de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.10.2004

obiectiv

 

Coordonarea unui proiect sau departament de marketing performant.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Asigurare medicala, laptop, smartphone.

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate, Internet / e-Commerce, Achizitii, Merchandising / Promoteri, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2012 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

- Dezvoltarea si implementarea planului de marketing;
- Propunerea, coordonarea si implementarea de initiative de marketing;
- Implementarea si updatarea constanta a noului website;
- Identificarea targurilor, expozitiilor si conferintelor relevante pentru domeniul de activitate si organizarea prezentei companiei la aceste evenimente;
- Urmarirea si respectarea bugetului de marketing alocat;
- Realizarea de analize privind clientii, concurentii, structura sau evolutia pietei pe care activeaza compania;
- Propunerea si organizarea de evenimente, traininguri, seminarii in parteneriat cu furnizorii;
- Realizarea briefului si urmarirea realizarii materialelor grafice de promovare: cataloage, brosuri, fluturasi, bannere;

01.05.2011 - 01.03.2012

Departament: marketing

Titlu Job: promotions manager

Responsabilitati:

- Coordonare departament concursuri pe toate publicatiile Adevarul Holding;
- Dezvoltare, implementare, bugetare promotii pe ziarele Adevarul si Click!;
- Realizarea si urmarirea respectarii bugetului de marketing alocat campaniilor de promovare a concursurilor;
- Aprobare concepte inserturi pentru Adevarul Moldova;
- Concept si propunere catre Directorul de Departament a planurilor de marketing pentru inserturile publicatiilor Adevarul Holding.

01.01.2011 - 01.05.2011

Departament: marketing

Titlu Job: brand manager

Responsabilitati:

- Conceperea si propunerea catre Directorul de Departament a planurilor de marketing pentru inserturile publicatiilor trustului Adevarul (carti si DVD-uri) pe ziare si reviste;
- Coordonare si implementare a planurilor de marketing aprobate de
management utilizand toate canalele de comunicare, astfel incat sa fie atinse toate obiectivele stabilite la nivel de departament;
- Urmarirea bugetului de marketing alocat campaniilor de promovare a inserturilor;
- Mentinerea legaturii intre departamentul Marketing si celelalte departamente (Comercial, Editorial, Carte, Design);
- Comunicare cu agentia de media pentru implementarea planurilor de promovare;
- Rapoarte de post-analiza a campaniilor de marketing derulate;
- Efectuare media plan si comenzi pentru aparitiile machetelor realizate intern;
- Mentinere legatura cu departamentul cercetare pentru a fi la curent cu tendintele din piata mass-media si cu produsele competitiei;
- Identificare oportunitati si abordari inovative pentru dezvoltarea viitoarelor campanii de marketing;
- Propunere noi concepte de promovare a brand-urilor Adevarul Holding;
- Participarea si incheierea de negocieri: contracte barter, furnizori servicii, parteneriate media.

Realizari:

- Implementarea cu succes a strategiilor de marketing;
- Optimizarea bugetelor de marketing;
- Obtinerea de venituri din sponsorizari/bartere;
- Cresterea numarului de campanii pentru departamentul Carte.

01.12.2008 - 31.12.2010

Departament: marketing

Titlu Job: brand manager - departament internet

Responsabilitati:

- Dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing pe internet;
- Coordonarea activitatii brandului pe internet;
- Monitorizarea si analizarea activitatii de marketing, atingerea targetelor;
- Colectarea de informatii despre evolutia pietei de e-commerce;
- Dezvoltarea de campanii de marketing online orientate spre cresterea traficului si a vanzarilor online;
- Gestionarea bugetului de marketing;
- Raportare periodica despre evolutia vanzarilor, a traficul de pe site, a surselor de trafic si alti indicatori online;
- Atragerea de parteneri pentru dezvoltarea de proiecte comune online;
- Realizarea de concursuri in parteneriat cu alte site-uri sau radiouri;
- Gasirea unor noi metode de crestere a brand awarness-ului;
- Colaborare cu departementul de grafica si de content pentru realizarea obiectivelor de marketing si implementarea campaniilor;
- Analiza concurenta si identificare puncte tari si slabe ale produselor acestora;
- Responsabil pentru cresterea numarului de abonati la newsletter;
- Conceperea si trimiterea alertelor online;
- Realizarea briefurilor catre departamentul de grafica;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de materiale publicitare offline (roll-up-uri, afise, etichete);
- Realizarea de profile ale site-ului/companiei pe retelele sociale;
- Mentinerea legaturilor cu partenerii.

