 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 12.05.1992 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:06.12.2010
|
|
obiectiv | |
|
- punerea in practica a cunostintelor dobandite;
- obtinerea unei pozitii intr-o companie ce imi va permite dezvoltare profesionala continua si care imi va oferi posibilitatea de a invata zilnic lucruri noi;
- obtinerea unei pozitii in care sa fiu motivat sa-mi dezvolt calitatile profesionale si personale si sa-mi pun in valoare capacitatile intelectuale.
Salariu: 2.500,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Agricultura, Functii publice, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Controlul calitatii, Banci, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2018 - prezent Departament: altele Titlu Job: master data coordinator Responsabilitati: - Coordonarea activitatii echipei Data Steward pe ariile Master Data si Pricing;
- Efectuarea rapoartelor de preturi (achizitie, vanzare si marja) si transmiterea acestora catre departamentul Comercial, in vederea analizarii de catre acestia;
- Verificarea zilnica a preturilor de vanzare in sistemul SAP vs sistemul legacy de transmitere a preturilor la casele de marcat si modificarea acestora acolo unde este cazul;
- Aprobarea articolelor create de catre echipa;
- Listarea articolelor pe magazine si in planograma tehnica a acestora;
- Crearea de brand-uri si subrand-uri;
- Verificarea denumirii si preturilor articolelor pe platoforma E-Shop si site-ul Emag si relationarea cu echipa e-commerce;
- Verificarea articolelor create in sistem;
- Verificarea si listarea articolelor pe depozitele si gestiunile in care se receptioneaza;
- Verificarea corectitudinii calcularii marjei articolelor si a setarii cotei de TVA in functie de tipul de articol;
- Interactionarea cu departamentul IT in vederea efectuarii testelor in SAP PreProduction, precum si deschiderea incidentelor;
- Pastrarea legaturii cu magazinelor in vederea solutionarii problemelor intampinate;
- Elaborarea si modificarea procedurilor de Master Data si Pricing;
- Participarea la sedinte cu privire la anumite dezvoltari sau solutionari;
- Efectuarea de trainguri catre utilizatorii noi, in calitate de Key User SAP;
- Elaborarea documentatiei necesara efectuarii auditului si incarcarea lunara a acestora pe platoforma BWISE; |
|
01.09.2016 - 31.03.2018 Departament: achizitii Titlu Job: sap key user master data & pricing Responsabilitati: - Participarea la workshop-urile de definire a strategiilor de implementare a proiectului SAP;
- Participarea la training-urile introductive SAP pentru ariile: Master Data, Pricing și Promotions ;
- Definirea scenariilor de test pentru acomodarea proceselor business curente si desenarea acestora ;
- Crearea articolelor in sistemul SAP;
- Setare si implementare preturi de achizitie si vanzare;
- Testarea scenariilor de test: setarea tuturor conditiilor de pret de achizitie (accize, discount-uri generale si promotionale, costuri de import) , setarea tuturor conditiilor preturilor de vanzare (preturi promotionale, costuri de etichetate); Crearea tuturor tipurilor de articole in sistem, expunerea acestora in planograme si extinderea pe magazine; Setarea tuturor caracteristicilor articolelor, intretinerea descrierii acestora si a denumirii e-commerce; Setari diverse de Master Data pentru cross-dock, piece picking, procesare note de receptie, efectuari transferuri si retururi produse din magazine in centre de distributie, creare planograme, creare promotii, creare comenzi si efectuare receptii etc; Crearea retetelor de producție, multipack, display, sticker, comparație brand propriu si produse national brand;
- Acordare suport in rezolvarea problemelor apărute pe ariile expuse mai sus, cu scopup de a alinia funcționalitatea SAP la cea a sistemelor de lucru actuale;
- Elaborarea manualelor de training și a procedurilor de Pricing, Master Data si Business Analysis, pentru utilizatorii finali
- Sustinerea sesiunilor de training catre toti utilizatorii finali;
- Acordare suport in migrarea datelor din sistemel actuale de lucru in sistemul SAP si verificarea corectitudinii migrarii acestora;
- Suport si testare pentru crearea customizată a rapoartelor BI - Analysis necesare pentru Master Data si Pricing;
- Acordare suport în redesenarea proceselor business dupa implementare SAP ;
- Verificarea constantă a corectitudinii transmiterii informațiilor din SAP in sistemele Legacy;
- Acordare suport 24h din 24h, in primele 3 zile de la mutarea tuturor datelor in productie SAP;
- Efectuare training timp de 2 saptamani cu utilizatorii finali pe aria Master Data; |
