Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.10.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2004

obiectiv

 

Sa-mi folosesc pregatirea acumulata pe parcursul anilor de studiu si experienta profesionala dobandita in anii de munca, totodata sa pot sa-mi dovedesc capacitatea si sa reusesc sa avansez in cadrul companiei dumneavoastra.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Un loc de munca stabil.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Oradea, Salonta, Alesd, Chisineu Cris, Marghita

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: mercantizor

Responsabilitati:

Coordonarea echipei in vederea realizarii planului de lucru in
timpul alocat (marfa sezon);
- Implementarea de produse noi, schimbare produselor
extrasezoniere;
- Gruparea adecvata si asigurarea in permanenta a raionului
cu produse;
- Verificarea zilnica a stocului si vanzarilor in vederea asigurarii
necesarului de marfa si urmaririi produselor cu miscare lenta
(relocarea lor);
-respectarea cu strictete a strategiei de vanzare a companiei;
- Oferirea de suport si training constant membrilor echipei si
colaborarea cu acestia pe tot parcursul activitatii;

01.10.2014 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament

Responsabilitati:

- Coordonarea angajatilor din cadrul departamentului in vederea organizarii si functionarii magazinului la eficienta maxima;
- Identificarea nevoilor de instruire a personalului din subordine;
- Verificarea si pregatirea magazinului pentru deschidere
- Efectuarea de comenzi zilnice de marfa pentru raion
- Colaborarea cu toate departamentele in vederea solutionarii oricarei probleme ce vizeaza departamentul
- Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial: plin, curat, aranjat pentru a facilita clientilor procesul de cumparare
-Consilierea clientilor
- Organizarea si planificarea activitatii echipei si a timpului de lucru la schimbarea articolelor de sezon

01.10.2013 - 01.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sef magazin

Responsabilitati:

Sc Intertoy Zone SRL – Magazin NORIEL (Punct de lucru Oradea)
Domeniu de activitate: comercializarea de jucari
- Intretinerea si mercantizarea magazinului,a articolelor expuse spre vanzare;
- propununerea pentru casare a produselor degradate si reducerea considerabila a preţurilor la anumite produse ce prezinta mici imperfectiuni;
- verificarea produselor receptionate in magazin, precum si a tuturor documentelor intocmite in magazin (contabilitate primara);
- întocmirea fişelor cu cerinţele postului pentru personalul din subordine,
precizând atribuţiile, raspunderile şi condiţiile pe care trebuie sa le
îndeplineasca cel care ocupa postul respectiv;
- instruirea personalului din subordine în conformitate cu normele de
protecţia muncii, normele PSI şi Regulamentul de ordine interioara;
- respectarea programului de lucru, raspund cerinţelor unui program flexibil de lucru;
- intocmirea unei situatii cu consumabilele din magazine;
- Intocmirea de pontaje, organizarea programului de lucru (ture);
- verificarea periodica a stocului, intocmirea de inventare partiale;
- comandarea produselor pentru care exista o cerere ridicata, ce este necesar pentru atingerea si depasirea targetului lunar propus.

13.11.2011 - 15.10.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

Magazin US POLO ASSN (Puncte de lucru: Oradea Shopping City si Iulius Mall Timisoara).
- Organizarea si coordonarea intregii activitati a echipei de vanzare din subordine, in vederea atingerii obiectivelor comerciale ale companiei;
- Intocmirea diverselor situatii si rapoarte de activitate;
- Reprezentarea companiei cu diferite autoritati locale: Primarie, Protectia Consumatorului, ITM;
- Recrutarea de personal, instruirea, motivarea si evaluarea echipei de vanzare; procese verbale de retur, decizii de promotie.
- Intretinerea si mercantizarea magazinului,a articolelor expuse spre vanzare;

- Deplasari in interes de serviciu; Am participat la dechiderea magazinelor US POLO ASSN din Timisoara, Constanta si Bucuresti.
- Intocmirea de pontaje, organizarea programului de lucru (ture), verificarea periodica a stocului de marfa din gestiune (intocmirea de inventare partiale), atingerea targhetului lunar si calcularea bonusului pentru persoanele din subordine;
- Intocmire acte gestiune primara:scoatere Z, monetare, dispozitii de plata,chitante, registru casa, raport gestiune.Intocmire:facturi,avize retur,nota de receptie,procese verbale eroare casa numerar/card,

Realizari:

Mentinerea in magazin a unui mediu de lucru placut bazat pe performanta impreuna cu echipa din subordine;
Realizarea targhetului stabilit.

01.04.2011 - 01.10.2011

Departament: banci

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Prospectarea si identificarea potentialilor clienti
Studierea nevoilor clientilor in materie de servicii financiar-bancare, economisire-creditare si formularea unei oferte.

13.11.2006 - 01.09.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Incasarea corecta a mijloacelor de plata
Emiterea bonului de casa si /sau factura
Verificarea Registrului de casa si a banilor incasati
Pregatirea numerarului pentru trimiterea la banca
Asigura plata salariilor, avansurilor, sau a oricaror plati in numerar aprobate de persoanele in drept si intocmirea completa si corecta a documentelor
Participarea la inventar
Crearea si mentinerea unui climat placut, in relatiile cu clientii
O buna desfasurare a activitati de vanzare pe parcursul timpului de lucru impreuna cu echipa

Realizari:

Realizarea procentului personal stabilit si recompensarea de catre firma prin diferite produse.

14.08.2006 - 30.12.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Relatii si corespondenta cu clientii prezentare produselor din tamplarie PVC si nu numai potentialilor clienti
Preluarea comenzilor si intocmirea facturilor
Activitate de secretariat
Operare date lunare
Contabilitate primara.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Finante banci la Spiru Haret din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close