de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.05.1986

obiectiv

 

Imi doresc sa activez intr-o companie care sa-mi ofere posibilitatea puneri in practica a abilitatilor de care dispun.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Altele

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2016 - 30.11.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: manager zonal vanzari

Responsabilitati:

Promovarea si incheierea contractelor de prestari servicii in domeniul curieratului.
Firma de curierat rapid care ofera servicii de curierat, livrare colete interne, transport plicuri si servicii de posta rapida.

01.10.2014 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

Promovarea imaginii organizatiei.
informarea clientilor si a potentialilor clienti despre activitatea organizatiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (stiri, communicate, interviuri).
Intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective).
Analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare,atât din perspectiva impactului asupra pietei, cât si din perspectiva preturilor.
Proiectarea materialelor publicitare (anunturi, pliante, oferte).
Colaborarea cu agentiile de publicitate si mass-media în vederea promovarii produselor sau serviciilor.
Atragerea de noi domenii de activitate profitabile pentru firma.
Identificarea modului de structurare a pietei: clienti actuali, clienti potentiali.
Analiza preturilor practicate pe piata pentru domeniul de activitate si realizarea de propuneri fundamentale de modificare a preturilor practicate de organizatie.
Proiectarea de chestionare pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor, redactarea raportului de studiu al pietei.
Documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul în care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei.
Participarea la realizarea, dezvoltarea fortei de vanzare, responsabilitate de evaluare,analiza si instruirea fortei de vanzari.
Urmarirea si gestionarea bugetului de marketing si vanzari.
Participare la stabilirea targetelor de marketing si vanzari.
Gestionarea,modul de realizare si utilizare a bazei de date (de marketing) a firmei.
Coordonarea,modul de realizare si promovare a site-ului firmei.
Intretinerea relatiilor cu clientii (pacientii) firmei: analiza satisfactiei acestora.
Participarea la congrese,simpozioane,prezentari,targuri, nationale sau internationale de profil.
Studiul pieții,a concurentei și a comportamentului consumatorului.
Meticulozitate și masurare a tuturor acțiunilor de marketing și business ale companiei.
Aptitudini analitice foarte bune.
Capacitatea de a lua decizii.

01.03.2014 - 31.12.2014

Departament: medicina umana

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

Prospectarea pietei pentru identificare de noi parteneri si colaboratori directi.
Deschiderea unor noi puncte de recoltare propri cat si prin colaborare atat cu medici de familie cat si medici specialisti.
Mentinerea relatiilor cu partenerii.
Managementul punctelor de lucru sau de recoltare deschise.

01.12.2013 - 31.03.2014

Departament: medicina umana

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

Prospectarea pietei pentru identificarea de noi parteneri si colaboratori.

01.08.2011 - 30.11.2013

Departament: farmacie

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

Promovarea produselor din portofoliu conform strategiei companiei,prin vizite periodice la medici si farmacisti,incheindu-se cu vanzare.

01.05.2010 - 31.08.2011

Departament: farmacie

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

Promovarea produselor din portofololiu conform strategiei companiei.
Identificarea potentialilor clienti si clasificarea acestora.
Crearea,mentinerea si dezvoltarea relatiilor atat cu medicii cat si cu personalul farmaciilor.
Propunere de actiuni si strategii noi de promovare in functie de specificul zonei de acoperire.
Monitorizarea clientilor si a rezultatelor activitatii de promovare desfasurate.
Monitorizarea concurentei.
Intocmirea rapoartelor specifice de activitate.

01.11.2009 - 31.05.2010

Departament: medicina umana

Titlu Job: back office synevo

Responsabilitati:

Crearea,mentinerea si dezvoltarea relatiilor atat cu medicii cat si cu pacientii.

01.08.2008 - 31.10.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari directe

Responsabilitati:

Identificarea potentialilor clienti si clasificarea acestora.
Monitorizarea clientilor si a rezultatelor activitatii de promovare desfasurate.
Monitorizarea concurentei.
Intocmirea rapoartelor specifice.

studii

 

Facultati:

2012 - 2012 Facultate / Colegiu: Marketing si Management la Universitatea Politehnica Timisoara din Timisoara.

Premii

Traininguri
Jun 2016 - Jul 2016: Money Masterclass
Alocarea, preventiv, bani pentru cele 4 tipuri mari de cheltuieli pe care le avem de gestionat simultan.
Gasirea vitezei optime cu care se fac economii si investitii, in functie de profilul de risc.
Economisirea banilor in conformitate cu stilul propriu, pe baza unui set de reguli care nu permit revenirea la obiceiurile vechi.
Sistem de economisire care evită bugetul în Excel și măsurarea zilnică a cheltuielilor.
Aug 2013 - Aug 2013: People Mastery Bootcamp By Andy Szekely
Invatarea si aprofundarea mecanismelor manipularii.
Depasirea blocajelor in comunicarea cu oamenii din jur.
Comunicare eficienta.
Intelegerea increderii acordate cat si verificicarea comportamentelor celor din jur, dozand corect acordarea increderii şi observarea faptelor.
Controlul emotiilor.
Mentinerea relatiilor sanatoase cu oamenii din jur.
Dobandirea inteligentei sociale pentru a putea citi limbajul nonverbal si pentru a compara cu cel verbal atunci cand se analizeaza oamenii si comportamentele lor.
Obtinerea abilitatilor de comunicare cu oamenii sceptici si cu persoane dificile depasind prin manevre verbale inteligente barierele de protectie si cinism.
Jul 2013 - Aug 2013: Self Mastery Bootcamp Andy Szekely
Trecerea de la confuzie la claritate,asigurand nivelul maxim de energie si luare a deciziilor esentiale.
Echilibrul dintre viata personala si profesionala.
Tehnici care fac diferenţa între copilăria psihologică şi maturitate.
May 2013 - May 2013: Training Time Management Expand Health
Tehnici de gestionare a timpului atat personal cat si personal.
May 2012 - Jun 2012: Training de comunicare verbala si non-verbala.
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare.
Tehnici de comunicare atat verbala cat si non-verbala.
Mar 2012 - Apr 2012: Training de negociere Expand Health
Abilitati de persuasiune si negociere.
Feb 2011 - Feb 2012: Training de vanzari Expand Health
Abilitati si tehnici de vanzare produse si servicii.
Jan 2011 - Jan 2011: Training de inductie produs Expand Health
Aprofundarea si cunoasterea produselor si serviciilor.
Certificari
Sep 2015 - Jan 2016: Curs de Persuasiune - Powerful Business Persuasion-Andy Szekely
Tehnici de persuasiune.
Vanzare si negociere cu integritate fara manipulare.
Powerful Business Persuasion este un program de dezvoltare personala care începe cu un curs intensiv de persuasiune adresat managerilor, antreprenorilor, negociatorilor, public speakerilor, reprezentanților de vânzări.
Interacțiunea cu cei din jur, nu doar în contextul de business ci și în toate ariile vieții.
Sep 2013 - Feb 2014: Publik Speaker By Andy Szekely
Tehnicilile si abilitatile unui vorbitor in public.
Controlul salii(participantilor) si transmiterea la pachet a informatiilor necesare.
Cunoasterea modalitatii de a transmite mesajul, livrarea povestilor, utilizarea umorului, controlul vocii.
Cunoasterea modalitatilor de transformare a discursurilor in produse, tehnici de scriere, cunoasterea tehnicilor de dezvoltare a diferitelor tipuri de produse, cunoasterea modalitatilor de a scrie o carte, sau de realizare a unui articol, audiobook sau materiale video.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close