Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.05.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.01.1999

Stagiu militar: nu

obiectiv

 



Salariu: nespecificat

Beneficii: 

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2016 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager & dpo

01.08.2007 - 31.01.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: director marketing & hr & call center

Responsabilitati:

Marketing pentru Tiriac Auto Rulate
 Organizez si coordonez in amanunt activitatea de marketing desfasurat in cadrul companiei
Crearea si dezvoltarea website-ului companiei
 Propun si particip la realizarea strategiei de marketing, urmaresc si controleaz implementarea acestei strategii, raspund de atingerea scopurilor si de realizarea obiectivelor stabilite prin aceasta.
 Dezvolt si urmaresc implementarea planului anual de marketing, corelat cu strategia de marketing a companiei si in colaborare cu Departamentul Vanzari
 Gestioneaz bugetul de marketing aferent centrului de profit, buget aprobat la nivelul Grupului
 Evalueaz si intocmesc rapoarte de feedback ale evenimentelor si campaniilor de promovare organizate
 Negociaz, planific si coordonez activitatile desfasurate in colaborare cu furnizorii de servicii de marketing
 Coordonez toate productiile de materiale publicitare (outdoor, media si BTL) – negocieri, contractari, design si productie de materiale
 Realizez, programez si coordonez agenda evenimentelor desfasurate
 Realizez periodic analize si studii de piata, monitorizez concurenta si interpretez rezultatul studiilor pentru a opera eventuale modificari in planul de marketing, atunci cand este necesar
 Ma implic alaturi de departamentul de vanzari in stabilirea politicilor de tarifare si in campaniile de promovare a vanzarilor (promotii, discount-uri etc)
 Project manager in deschiderea noilor puncte de lucru

Marketing pentru SecurIT Force (companie de paza si siguranta din cadrul Grupului Tiriac)

Design si implementare website companie
Infiintare departament call center pentru companie

HR
 Coordonez activitatea de administrare a personalului;
 Coordonez activitatea de recrutare si selectie;
 Coordonez activitatea de evaluare a performatelor angajatilor;
 Propun solutii pentru cresterea performantelor la nivelul organizatiei;
 Ofera consultanta in vederea mentinerii corelatiei intre performanta si nivelul salarial al angajatilor;
 Elaboreaz planurile anuale de instruire corelate cu necesitatile de instruire identificate si cu bugetele de instruire alocate;
 Conduc si motivez echipa din subordine, asigurand reducerea fluctuatiei;

Telemarketing
 Infiintarea departamentului de telemarketing/call center
 Formarea echipei si a procedurilor interne
 Asigurarea de training membrilor departamentului
 Monitorizarea rezultatelor departamentului
 Elaborarea unor rapoarte saptamanale/lunare

PR
 Propun si pun in practica strategia de comunicare atat a companiei
 Stabilirea si urmarirea derularii campaniilor PR;
 Asigur comunicarea interna si externa;
 Elaborarez comunicatele de presa, mapeler de presa, invitatiile pentru evenimente etc.

- Concepere si infiintare departament call center
- Deschidere sediu nou (Project manager)
- Creatie si implementare program Rabla pentru masini rulate (program ce a fost mediatizat in presa scrisa si TV, fiind ulterior preluat si de alte companii din domeniu)
La cerere

01.04.2005 - 31.08.2007

Departament: marketing

Titlu Job: marketing & hr & pr manager

Responsabilitati:

HR
 Recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul organizatiei ;
 Evaluarea periodica a angajatilor la intervale de timp stabilite de comun acord cu conducerea organizatiei
 Depistarea, in urma evaluarilor, a nevoilor de instruire ale angajatilor si urmaresc implementarea unor metode pentru o mai buna desfasurarea a activitatii in firma ;
 Realizarea fiselor de post sau actualizarea fiseor de post existente ;
 Realizarea regulamentului de ordine interioara
 Elaborarea organigramei firmei
 Sfatuiesc si indrum angajatii in problemele lor personale;
 Angajarea pentru diferitele puncte de lucru din tara

Marketing
 Previzionarea trendul in piata pe criterii de concurenta, client, produs, politici de pret, etc.
 Realizarea strategiei de imagine a companiei.
 Propunerea si implementarea de strategii de marketing in acord cu obiectivele de vanzare
 Stabilirea conceptului grafic de promovare in media a companiei pe baza strategiei comerciale.
 Dezvoltarea relatiei cu clientii prin dezvoltare servicii noi (call center).
 Realizarea de analize si studii de piata la nivel de companie.
 Propunerea si monitorizarea bugetului de marketing
 Vizionarea si amenajarea noilor sedii la nivel national
 Deschiderea de noi sucursale (Brasov, Timisoara)

PR
 Persoana de contact pentru Romania
 Propun si pun in practica strategia de comunicare atat a companiei, cat si a fiecarui eveniment organizat;
 Stabilirea si urmarirea derularii campaniilor PR;
 Asigur comunicarea externa;
 Elaborarez comunicatele de presa, mapeler de presa, invitatiile pentru evenimente etc.
 Elaborarez continutului si difuzarea tuturor materialelor tiparite sau electronice care deservesc activitatii de relatii publice
 Relatia cu mass media: mentinerea relatiei cu jurnalistii; actualizarea bazei de date privind jurnalistii, publicatiile etc.; urmarirea evenimentelor majore din piata.

- Impunerea companiei pe piata de masini rulate din Romania prin activitatile de marketing si PR desfasurate
- Coordonare deschiderii noului sediu al companiei in Bucuresti(Project manager)
- recrutare si prospectie imobiliara pentru cele 4 sedii ale companiei
La cerere

03.07.2004 - 05.04.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent consular

Responsabilitati:

 Elaborarea si logistica dosarelor de viza
 Organizarea dineurilor si a evenimentelor speciale
 Insotirea Excelentei Sale la evenimentele culturale
 Traduceri simultane in cadrul evenimentelor

01.06.2003 - 31.07.2004

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager logistica

Responsabilitati:

Asistenta pentru manager logistica (divizia de medicamente Janssen Cilag)
Activitati administrative

03.01.2003 - 30.08.2003

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: instructor conferinta

Responsabilitati:

 Coordonarea a trei grupuri internationale de 10-15 persoane
 Supravegherea participantilor din grupa arondata si explicarea simularilor ce urmau a fi desfasurate
 Supervizarea in cadrul simularilor
 Masurarea eficientei conferintei;

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: Relatii publice in marketing la Academia de studii economice din Bucuresti.
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Stiinte politice la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Calificari
Mar 2018: Diploma de Ofiter protectia datelor



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20