 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 04.08.1995
|
|
obiectiv | |
|
Aptitudini de leadership, capacitatea de a elabora si implementa un proiect, abilitatea de a coordona echipe de lucru, capacitatea de initiativa si capacitatea de a raspunde pozitiv in situatii de criza, de a gestiona diferente interindividuale in actiunile de munca.
Aptitudini de training, de consiliere si dezvoltare personala, de evaluare si interventie organizationala
O buna cunoastere a pachetului Microsoft Office. Bun mentor ( calitate dobandita si bine slefuita in urma pozitiei de Assistant Manager ); am fost responsabila cu formarea noilor angajati si a celor care faceau practica in domeniul HoReCa
Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Turism / Hotel staff Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2016 - 31.10.2018 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: meetings&events coordonator/hostess Responsabilitati: relationarea cu furnizorii
-intocmirea facturilor fiscale si preluarea marfii dupa caz
-coordonarea ospatarilor
-pregatirea set-up-ului pentru ziua urmatoare
-mentinerea legaturii dintre departamentul din care fac parte si colegii de la vanzari, contabilitate, restaurante etc.
-importarea diverselor filmulete sau fotografii pe plasmele existente in hotel
-certitudinea ca evenimentele din ziua in curs se petrec sub observatie si evitarea problemelor de orice tip
-inventarul obiectelor de birotica
-pastrarea legaturii dintre gazda si oaspete pentru o colaborare viitoare
|
|
01.06.2015 - 31.03.2016 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: asistent restaurant manager Responsabilitati: - organizarea timpului,sarcinilorsiloculuidemunca
- concentrarea pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- respectarea dead-line-urilor
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact (sef direct)
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru restaurant |
|
01.01.2015 - 31.03.2015 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: bucatar Responsabilitati: -pregatirea meniului
-comenzi, tasteing-uri, receptionarea si depozitarea marfii
-pregatirea mancarii in conformitate cu retetada (calcularea cantitatiilor necesare de materiale specifice pentru restaurant)
-pregatirea mai multor feluri de mancare in acelasi timp, in functie si in ordinea comenzilor -decorarea produsului final
-pregatirea preparatelor pentru diete speciale (la cerere)
-cooperarea la intretinerea ustensilelor de bucatarie si a echipamentului
-verificarea perisabilitatii, termenului de garantie, de modul in care urmeaza sa fie folosite ingredientele |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2014 Colegiu / Studii postliceale: Filologie la Colegiul National “Petru Rares” din Beclean.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|