Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.02.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.12.2007

obiectiv

 

.

Beneficii: posibilitatea de promovare

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2014 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing specialist

Responsabilitati:

-analiza ofertelor publicitare şi identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieţei, cât şi din perspectiva preţurilor);
-colaborarea cu toate departamentele companiei atat la nivelul hotelului Phoenicia Grand Hotel, cat si cu celelalte hoteluri din grup in vederea bunei desfasurari a campaniilor de promovare derulate;
-proiectarea materialelor publicitare ATL (newslettere, cataloage, pliante, oferte);
-colaborarea cu agenţiile de publicitate şi mass-media în vederea promovării serviciilor;
- asigurarea comunicării offline (ATL, BTL, DM) si online (site si retele de socializare) pentru serviciile oferite de grupul hotelier;
-propune si coordonează campaniile de marketing in regim barter;
-informarea clienţilor şi a potenţialilor clienţi despre activitatea organizaţiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (ştiri, comunicate, interviuri)
-reprezint compania in cadrul evenimentelor la care suntem invitati: gale, targuri, conferinte etc

01.07.2013 - 01.01.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales account manager

Responsabilitati:

Promovarea serviciilor companiei (servicii de telecomunicatii adresate clientilor B2B: Conexiune Internet, Voce, Televiziune, Servere Dedicate, Colocare Servere)
Identificarea si contactarea potentialilor noi clienti via email/telefonic/intalniri.
Gestionarea contractelor dupa semnare, urmarirea executarii instalarilor si transferurilor de date in termenii stabiliti
Oferirea de suport tehnic si informational clientilor deja existenti
Am mentinut si marit portofoliul de clienti
Constantin Dragut- Sales Director
Asigurare medicala, Bonuri, Laptop, Telefon, Masina

01.11.2011 - 01.07.2013

Departament: marketing

Titlu Job: pr specialist

Responsabilitati:

Am asigurat legatura cu diversi furnizori de content pentru partea de TV, negociat si pregatit documentele necesare.
Asigurat parteneriate si barter-e cu partenerii de media si alti parteneri
Organizat si participat la la evenimente locale si nationale pentru promovarea serviciilor si imaginii companiei.
Reprezentat compania in cadrul evenimentelor unde aceasta a fost partenera(Business Days, SIAMB etc).
Am tinut evidenta stocului de materiale promotionale.
Am efectuat modificari pe conturile clientilor in CRM companiei.
Redacteaza documente pentru management.Verifica si corecteaza texte si documente in limba romana. Sprijin la traducere documente / comunicari engleza.
Am finalizat toate proiectele cu succes si am ajutat la mentirea imaginii companiei.
Amira Radulescu- Manager Marketing&PR

01.05.2010 - 01.11.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: backoffice&support specialist

Responsabilitati:

Preluarea si solutionarea sesizarilor transmise de clienti referitoare la rezilieri,suspendari,emiteri facturi,nefunctionari servicii,modificari cont client,contractare de servicii noi.Filtrarea si transmiterea informatiilor primite de la clienti departamentelor responsabile cu solutionarea sesizarilor.
Preluarea, operarea cu acuratete si arhivarea corecta si in termenele stabilite prin procedurile/instructiunile de lucru specifice departamentului a documentelor semnate de catre clienti, in scopul actualizarii bazelor interne de date privind statutul clientilor (noi sau existenti).
Solutionarea corecta si in termenul stabilit a situatiilor privitoare la informatiile de natura comerciala existente in bazele de date pe conturile clientilor (date identificare client, adresa facturare, adresa instalare si pachete servicii, data punere in functiune servicii).Portarea clientilor noi in reteaua noastra,preluarea reclamatiilor scrise si platilor neinregistrate.
Monica Duminica-Manager Departament Relatii cu clientii
bonuri de masa,asigurare medicala

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Management la Academia de Studii Economice din BUCURESTI.
2008 - 2011 Facultate: Economie-Administrarea Afacerilor la Universitatea Bucuresti din BUCURESTI.

Activitati extracurriculare

Leadership
Sociabilitate
Perspicacitate

Premii

Premii si Distinctii
Jun 2012: Atestat de Limba Engleza

Certificari
Dec 2009 - Jun 2010: ECDL

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close