Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.10.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.09.1993

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

imbunatatirea continua a nivelului de performanta profesionala si a cunostintelor de specialitate

Salariu: nespecificat

Beneficii: salariu motivant + bonusuri in functie de performante

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing

Oras de lucru: Bucuresti, Arad, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Timisoara, Hunedoara, Alba Iulia, Sebes

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

Subordonat : Directorului General
Relatie de colaborare cu Departamentul de Vanzari, Departamentul Tehnic,
Departamentul Achizitii, Departamentul Juridic si Departamentul Contabilitate
Relatie functionala : elaborarea procedurilor pentru implementarea actiunilor
de marketing
Relatie de reprezentare : reprezentarea companiei fata de clienti, furnizori,
media sau organizatiile cu care exista relatii de colaborare
Scopul : implementarea politicilor de promovare in vederea cresterii vizibilitatii
si notorietatii brandului
Principalele activitati :
- conceperea, implementarea si derularea campaniilor de promovare ( BTL,
media, outdoor ) ;
- identitate vizuala ;
- identitate de brand ;
- administrarea portofoliului de furnizori existenti ;
- pospectare de piata ;
- stabilirea bugetelor ;
- gestionare interfata site / magazin online si atingerea obiectivelor de vanzari
si notorietate de brand propuse;
- pregatirea si organizarea participarii la targuri expozitionale ;
- pregatirea grafica a materialelor pentru printare ;
- analizare feed-back - uri campanii si promotii ;
- propuneri politici de discount-uri ;
- parte a echipei de dezvoltare a portofoliului de produse si servicii
- "Carry on ... on bycicle field"
Update : preluarea departamentului online si dezvoltarea lui :
- administrarea si dezvoltarea magazinului online al companiei
- administrarea magazinului companiei pe platforma E-Mag si
- incheierea de parteneriate si colaborari pentru promovarea si dezvoltarea
acestui departament

01.06.2012 - 31.12.2016

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager,

Responsabilitati:

Subordonat : Directorului General
Relatie de colaborare cu Departamentul de Vanzari, Departamentul Tehnic,
Departamentul Achizitii, Departamentul Juridic si Departamentul Contabilitate
Relatie functionala : elaborarea procedurilor pentru implementarea actiunilor
de marketing
Relatie de reprezentare : reprezentarea companiei fata de clienti, furnizori,
media sau organizatiile cu care exista relatii de colaborare
Scopul : implementarea politicilor de promovare in vederea cresterii vizibilitatii
si notorietatii brandului
Principalele activitati :
- conceperea, implementarea si derularea campaniilor de promovare ( BTL,
media, outdoor ) ;
- identitate vizuala ;
- identitate de brand ;
- administrarea portofoliului de furnizori existenti ;
- pospectare de piata ;
- stabilirea bugetelor ;
- gestionare interfata site ;
- pregatirea si organizarea participarii la targuri expozitionale ;
- pregatirea grafica a materialelor pentru printare ;
- analizare feed-back - uri campanii si promotii ;
- propuneri politici de discount-uri ;
- "One man show"

01.06.2006 - 30.06.2012

Departament: publicitate

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

Job de tip Join Adventure
Companie cu activitate in domeniul publicitar de tip full-service, part of Tex
Promotion Group
Subordonat : parte din actionariat
Relatie de colaborare cu Departamentul de Vanzari, Departamentul Productie,
Departamentul Achizitii, Departamentul Juridic si Departamentul Contabilitate
Relatie de reprezentare : reprezentarea companiei fata de clienti, furnizori,
media sau organizatiile cu care exista relatii de colaborare
Scopul : implementarea politicilor de promovare in vederea cresterii vizibilitatii
si notorietatii brandurilor din portofoliul clientilor companiei
Principalele activitati :
- conceperea, implementarea si derularea campaniilor de promovare ( BTL,
media, outdoor ) ;
- pospectare de piata ;
- stabilirea bugetelor de promovare in deplin acord cu solicitarile si necesitatile
clientilor din portofoliu;
- pregatirea si organizarea participarii la targuri expozitionale ;
- analizare feed-back - uri campanii si promotii ;
- gestionarea si marirea portofoliului de clienti
- supervizarea derularii contractelor
- elaborarea politicilor de promovare si oferirea de solutii de promovare fullservice
- identificarea si selectarea canalelor de comunicare in vederea indeplinirii
obiectivelor de promovare a clientilor
- administrarea portofoliului de furnizori existenti
- prospectarea pietei furnizorilor si actualizarea bazei de date de colaboratori
-stabilirea bugetelor si a metodelor de promovare a imaginii clientilor
" work, innovate, create "

