu un avans considerabil.
In 2009 aportul Filialei Bucuresti la cifra de afaceri a Companiei si la asigurarea cash flow-ului a fost foarte important ( vanzari si incasari > 20 milioane Ron).

01.05.2006 - 31.03.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: area manager: valcea si sibiu

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- deschiderea punctului de lucru in mai 2006: recrutare personal, amenajare spatii comerciale, spatii de depozitare;
- planificarea , organizarea, coordonarea si controlul intregii activitati a Filialei;
- indrumarea si motivarea angajatilor Filialei;
- transmiterea catre consilierii de vanzari si agentii de vanzari directe a obiectivelor de vanzari lunare si stabilirea modalitatilor de masurare;
- analiza evolutiei vanzarilor, luarea masurilor necesare pentru atingerea si depasirea obiectivelor de vanzare in conformitate cu targetul lunar, trimestrial si anual;
- dispunerea si luarea masurilor pentru respectarea termenelor de plata din contractele de vanzare-cumparare;
- monitorizarea prezentei si a activitatii in zona a competitorilor si asigurarea unei informari prompte si eficiente cu privire la concurenta;
-prospectarea pietei, analiza si propunerea pentru relocare pentru anumite magazine sau deschiderea altora noi;
- construirea si mentinerea de relatii de colaborare cu potentialii parteneri din zona (firme de constructii, arhitecti, etc);
- elaborarea procedurilor si instructiunilor de lucru specifice Filialelor in conformitate cu Sistemul de Management Integrat.

Realizari:
- Filiala Valcea a fost din primul an pe primul loc in topul filialelor ramanand mult timp pe aceasta pozitie.
- Am construit o echipa foarte unita, care a reusit sa functioneze perioade lungi de timp fara a avea alaturi un director dedicat (incepand cu martie 2008 am fost mutat la Bucuresti pentru a reorganiza filiala de aici).
- Organizarea filialei si rezultatele acesteia au determinat Top Managementul Companiei sa ia decizia de a trimite aici, pentru perioada de inductie, si nu numai, foarte multi colegi din toate departamentele (vanzari, contabilitate, logistica, tehnic).

01.02.2005 - 30.04.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari : valcea si gorj

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- planificarea, cordoonarea si controlul Departamentului Vanzari;
- stabilirea strategiei de vanzari si de marketing ;
- stabilirea obiectivelor de vanzare pentru fiecare divizie si splituirea lor pe agenti;
- recrutarea si dezvoltarea unei echipe de vanzari capabile sa sustina realizarea obiectivelor de afaceri stabilite;
- monitorizarea incasarilor si respectarea termenelor de livrare catre clienti;
- verificarea stocurilor si lansarea comenzilor catre furnizori;
- participarea la conferintele nationale de vanzari la invitatia furnizorilor;
- asigurarea unei corecte implementari a promotiilor sustinute de catre furnizori.
- construirea si mentinerea unor relatii de colaborare profitabile cu potentialii parteneri din zona (retele de magazine locale, HoReCa).


Recomandari: dl Ovidiu Valeanu: Administrator al S.C Total Distribution Group S.R.L Valcea

01.03.2002 - 31.01.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager : valcea, arges, gorj si hunedoara

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- implemnetarea politicii comerciale a angajatorului;
- realizarea obiectivelor de vanzare pentru zona alocata;
- coordonarea si controlul activitatii reprezentantilor de vanzari ai Heineken S.A;
- implementarea si monitorizarea politicilor de marketing;
- monitorizarea activitatii concurentei si informare superiori;
- suport pentru Departamentul de vanzari al distribuitorilor;
- negocierea si incheierea de contracte de colaborare cu top vanzatori din retail si horeca;
- asigurarea unor stocuri corecte pentru functionarea activitatii distribuitorului;
- stabilirea si mentinerea de relatii cu autoritatile locale.

01.04.2001 - 31.03.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- aranjarea si aprovizionarea produselor la raft;
- aranjarea produselor in depozit;
- propunerea comenzilor catre seful de zona;
- verificarea starii produselor expuse la raft;
- verificarea corespondentei pret-produs expus la raft;
- verificarea situatiei stocului periodic;
- asigurarea semnalizarii produselor la raft aflate in promotie;
- expunerea la raft a produselor in cadrul magazinului;
- intocmirea raportului periodic;
- culegerea informatilor despre concurenta si produse;
- mentinerea unei relatii civilizate cu reprezentantii magazinului.

01.09.1999 - 31.03.2001

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Economie la Universitatea Dimitrie Cantemir - Facultatea de Management Financiar -Contabil din Bucuresti. Licentiat in 2004
1995 - 1999 Facultate: Teologie la Universitatea Pitesti - Facultatea de Teologie Ortodoxa din Pitesti. Licentiat in 1999

Premii

Traininguri
Apr 2009 - May 2009: Cultura organizationala in slujba performantei - Ascendis Romania

Mar 2009 - Mar 2009: Transformarea - Ascendis Romania

Dec 2007 - Jan 2008: CBC Romania: Managementul Companiei si Director de Vanzari

May 2003 - May 2003: Train the trainers - Interact Business Comunications

Mar 2003 - Mar 2003: Tehnici de negociere - Amadeus Rom Consultants



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close