|
01.04.2015 - 30.09.2016 Departament: achizitii Titlu Job: asistent comercial-retail support Responsabilitati: -Crearea si listarea produselor, conform fiselor si a produselor fizice trimise de catre furnizori;
- Mentenanta preturilor de vanzare si achizitie ale articolelor;
- Verificarea, intretinerea si actualizarea datelor în sistem;
- Intretinerea produselor pe site-ul Emag si intretinerea preturilor;
- Calcularea ofertelor promotionale sau de majorare trimise de furnizori;
- Intretinerea relatiilor cu managerii de categorie si furnizorii;
|
|
01.11.2014 - 01.03.2015 Departament: banci Titlu Job: consultant bancar Responsabilitati: Responsabilitati:
- consultanta si asistenta oferita clientilor in cadrul ING Office-ului ;
- promovarea produselor si serviciilor bancare ; |
|
01.08.2014 - 01.08.2014 Departament: altele Titlu Job: cursant - expert in accesare fonduri structurale si de coeziune europene |
|
01.03.2014 - 01.05.2014 Departament: ong / voluntariat Titlu Job: membru - voluntar Responsabilitati: Participare la sedinte lunare cu membrii asociatiei cu scopul de a imbunatati buna comunicare intre tinerii celor doua orase vizate. |
|
01.03.2013 - 01.05.2013 Departament: banci Titlu Job: practicant Responsabilitati: - Receptie clienti;
- Intocmire borderouri; |
|
01.12.2012 - 01.06.2013 Departament: audit / consultanta Titlu Job: practicant Responsabilitati: - Intocmire borderouri
- Incheiere balanta |
|
01.10.2010 - 31.12.2012 Departament: ong / voluntariat Titlu Job: membru-redactor Responsabilitati: Elaborare articole in domeniile : sanatate si competente artistice. |
|
01.05.2009 - 31.10.2016 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: membru Responsabilitati: Activitati si responsabilitati principale: intocmire procese verbale, incasare cotizatii lunare de la membrii asociatiei, elaborare proiecte |
|
01.09.2008 - 01.06.2009 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: avocatul elevilor Responsabilitati: Participarea la sedinte;
Reprezentarea clasei in fata consiliului ;
Rezolvarea conflictelor intre elevi;
Implicarea in diferite activitati ce aveau loc la nivel de lice, cu scoppul de a imbunatati procesul educational. |
|
01.10.2007 - prezent Departament: ong / voluntariat Titlu Job: voluntar Responsabilitati: - responsabil proiecte ;
- elaborare articole pentru diferite redactii sau secvente radio ;
- intretinere site " http://www.trandafirulnegru.ro "
- sprijinirea membrilor-persoane cu dizabilitati, asociatiei. |
| studii | |
|
Facultati: 2014 - 2016 Masterat: Masterat de Cercetare – Economia si Administrarea Afacerilor Agroalimentare la Academia de Studii Economice - Facultatea de Economie Agroalimentara si a Mediului din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate: Economie Agroalimentara si a Mediului la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2011 - 2014 Facultate: Absolvent Nivelul I al Cursului Postuniversitar de Pregatire Psihopedagogica la Departamentul de Pregatire Personalului Didactic din Bucuresti.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Matematica - Informatica la Grup Scolar "Simion Stolnicu" din Comarnic. Certificate dobandite in urma absolvirii :
- Diploma de atestat la informatica - Programare Pascal
- Certificat de finalizare curs de informatica organizat printr-un proiect european de catre S.C FAXMEDIA CONSULTING S.R.L
Premii Certificari
Aug 2014 - Aug 2014: Expert in accesare fonduri structurale si de coeziune europene
Apr 2014 - Apr 2014: Certificat de participare la prezentarea companiei TradeVille
Apr 2014 - Apr 2014: Certificat de participare la prezentarea companiei P&G
Mar 2014 - Mar 2014: Certificat de participare la prezentarea Bancii Nationale a Romaniei
Mar 2013 - Mar 2013: Certificat de participare la workshop-ul companiei BRD
Mar 2013 - Mar 2013: Certificat de participare la workshop-ul companiei Orange
Mar 2013 - Mar 2013: Certificat de participare la workshop-ul companiei Helleric Coca-Cola
Proiecte
May 2013 - Sep 2013: Tineretul in Actiune
Proiectul s-a numit : " Democratie participativa" si a avut loc in Franta, in orasul Savigny-le-Temple si a constat intr-un schimb de experienta intre 3 tari : Romania - Franta - Suedia. Din fiecare tara au participat cate 10 tineri.
Mar 2013 - Mar 2013: Google Romania
Programul : Online Marketing Academy
Jun 2009 - Jun 2009: Impreuna pentru noi
Proiect derulat pe baza schimbului de experienta intre Grupul Scolar " Simion Stolnicu" din Comarnic si Liceul „ Gh. Lazar”, Bucuresti.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|