01.09.1999 - 30.06.2006

Departament: publicitate

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

Companie cu activitate in domeniul publicitar de tip full-service,part of RTC
Holding SA
Subordonat : Directorului General
Relatie de colaborare cu Departamentul de Vanzari, Departamentul Productie,
Departamentul Achizitii, Departamentul Juridic si Departamentul Contabilitate
Relatie de reprezentare : reprezentarea companiei fata de clienti, furnizori,
media sau organizatiile cu care exista relatii de colaborare
Scopul : implementarea politicilor de promovare in vederea cresterii vizibilitatii
si notorietatii brandurilor din portofoliul clientilor companiei
Principalele activitati :
- conceperea, implementarea si derularea campaniilor de promovare ( BTL,
media, outdoor ) ;
- pospectare de piata ;
- stabilirea bugetelor de promovare in deplin acord cu solicitarile si necesitatile
clientilor din portofoliu;
- pregatirea si organizarea participarii la targuri expozitionale ;
- analizare feed-back - uri campanii si promotii ;
- gestionarea si marirea portofoliului de clienti
- supervizarea derularii contractelor
- elaborarea politicilor de promovare si oferirea de solutii de promovare fullservice
- identificarea si selectarea canalelor de comunicare in vederea indeplinirii
obiectivelor de promovare a clientilor
- administrarea portofoliului de furnizori existenti
- prospectarea pietei furnizorilor si actualizarea bazei de date de colaboratori
-stabilirea bugetelor si a metodelor de promovare a imaginii clientilor
" push the button "

01.06.1998 - 31.08.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

Companie lider in distributia de cafea si produse conexe
Subordonat Directorului national de vanzari
Relatie de colaborare cu Departamentul de Logistica, Departamentul
Productie, Departamentul Juridic si Departamentul Contabilitate
Relatie de reprezentare : reprezentarea companiei la nivel teritorial ( Bucuresti
) in relatia cu principalii distribuitori locali
Scopul : implementarea politicilor de vanzare si promovare in vederea cresterii
vizibilitatii, notorietatii si cifrei de afaceri a brandurilor din portofoliul
Principalele activitati :
- formarea si reactualizarea permanenta a bazei de date a distribuitorilor
- supervizarea realizarii targetelor de vanzari, promovarea produselor
companiei
- monitorizarea concurentei
- cercetare de piata
- implementarea actiunilor de promovare si mercantizare
- intocmirea de rapoarte si informari legate de situatia din teren
- optimizarea retelei de distributie
- organizarea rutelor si a zonelor
- supervizarea activitatilor de merchandising
- controlarea si monitorizarea echipei de vanzari
- verificarea si amplasarea numarului de produse la raft

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Facultate: Management la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1994 - 1999 Facultate: Inginerie mecanica la UPB - Facultatea de Inginerie Mecanica din Bucuresti.
1992 - 1997 Facultate: Statistica la ASE - Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica , BUCURESTI din Bucuresti.
1988 - 1992 Liceu / Școală profesională: real la Liceul Teoretic Iancu de Hunedoara din Hunedoara.

Premii

Voluntariat
Jun 2014: Proiectul "Salvati Vama Veche ", editiile 2003/2004/2005/2006

Traininguri
May 2007 - Oct 2007: Cursuri/Training-uri - operare PC, Microsoft Office, Corel Draw, Adobe Photoshop, internet

Sep 2004 - Oct 2004: 2004 - Managementul unei firme - curs de training sustinut de dl. Cristian Munteanu

Jul 1999 - Aug 1999: 1999 - Tehnici de vanzari in FMCG - curs de training sustinut de dl. Dragos Ghetu

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close