Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.08.1990

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imbunatatirea in permanenta a nivelului de performanta profesionala si a cunostintelor de specialitate in domeniu

Salariu: nespecificat

Beneficii: -stabilitatea locului de munca -program de munca flexibil

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2013 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: microsoft tele account manager

Responsabilitati:

▪ Gestionare portofoliu clienţi Microsoft existenţi şi menţinerea colaborării cu aceştia
▪ Identificare oportunităţi noi de business atât prin activităţi specifice de atragere clienţi noi cât şi prin activităţi de upsell şi cross-sell la clienţi existenţi
▪ Furnizare informații documentate despre serviciile și produsele Microsoft, opțiuni de licențiere Microsoft
▪ Punerea la dispoziția clienţilor Microsoft, a tuturor resurselor și uneltelor disponibile, pentru a-i ajuta să crească productivitatea şi să reducă costurile în cadrul companiei, prin achiziţionarea și implementarea de soluții Microsoft
▪ Furnizare cotații de preț și specificații complete despre produse, documentațiile aferente, pentru soluțiile concepute pentru clienţi
▪ Setare contact între clienții finali și partenerii Microsoft – după caz
▪ Furnizare informații documentate clienţilor despre procesul SAM – Software Asset Management
▪ Punerea la dispoziția clienţilor Microsoft, a tuturor resurselor și uneltelor disponibile necesare acestora pentru implementare proces Software Asset Management
▪ Completarea formularelor ELP în baza informaţiilor primite de la clienţi şi transmiterea acestora către reprezentanţii Microsoft pentru înregistrarea informaţiilor în tool-urile interne Microsoft
▪ Urmărire proces de achiziţie şi furnizare suport pre-sales şi post-sales, în vederea fidelizării clienţilor
▪ Informare constantă și activă a clienţilor despre cursuri, evenimente, webinars, întâlniri, etc.
▪ Informare constantă și activă a clienţilor despre promoțiile Microsoft
▪ Menținerea unor rapoarte de activitate pentru reprezentanții Microsoft în regim săptămânal, lunar, trimestrial, semestrial sau anual
▪ Verificarea statusului contractelor de volum pentru clienţii Microsoft în tool-uri precum Explore.ms, Eolas, etc
▪ Introducerea oportunităţilor în CRM şi actualizarea acestora în funcţie de evoluţia proiectelor

01.05.2013 - 01.11.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentat servicii clienți orange

Responsabilitati:

▪ Furnizarea de informații clienților asupra serviciilor Orange și promoțiilor existente
▪ Păstrarea încrederii clienților în serviciile Orange și creșterea satisfacției acestora
▪ Identificarea problemelor întampinate de clienţi şi soluţionarea acestora
▪ Furnizare suport tehnic în ceea ce priveşte meniurile telefoanelor mobile
▪ Activare/Dezactivare opţiuni şi abonamente Orange

01.04.2012 - 01.03.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager & facturare

Responsabilitati:

▪ Contactare clienţi în vederea obţinerii informaţiilor necesare pentru emiterea facturilor (produse, cantităţi, etc)
▪ Emitere facturi, chitanţe, avize, foi parcurs, certificate de conformitate
▪ Menţinerea unei evidenţe actualizate a stocurilor
▪ Gestionare corespondenţă poştală, contracte angajaţi, salarii, concedii

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Management şi Marketing la Universitatea „Constantin Brâncoveanu”- Piteşti/ Facultatea de Management şi Marketing în Afaceri Economice din Braila.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Matematică – Informatică la Liceul Teoretic „Panait Cerna” din Braila.

Premii

Traininguri
Oct 2014 - Oct 2014: Presentation Skills - Oracle România, Bucureşti

Nov 2013 - Dec 2013: Microsoft Sales Specialist for Small Business Organization

Calificari
Jul 2009: Atestat pentru competenţe de operare pe calculator - Microsoft Office 2007 (Word, Excel, Access, Power Point); C++

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close