Realizari:

- Cresterea cu aproximativ 40% a vanzarilor magazinului online;
- Cresterea cu 30% a numarului de clienti;
- Upgradarea site-ului pentru a crea o interfata mai prietenoasa si mult mai accesibila clientului;
- Optimizarea site-ului in motoarele de cautare.

01.08.2007 - 01.12.2008

Departament: marketing

Titlu Job: specialist trade marketing

Responsabilitati:

- Identificarea si culegerea de informatii privind principalii concurenti: produs, pret, comunicare, distributie;
- Colectarea de informatii despre evolutia pietei;
- Cercetarea pietei in vederea identificarii celor mai potrivite displayere pentru magazine (tip de material, tip de imprimare, displayere pentru produse, displayere pentru afise, etc.);
- Selectia furnizorilor, negocierea si incheierea contractelor;
- Transmiterea comenzilor, receptia si distribuirea pe magazine a materialelor promotionale;
- Realizarea machetelor pentru materialele promotionale;
- Gestionarea si tinerea evidentei stocului de materiale;
- Desfasurarea de activitati privind decorarea magazinelor cu ocazii speciale (Sf. Valentin, 1-8 Martie, Paste, Craciun);
- Propunere proiect – vitrina si interior (buget, tema, decoratiuni), realizare test (amenajare un magazin), supunerea proiectului spre aprobare, realizare necesar pentru fiecare magazin in parte, achizitionare materiale;
- Gestionarea bugetului pentru amenajarea vitrinelor;
- Realizare instructiuni amenajare magazine;
- Supravegherea implentarii proiectului de catre personalul magazinelor si oferirea de asistenta;
- Asistenta la sedintele foto – fotografii artistice.

Realizari:

- Conceperea si realizarea de noi displayere pentru expunerea produselor si a materialelor promotionale in magazine;
- Intocmirea si actualizarea datelor privind layout-ul fiecarui magazin (planul magazinului, structura mobilare, imagini interior, imagini exterior, structura mobilare, dimensiuni deschidere, dimensiuni vitrina).

05.05.2006 - 15.06.2007

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

- Promovarea imaginii companiei si a produselor acesteia;
- Verificarea structurii marfii expuse si intocmirea de rapoarte privind rulajul pe fiecare articol, mentionand eventualele solicitari ale clientilor;
- Expunerea corespunzatoare a produselor la raft, supravegherea stocurilor;
- Oferirea de informatii despre produse, clientilor;
- Monitorizarea pietei;
- Strangerea de informatii despre concurenti si clientii acestora;
- Procesarea informatiilor culese de pe teren;
- Completare rapoarte zilnice si saptamanale;
- Colaborare cu directorii de magazine;
- Preocupare pentru articolele aflate in promotie.

Realizari:

- Extinderea spatiului la raft destinat vanzarii articolelor;
- Cresterea comenzilor catre firma;
- Asigurarea prezentei la raft a tuturor articolelor si in special a celor bine vandute;
- Oferirea de informatii competente despre concurenta si evolutia pietei.

studii

 

Facultati:

Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Master "Marketing International" (2007-2009)
Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, specializarea Politici de Marketing, (2003 - 2007)
Colegiul National "Matei Basarab", sectia matematica - informatica (1999 - 2003)

Activitati extracurriculare

Receptivitate, comunicativitate, spirit de echipa, perseverenta, orientare catre client.

Premii

CAE: Certificate in Advanced English (data obtinerii: iunie 2006)
Atestat informatica (data obtinerii: ianuarie 2003)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close