 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 21.02.1989 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:19.12.2007
|
|
obiectiv | |
|
.
Beneficii: posibilitatea de promovare Tip job: Full time Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2014 - prezent Departament: marketing Titlu Job: marketing specialist Responsabilitati: -analiza ofertelor publicitare şi identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (atât din perspectiva impactului asupra pieţei, cât şi din perspectiva preţurilor);
-colaborarea cu toate departamentele companiei atat la nivelul hotelului Phoenicia Grand Hotel, cat si cu celelalte hoteluri din grup in vederea bunei desfasurari a campaniilor de promovare derulate;
-proiectarea materialelor publicitare ATL (newslettere, cataloage, pliante, oferte);
-colaborarea cu agenţiile de publicitate şi mass-media în vederea promovării serviciilor;
- asigurarea comunicării offline (ATL, BTL, DM) si online (site si retele de socializare) pentru serviciile oferite de grupul hotelier;
-propune si coordonează campaniile de marketing in regim barter;
-informarea clienţilor şi a potenţialilor clienţi despre activitatea organizaţiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (ştiri, comunicate, interviuri)
-reprezint compania in cadrul evenimentelor la care suntem invitati: gale, targuri, conferinte etc |
|
01.07.2013 - 01.01.2014 Departament: vanzari Titlu Job: sales account manager Responsabilitati: Promovarea serviciilor companiei (servicii de telecomunicatii adresate clientilor B2B: Conexiune Internet, Voce, Televiziune, Servere Dedicate, Colocare Servere)
Identificarea si contactarea potentialilor noi clienti via email/telefonic/intalniri.
Gestionarea contractelor dupa semnare, urmarirea executarii instalarilor si transferurilor de date in termenii stabiliti
Oferirea de suport tehnic si informational clientilor deja existenti
Am mentinut si marit portofoliul de clienti
Constantin Dragut- Sales Director
Asigurare medicala, Bonuri, Laptop, Telefon, Masina |
|
01.11.2011 - 01.07.2013 Departament: marketing Titlu Job: pr specialist Responsabilitati: Am asigurat legatura cu diversi furnizori de content pentru partea de TV, negociat si pregatit documentele necesare.
Asigurat parteneriate si barter-e cu partenerii de media si alti parteneri
Organizat si participat la la evenimente locale si nationale pentru promovarea serviciilor si imaginii companiei.
Reprezentat compania in cadrul evenimentelor unde aceasta a fost partenera(Business Days, SIAMB etc).
Am tinut evidenta stocului de materiale promotionale.
Am efectuat modificari pe conturile clientilor in CRM companiei.
Redacteaza documente pentru management.Verifica si corecteaza texte si documente in limba romana. Sprijin la traducere documente / comunicari engleza.
Am finalizat toate proiectele cu succes si am ajutat la mentirea imaginii companiei.
Amira Radulescu- Manager Marketing&PR |
|
01.05.2010 - 01.11.2011 Departament: relatii publice Titlu Job: backoffice&support specialist Responsabilitati: Preluarea si solutionarea sesizarilor transmise de clienti referitoare la rezilieri,suspendari,emiteri facturi,nefunctionari servicii,modificari cont client,contractare de servicii noi.Filtrarea si transmiterea informatiilor primite de la clienti departamentelor responsabile cu solutionarea sesizarilor.
Preluarea, operarea cu acuratete si arhivarea corecta si in termenele stabilite prin procedurile/instructiunile de lucru specifice departamentului a documentelor semnate de catre clienti, in scopul actualizarii bazelor interne de date privind statutul clientilor (noi sau existenti).
Solutionarea corecta si in termenul stabilit a situatiilor privitoare la informatiile de natura comerciala existente in bazele de date pe conturile clientilor (date identificare client, adresa facturare, adresa instalare si pachete servicii, data punere in functiune servicii).Portarea clientilor noi in reteaua noastra,preluarea reclamatiilor scrise si platilor neinregistrate.
Monica Duminica-Manager Departament Relatii cu clientii
bonuri de masa,asigurare medicala |
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2014 Masterat: Management la Academia de Studii Economice din BUCURESTI.
2008 - 2011 Facultate: Economie-Administrarea Afacerilor la Universitatea Bucuresti din BUCURESTI.
Activitati extracurriculare Leadership
Sociabilitate
Perspicacitate Premii Premii si Distinctii
Jun 2012: Atestat de Limba Engleza
Certificari
Dec 2009 - Jun 2010: ECDL
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): franceză(incepator,mediu,mediu) spaniolă(incepator,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|